موبایل

نیازی به لمس کردن این موبایل نیست، حرکات دست شما را تشخیص می‌دهد

براساس گزارش منتشرشده، تلفن جدید ریلمی از ویژگی ایر ژست برای تشخیص حرکات دست پشتیبانی می‌کند.

براساس گزارش منتشرشده، ریلمی نارزو 70 پرو 5G دراین ماه در هند با ویژگی Air Gesture عرضه می‌شود. براساس اطلاعاتی که بصورت مستقیم از شعبه هند ریلمی فاش‌شده، گفته می‌شود که ویژگی “ایر ژست” ریلمی نارزو 70 پرو 5G کاربران را قادر می‌سازد تا به برخی از ویژگی‌های تلفن بدون لمس فیزیکی دسترسی داشته باشد.

سایت جی‌اس‌ام‌آرنا در گزارش خود به‌این نکته اشاره می‌کند که ویژگی “ایر ژست” در برخی از برنامه‌های شخص‌ثالث نیز پشتیبانی می‌شود. مثلاً کاربران در برنامه‌های مرتبط با ویدئو، با نمایش انگشت شصت خود می‌توانند برای آن ویدئو لایک بگذارند و یا اینکه با حرکت OK، می‌توانند ویدئویی را به لیست علاقه‌مندی خود اضافه کنند.

علاوه‌براین گفته می‌شود که تلفن ریلمی نارزو 70 پرو 5G از +10 نوع ژست مختلف پشتیبانی می‌کند. ویژگی پیمایش در هوا برای زمان‌هایی کاربرد دارد که امکان لمس مستقیم صفحه‌نمایش وجود ندارد؛ بعنوان مثال دست شما خیس یا کثیف است و نمی‌خواهید به تلفن خود دست بزنید، دراین حالت به‌کمک ویژگی ایر ژست می‌توانید در صفحات و برنامه‌های خود پیمایش کنید.

ریلمی نارزو 60 پرو 5G

مشخصات ریلمی نارزو 70 پرو 5G

ریلمی قبلاً تأیید کرده که تلفن نارزو 70 پرو 5G، از دوربین 50 مگاپیکسلی IMX890 سونی با پشتیبانی از OIS بهره می‌برد. در تیزرهای منتشرشده ازاین مدل نیز می‌توان سوراخ دوربین سلفی در بالای نمایشگر، جک 3.5 میلیمتری هدفون و جزیره دایره‌ای شکل دوربین را مشاهده کرد.

ریلمی همچنین اعلام کرده که تلفن جدید نارزو، نسبت‌به سایر تلفن‌های این برند تا %65 برنامه‌های از پیش نصب‌شده کمتری خواهد داشت.

درباره زمان عرضه، احتمالاً ریلمی تلفن نارزو 70 پرو 5G را در تاریخ 6 مارس (16 اسفند) در هند همزمان با تلفن‌های ریلمی 12 5G و ریلمی 12 پلاس 5G معرفی می‌کند.

نظرشما درباره ویژگی جدید ایر ژست ریلمی چیست؟ آیا می‌تواند کاربردی باشد؟

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید