موبایلبه‌روزرسانی

این آپدیت 15 مشکل گوشی‌های پیکسل 5a را رفع می‌کند

گوگل به‌تازگی آپدیتی برای پیکسل 5a منتشر کرده که می‌تواند 15 مشکل ایجاد شده دراین مدل را رفع کند.

گوگل به‌تازگی آپدیتی را برای دارندگان گوشی‌ پیکسل 5a منتشر کرده که به‌گفته این غول موتورهای جستجو، می‌تواند 15 مشکل این دستگاه را برطرف کند. در ادامه باما همراه باشید.

اندرویدسنترال گزارش می‌دهد، گوگل در یادداشت‌های انتشار بتا می‌گوید: آپدیت QPR2 بتا 3.2 (ساخت AP11.231215.010) به تعدادی از مشکلات کاربران پیکسل 5a می‌پردازد. گوگل می‌گوید این آپدیت مشکلاتی را رفع می‌کند که باعث می‌شوند دستگاه به‌آرامی بوت شود و رابط‌کاربری آن ثابت شود یا با تأخیر کار کند.

گوگل مدعی است مشکلات فعلی پیکسل 5a مربوط به به‌روزرسانی اولیه اندروید 14 QPR2 بتا 3 (ساخت 0.007) است که اوایل این ماه عرضه شد. بااین‌حال، گوگل مدعی است کاربران پیکسل 5a با دانلود و نصب این آپدیت جدید، می‌توانند گوشی‌های خود را به‌حالت عادی برگردانند.

پیکسل 5a

گوگل از سری پیکسل 6 به‌بعد، از تراشه‌های تنسور استفاده کرد؛ بااین‌حال، پیکسل 5a آخرین مدلی است که از تراشه غیر تنسور (اسنپدراگون) استفاده و هنوز آپدیت دریافت می‌کند. انتظار می‌رود گوگل تا آگوست 2024، از این مدل پشتیبانی کند و آپدیت QPR3 را در اواخر سال‌جاری برای این مدل منتشر کند؛ البته به‌احتمال خیلی‌زیاد، پیکسل 5a اندروید 15 را دریافت نخواهد کرد.

بااین‌حال اگر گوشی پیکسل 5a دارید و می‌خواهید از شر مشکلات بوجود آمده خلاص شوید، همین‌الان به تنظیمات> سیستم> به‌روزرسانی سیستم بروید و تلفن خود را آپدیت کنید. اگر آپدیتی برای شما نمایش داده نمی‌شود نگران نباشید، گوگل اعلام کرده این آپدیت ظرف 5 روز آینده برای همه کاربران منتشر می‌شود.

آیا شماهم با مشکلات به‌وجود آمده روبه‌رو شده‌اید؟

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *