فناوری

ویژگی‌های نور و صدای استودیویی به گوگل‌میت اضافه شدند

براساس گزارشی که به‌تازگی منتشرشده است، پلتفرم گوگل‌میت اکنون از نور و صدای استودیویی مبتنی‌بر هوش‌مصنوعی پشتیبانی می‌کند.

رسانه mspoweruser گزارش می‌دهد که Google Workspace دو به‌روزرسانی مهم را برای پلتفرم کنفرانس ویدئویی خود یعنی گوگل‌میت ارائه کرده است که روی بهبود کیفیت صوتی، بصری و دسترسی ساده‌تر کاربران غیر ثبت‌نامی تمرکز دارد.

اکنون افزونه Duet AI برای Google Workspace Enterprise دردسترس است و دارای ویژگی‌هایی برای بهبود ظاهری و کیفیت صوتی تماس‌های ویدئویی است. اکنون کاربران بااستفاده از ویژگی نور استودیویی «Studio Lighting»، می‌توانند با تنظیم روشنایی، موقعیت و رنگ شرایط نور حرفه‌ای را شبیه‌سازی کنند.

ویژگی صدای استودیویی «Studio Sound» نیز با استفاده از فناوری هوش‌مصنوعی می‌تواند کیفیت صدای هدست‌های بلوتوثی و شرکت‌کنندگان در جلسه را بهبود ببخشد و مکالمات واضح‌تری را برقرار کند.

ویژگی نور و صدای استودیویی در گوگل میت

علاوه‌براین، اکنون همه افراد حتی کسانی که حساب گوگل ندارند نیز می‌توانند به جلسات گوگل‌میت در دستگاه‌های تلفن‌همراه بپیوندند. این افراد می‌توانند با استفاده از پیوندهای جلسه یا کدهایی که امکان دسترسی مستقیم را برای شرکت‌کنندگان مهمان فراهم می‌کنند، به جلسه وارد شوند.

البته این به اختیار میزبان جلسه است که اجازه دهد هرکسی که پیوند را دارد به جلسه وارد شود و یا فقط افرادی وارد شوند که حساب گوگل دارند و می‌توانند اعتبارنامه را دریافت کنند.

جلوه‌های ویدئویی ترکیبی، به‌تدریج برای همه کاربران در پلتفرم‌های وب و موبایل عرضه خواهد شد. چنانچه به نور و صدای استودیویی نیاز دارید، باید افزونه Duet AI را که فقط برای مشتریان Google Workspace Enterprise دردسترس است را خریداری کنید. درآخر، هم‌اکنون دسترسی مهمان در دستگاه‌های تلفن‌همراه برای همه کاربران دردسترس است.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید