موبایل

ویژگی‌های مبتنی‌بر هوش‌مصنوعی که برای مدل‌های قدیمی سامسونگ ارائه می‌شوند

سامسونگ ویژگی‌های هوش‌مصنوعی سری گلکسی S24 را که می‌خواهد برای مدل‌های قدیمی خود منتشر کند، فاش کرد.

زمانیکه سامسونگ سری گلکسی اس24 را معرفی کرد، اعلام کرد که برخی از ویژگی هوش‌مصنوعی این سری را برای گوشی‌های قدیمی‌تر خود منتشر می‌کند. اکنون اندرویداتوریتی گزارشی منتشرکرده که درآن به ویژگی‌هایی که قرار است برای گوشی‌های قدیمی سامسونگ منتشر شوند اشاره کرده است.

این رسانه می‌گوید که سامسونگ شعبه انگلستان اعلام کرده که حداقل چهار ویژگی AI برای گوشی‌های قدیمی منتشر می‌شوند؛ این ویژگی‌ها عبارتند از جستجو دایره‌ای، ترجمه زنده، دستیار یادداشت و دستیار عکاسی.

سامسونگ پیش‌تر اعلام کرده بود که ویژگی‌های مبتنی‌بر هوش‌مصنوعی سری S24، در نیمه‌اول سال 2024 برای سری گلکسی S23، گلکسی S23 FE، گلکسی زد فولد 5، گلکسی زد فلیپ 5 و سری گلکسی تب S9 عرضه می‌شوند. البته انتظار می‌رود این ویژگی‌ها همزمان با انتشار آپدیت One UI 6.1 برای این مدل‌ها ارائه شوند.

ویژگی جستجو دایره‌ای

ویژگی‌های مبتنی‌بر هوش‌مصنوعی سری اس24

  • جستجو دایره‌ای: با کمک این ویژگی می‌توانید به‌راحتی دور هرچیزی که می‌خواهید درباره آن اطلاعات بدست بیاورید، خط بکشید تا نتایج گوگل برای آن سوژه نمایش داده شوند.
  • ترجمه زنده: این ویژگی در تماس‌های تلفنی به‌کمک شما می‌آید و برای شما درلحظه مکالمات طرف مقابلتان را ترجمه می‌کند.
  • دستیار یادداشت: به‌کمک این ویژگی می‌توانید متن‌های طولانی خود را خیلی سریع خلاصه کنید و همچنین به‌شما اجازه می‌دهد برای متن‌تان از قالب‌بندی خودکار استفاده کنید.
  • دستیار عکاسی: این دستیار، ویژگی‌های Generative Editing را گالری شما اضافه می‌کند که به‌کمک آن می‌توانید با هوش‌مصنوعی، تصاویرتان را بصورت حرفه‌ای و در لحظه ویرایش کنید.

در لیستی که سامسونگ شعبه انگلستان منتشر کرده، به‌برخی دیگر از ویژگی‌های گلکسی AI در سری گلکسی S24 از قبیل تولید پس‌زمینه، مترجم، دستیار چت و… اشاره نشده است. بااین‌حال هنوز مشخص نیست که سامسونگ این ویژگی‌ها را به مدل‌های قدیمی می‌برد یا قصد دارد آن‌ها را در آپدیت‌های بعدی ارائه دهد.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید