رایااستور مگ

مرکز معتبر برگزارکننده دوره های اشتغال محور با بیش از 20 سال سابقه

مجتمع پل از جمله معتبرترین آموزشگاه‌های فنی حرفه‌ای در ایران است که ۲۰ سال تجربه موفق در تربیت نیروهای متخصص را دارد.

اغلب افرادی که به بازار کار رشته‌های فنی علاقه‌مند هستند، این سوال را دارند که چگونه می‌توان به بازار کار این رشته‌ها وارد شد؟ برای یافتن یک شغل مناسب و پردرآمد در رشته‌های فنی ابتدا باید به سطح مهارت و دانش یک تکنسین حرفه‌ای برسید و برای این کار باید در دوره‌های آموزشگاه‌ها شرکت کنید. دقت داشته باشید که در انتخاب آموزشگاه باید حساس بوده و سراغ بهترین‌ها بروید. در واقع دوره‌های بعضی از آموزشگاه‌ها به صورت تخصصی برگزار نمی‌شود و سطح مهارت کارآموزان در پایان دوره محدود خواهد بود. در ادامه با یکی از بهترین آموزشگاه‌های فعال در حوزه فنی آشنا می‌شوید.

معرفی مجتمع آموزشی پل

مجتمع پل از جمله معتبرترین آموزشگاه‌های فنی حرفه‌ای در ایران است که ۲۰ سال تجربه موفق در تربیت نیروهای متخصص را دارد. دوره‌های این آموزشگاه اشتغال محور بوده و در زمینه رشته‌های مرتبط با تکنولوژی است. در واقع دوره‌ها در سطح تخصصی تعریف شده‌اند و کارآموزان در پایان دوره می‌توانند به عنوان یک متخصص وارد بازار کار رشته‌های فنی شوند. برخلاف بعضی آموزشگاه‌ها که دوره‌هایی با سطح پایین را برگزار می‌کنند، مجتمع پل برگزاری دوره‌های تخصصی از صفر تا صد را رسالت خود می‌دانند.

دوره‌های این آموزشگاه به صورت حضوری و آنلاین است که دوره‌های حضوری در استان گیلان و شهر زیبای رشت برگزار می‌شود. البته کارآموزانی که قصد شرکت در دوره‌های حضوری موسسه را دارند، می‌توانند از امکانات خوابگاهی مجموعه استفاده کنند. اساتید موسسه از برترین اساتید در زمینه آموزش رشته‌های مختلف هستند که سابقه طولانی مدتی دارند. هزینه دوره‌ها باتوجه به سطح آموزش‌ها و اساتید، مزایا موسسه و برگزاری بهترین دوره‌ها، کاملا مناسب و منطقی است. همچنین در مجتمع پل، امکان پرداخت هزینه دوره‌ها به صورت اقساطی نیز وجود دارد.

ارائه مدرک فنی حرفه ای و دانشگاهی در مجتمع پل

با وجود آنکه مهم‌ترین شرط شما برای ورود به بازار کار رشته‌های فنی حرفه‌ای، کسب مهارت کافی و رسیدن به سطح دانش تخصصی است، اما داشتن مدرک معتبر نیز بسیار مفید خواهد بود. در واقع صدور یک مدرک معتبر، نشان‌دهنده آن است که شما دوره‌های مرتبط را با موفقیت سپری کرده‌اید.

مجتمع پل در پایان دوره‌ها و پس از قبولی در آزمون نهایی، برای کارآموزان مدرک معتبر فنی حرفه‌ای صادر می‌کند. همچنین مجتمع پل تنها آموزشگاه در ایران است که امکان صدور مدرک دانشگاهی به صورت پودمانی را دارد. این مدرک مورد تایید وزارت علوم بوده و قابل ترجمه است. در واقع از مدرک فنی حرفه‌ای و دانشگاهی صادر شده در مجتمع پل می‌توانید برای مهاجرت به عنوان یک تکنسین استفاده کنید. در ضمن رشته‌های فنی از بهترین رشته‌ها برای مهاجرت شغلی و دریافت ویزای کاری در بسیاری از کشورهای خوب دنیا است.

دوره های اشتغال محور مجتمع آموزشی پل

دوره‌های مجتمع پل کاملا اشتغال محور بوده و با حوزه تکنولوژی مرتبط هستند. در ادامه با دوره‌های این آموزشگاه آشنا می‌شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس وبسایت پل گیلان مراجعه کنید.

دوره تعمیرات موبایل

دوره تعمیرات موبایل

در مجتمع آموزشی پل دوره تعمیرات موبایل به دو صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌شود. این آموزش‌ها بر اساس جدیدترین تکنولوژی تلفن‌های هوشمند برنامه‌ریزی شده و کلیه برندهای تلفن‌های هوشمند حتی آیفون را نیز پوشش می‌دهد. سرفصل‌های این دوره آموزش آنلاین تعمیرات موبایل در ۲ بخش سخت افزار و نرم افزار تقسیم‌بندی شده است و در پایان شما را تا سطح یک تعمیرکار حرفه‌ای ارتقا می‌دهد. شما می‌توانید در طی یادگیری آموزش‌ها و حتی پس از پایان پکیج، با مربیان ارتباط برقرار کرده و ابهامات خود را رفع کنید.

دوره تعمیرات لپ‌تاپ

در این دوره به آموزش عیب‌یابی و تعمیر انواع لپ‌تاپ و سیستم‌های کامپیوتری پرداخته می‌شود که آموزش به صورت کاملا تخصصی و در سطح نرم‌افزار و سخت‌افزار لپ‌تاپ و کامپیوتر است. آموزش‌های این دوره به صورت عملی است و کارآموزان برای شرکت در این دوره به تهیه هیچ ابزاری نیاز ندارند، چراکه کارگاه‌های موسسه کاملا مجهز است. علاوه بر تعمیر لپ‌تاپ و سیستم‌های کامپیوتری، این دوره بخش‌های دیگری نیز دارد که در طی آن‌ها مهارت‌ها شما برای تعمیر دیگر ابزارها نیز افزایش می‌یابد:

  • تعمیر کنسول‌های بازی
  • تعمیر ماینرها

دوره نصب دوربین مداربسته و هوشمندسازی

دوره نصب دوربین مداربسته و هوشمندسازی

نصب دوربین‌های مداربسته یک رشته تخصصی با بازار کار خوب و روبه رشد است. با توجه به افزایش استفاده از انواع دوربین مداربسته، کسب مهارت تخصصی می‌تواند به یافتن یک شغل پردرآمد منجر شود. در مجتمع پل به آموزش نصب و راه‌اندازی و اعمال تغییرات در دوربین‌های مداربسته پرداخته می‌شود. اگر امکان شرکت در دوره‌های حضوری مجتمع پل را ندارید، می‌توانید این رشته را با پکیج آنلاین نصب دوربین‌های مداربسته آموزش ببینید.

شرکت در دوره هوشمندسازی ساختمان نیز انتخابی مناسب برای کارآموزانی است که به دنبال کسب مهارت‌های بیشتر هستند. در واقع با سپری کردن دوره هوشمندسازی ساختمان، این امکان را خواهید داشت تا فرصت‌های شغلی بهتری را به دست آورید.

پشتیبانی از کارآموزان در پایان دوره ها

مجتمع آموزشی پل در پایان دوره‌ها، همچنان در کنار کارآموزان مانده و آن‌ها را رها نمی‌کند. این موسسه امکان معرفی کارآموزان برای یافتن شغل را داشته و برترین کارآموزان هر دوره نیز می‌توانند با خود مجموعه همکاری کنند. این خدمت موسسه پل به کارآموزان کمک می‌کند تا نگرانی درباره نتیجه دوره‌ها نداشته باشند.

همچنین پس از ورود به بازار کار می‌توانید با اساتید موسسه در ارتباط بوده و سوالات و ابهامات خود را برای دریافت پاسخ مطرح کنید. در ضمن به مدت یک سال ویدئوهای آموزشی جدید در پنل کارآموزان بارگذاری می‌شود و آن‌ها این فرصت را دارند تا مهارت‌های خود را هم‌زمان با پیشرفت تکنولوژی به روز کنند.

ورود به بازار کار رشته های فنی با مجتمع آموزشی پل

مجتمع پل برترین دوره‌های تخصصی در زمینه رشته‌های فنی مرتبط با تکنولوژی را برگزار می‌کند که این دوره‌ها در سطح آموزش‌های تخصصی است و در پایان دوره شما به یک تکنسین حرفه‌ای تبدیل می‌شوید. دیگر مزایا این دوره همچون ارائه مدرک فنی حرفه‌ای و دانشگاهی، قیمت مناسب دوره‌ها، پشتیبانی از کارآموزان پس از پایان دوره و برگزاری دوره‌ها به صورت حضوری و عملی، مجتمع پل را به بهترین انتخاب برای یادگیری عملی مهارت‌های فنی بدل می‌کند. برای کسب مهارت‌های فنی، مجتمع پل را انتخاب کنید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *