خودرو

اضافه‌شدن 4 خودرو وارداتی جدید به لیست سامانه یکپارچه

با نزدیک‌شدن به مرحله جدید عرضه خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه، خبری منتشرشده مبنی‌بر اینکه چهار خودرو جدید به سامانه اضافه خواهند شد. در ادامه باما در رایااستور همراه باشید تا جزئیات این خبر را بررسی کنیم.

براساس آنچه منتشرشده، در مرحله جدید فروش خودروهای وارداتی می‌توانیم شاهد حضور کیا K5 کوشا خودرو، سوزوکی بالنو راسا موتور خاورمیانه، گک امکو و گک امپو باشیم.

کیا K5 کوشا خودرو

درخصوص قیمت محصولات وارداتی جدید، باتوجه به اینکه شرکت‌های واردکننده باید خودروهایی را عرضه کنند که حداکثر 20 یورو قیمت داشته باشد، می‌توانیم قیمت قطعی و یا حداقل علی‌الحساب آن‌ها را تا پیش‌از آغاز مرحله جدید سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی مشاهده کنیم.

بااین‌حال، در جدول زیر بصورت تخمینی قیمت هریک از این محصولات را اعلام کرده‌ایم. بجزء سوزوکی بالنو که 17 هزار دلار (حداقل 1.8 میلیارد تومان) قیمت دارد، سه‌مدل دیگر بیش‌از 20 هزار دلار قیمت دارند. بصورت تخمینی خودرو کیا K5 باید با قیمتی حدود حداقل 2 میلیارد تومان عرضه شود. در مورد دو مدل گک امکو و گک امپو نیز این اوضاع صادق است و آن‌ها نیز باید حداقل 2 میلیارد تومان قیمت داشته باشند.

نام خودروحدود قیمت
کیا K5۲۰ هزار دلار (حداقل ۲ میلیارد تومان)
سوزوکی بالنو۱۷ هزار دلار (حداقل ۱.8 میلیارد تومان)
گک امکو۲۰ هزار دلار (حداقل ۲ میلیارد تومان)
گک امپو۲۰ هزار دلار (حداقل ۲ میلیارد تومان)

درنظر داشته باشید که این قیمت‌ها حدودی هستند و باید صبر کرد و دید شرکت‌های واردکننده و شورای رقابت چه قیمتی را اعلام می‌کنند. شرکت‌های واردکننده برای اینکه بتوانند خودرو وارداتی خودشان را به‌فروش برسانند، باید از برخی از آپشن‌های خودرو چشم‌پوشی کنند و قیمت آن‌ها را به حداکثر 20 هزار یورو برسانند.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید