نرم افزار و اپلیکیشن

Android Auto برای خلاصه‌سازی پیام‌ها از Google Assistant استفاده خواهد کرد

فرض کنید در جاده در حال رانندگی هستید و پیامی برای تلفن شما ارسال می‌شود، دراین حالت برنامه Android Auto به‌شما می‌گوید که پیامی دریافت کرده‌اید و حتی می‌تواند آن را با صدای بلند برای شما بخواند. اما مشکل اینجاست که اگر تعداد پیام‌ها زیاد باشند و اندروید Auto بخواهد همه آن‌ها را با صدای بلند برای شما بخواند، می‌تواند تمرکز شما را بگیرد و باعث آزارتان شود.

خوشبختانه، گوگل این مشکل را تأیید کرده و احتمالاً برنامه Android Auto، ویژگی جدیدی برای رفع و حل این مشکل دریافت خواهد کرد.

ویژگی Android Auto

کاربران 9To5Google می‌گویند: در یک پست از APK Insight، متوجه شده‌اند که Android Auto برای خلاصه‌سازی پیام‌ها از گوگل اسیستنت (Google Assistant) استفاده می‌کند. بهتر است بدانید که Android Auto برای اینکه پیام‌ها را کوتاه کند از هوش‌مصنوعی کمک می‌گیرد؛ بنابراین درزمان راه‌اندازی آن پیامی با این مضمون به‌نمایش گذاشته می‌شود: «متن‌ها توسط هوش‌مصنوعی خلاصه می‌شوند، بنابراین امکان اینکه اشتباهی رخ دهد، وجود دارد.»

البته گوگل به کاربران Android Auto خود این اجازه را می‌دهد تا هرزمان که خواستند، ویژگی خلاصه‌سازی متن را از طریق تنظیمات Android Auto غیرفعال کنند.

تنظیمات برنامه Android Auto

رشته کدهایی که نشان می‌دهند Android Auto برای خلاصه‌سازی از گوگل اسیستنت استفاده می‌کند، در برنامه اندروید نسخه 14.52 مشاهده شده‌اند. درحال‌حاضر این نسخه از برنامه Android Auto در نسخه بتا قرار دارد و هنوز مشخص نیست که چه‌زمانی نسخه نهایی با ویژگی‌های جدید منتشر می‌شود.

گوگل چندین محصول دیگر دارد که به‌شما کمک می‌کنند تا متن‌ها را خلاصه کنید. اما 9To5Google نزدیک‌ترین برنامه به ویژگی جدید Android Auto را برنامه گوگل چت (Google Chat) می‌داند و معتقد است که می‌تواند بعنوان رقیب Android Auto شناخته شود.

شما از کدام برنامه گوگل برای خلاصه‌کردن متن استفاده می‌کنید؟

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید