ریپورتاژ آگهی

پنل اس ام اس چیست؟

 در این مقاله به اهمیت استفاده از بازاریابی پیامکی برای ارتباط با مشتریان و امکانات یک پنل اس ام اس حرفه ای پرداختیم. در ادامه شما را با مدیانا، تخصصی ترین سامانه ارسال پیامک در کشور آشنا کردیم.

نمی‌دانید پنل پیامکی چیست و چه کاربردی دارد؟ کسب و کارهای زیادی برای افزایش تعداد مشتریان، فروش و رضایتمندی آن ها از پنل اس ام اس استفاده می کنند. در این مقاله قصد داریم تا روش های جذب مشتریان و افزایش فروش بیشتر با استفاده از بازاریابی پیامکی را به شما آموزش دهیم با ما همراه باشید.

بازاریابی پیامکی

مهم نیست که محصولات شما چقدر کاربرد دارند یا سطح مهارت نیروهای شما در فروش چقدر است چیزی که به یاد مشتریان خواهد ماند نحوه تعاملبا آن ها است. معمولا تبلیغات و نحوه برقراری ارتباط با مشتریان یکی از دو دغدغه اصلی کسب و کارها است. روش مشترکی برای حل این دو دغدغه وجود دارد. بازاریابی پیامکی روش موثری است که علاوه بر حفظ ارتباط کسب و کارها با مشتریان، امکان جذب مخاطبین جدید را نیز فراهم می کند. 

اگر به دنبال روشی برای تبلیغات و همچنین ارتباط موثر با مشتریان خود هستید در ادامه بهترین و ارزانترین کانال را به شما معرفی می کنیم. 

ارسال پیامک به مشتریان

استفاده گسترده از تلفن های همراه در سراسر جهان این ابزار را به قدرتمندترین ابزار ارتباط با مشتری تبدیل کرده است. سرعت بالای ارسال پیامک و نرخ باز شدن آن نسبت به سایر کانال های ارتباطی باعث شده تا کسب و کارهای زیادی به استفاده از آن روی آورند. 

هزینه ارسال پایین، امکان دریافت گزارش، عدم محدودیت زمانی، مکانی و حتی نیاز به اینترنت از دیگر مزایای ارسال پیامک در کسب و کارها است. 

برای ارسال پیامک به مشتریان و برقراری ارتباط با مخاطبان بالقوه شما به یک ابزار حرفه ای نیاز دارید. پیامک کسب و کارها نباید از تلفن ها با خطوط شخصی ارسال شود جدا از ممنوع بودن، این موضوع ظاهری غیر حرفه ای به کسب و کارها می بخشد. ارسال پیامک در کسب و کارها باید از طریق پنل پیامکی انجام شود. 

پنل پیامکی چیست؟ 

پنل اس ام اس ابزاری در بستر اینترنت است که ارسال پیامک، دریافت و مدیریت آن را برای صاحبان کسب و کارهای مختلف فراهم می کند. 

با دریافت پنل اس ام اس از سامانه پیامکی معتبر امکان ارسال پیام های انبوه تبلیغاتی، اتصال پنل اس ام اس برای شما فراهم می شود و می توانید با استفاده از آن اطلاع رسانی یا تبلیغ کنید. 

ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی

ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی

یکی از رایج ترین امکانات پنل اس ام اس، امکان ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی است. پیامک انبوه تبلیغاتی با قابلیت جداسازی مخاطبان یکی از مهم ترین ویژگی های بازاریابی پیامکی است. 

در این دسته از بازاریابی کسب و کارها با شناسایی بازار هدف می توانند مخاطبان خود را برای تبلیغات بر اساس شهر و استان، سن و جنسیت، گروه شغلی و… تفکیک کنند.

با تفکیک مخاطبان بالقوه خود و شخصی سازی متن پیامک بر اساس پرسونای خریدار می توان میزان اثرگذاری این دسته از تبلیغات را افزایش داد. 

از دیگر ویژگی های ارسال پیامک تبلیغاتی می توان به ارسال اس ام اس انبوه منطقه ای اشاره کرد که با استفاده از آن می توان تنها به افراد ساکن در محدوده و منطقه ای مشخص پیامک ارسال کرد.

سامانه پیامکی مدیانا

سامانه پیامکی مدیانا

برای ارسال پیامک به مشتریان و مخاطبان کسب و کارتان نیازمند تهیه پنل اس ام اس از سامانه های پیامکی معتبر هستید. سامانه های پیامکی که از آن پنل اس ام اس تهیه می کنید باید دارای ویژگی هایی باشد که در مسیر رشد بازاریابی و اجرای صحیح شما را کمک کنند. در این بخش قصد داریم تا حرفه ای ترین سامانه پیامکی که کامل ترین خدمات را به مشتریان ارائه می دهد را به شما معرفی کنیم.

سامانه پیامکی مدیانا یکی از قدیمی ترین سرویس های ارائه دهنده ی خدمات پیامکی است کهفعالیت خود را در این حوزه از سال 91 آغاز کرده است. این سامانه پیامکی از گذشته تا به امروز بیش از 200000 کسب و کار کوچک و بزرگ را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کرده است. 

مدیانا در کنار سرویس پیامکی خود سایر ابزارهای ارتباط با مشتری را مانند خط ابری، پیام صوتی و… را در یک پلتفرم یکپارچه ارائه می دهد و صاحبان کسب و کارها را از داشتن چندین پلتفرم به صورت جداگانه بی نیاز می کند. 

سامانه پیامکی مدیانا، نمایندگان فعال زیادی در کشور دارد که هر کدام با نام و برند خود مشغول به فعالیت هستند. از ویژگی های سامانه پیامکی مدیانا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه پنل پیامکی به صورت رایگان 
  • وب سرویس پیامکی 
  • پشتیبانی تخصصی 24 ساعته 
  • بانک شماره موبایل جامع و به روز 
  • بالاترین سرعت ارسال پیامک 
  • پشیبانی اجرای کمپین پیامکی 
  • امکان دریافت گزارش از ارسال ها 
  • مشاوره رایگان 
  • ارائه افزونه های پیامکی به صورت رایگان 

حفظ ارتباط با مشتریان

یکی از آسان ترین شیوه های جذب مشتری، حفظ مشتریان سابق است. با حفظ مشتریان علاوه بر افزایش احتمال خرید، می توان به وسیله بازاریابی دهان به دهان امکان جذب مشتریان جدید را افزایش داد. 

با ارائه تخفیفات از طریق پنل اس ام اس، اطلاع رسانی از محصولات جدید، باشگاه مشتریان و…. می توان مخاطبان را ترغیب به دریافت مجدد محصولات و خدمات کرد.

جمع بندی

در این مقاله به اهمیت استفاده از بازاریابی پیامکی برای ارتباط با مشتریان و امکانات یک پنل اس ام اس حرفه ای پرداختیم. در ادامه شما را با مدیانا، تخصصی ترین سامانه ارسال پیامک در کشور آشنا کردیم. اگر برای برقراری ارتباط نزدیک تر با مشتریان و مخاطبان کسب و کار خود نیازمند یک ابزار حرفه ای و یکپارچه هستید کافیست به سایت مدیانا مراجعه کنید.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی رایااستور در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *