گجت

شایعه: ویژن پرو اپل در هفته پایانی ژانویه عرضه خواهد شد

به‌تازگی گزارشی از وال‌استریت ایسنایت “یک رسانه چینی” منتشرشده که می‌گوید اپل قصد دارد هدست ویژن پرو را در روز شنبه (27 ژانویه 2024) در ایالات متحده عرضه کند. اما مک‌روموس می‌گوید: احتمالاً این عرضه در روز جمعه (26 ژانویه 2024) صورت می‌گیرد و دلایل خودش را هم دارد. در ادامه برای جزئیات بیشتر با رایااستور همراه باشید.

مک‌روموس باوجود اینکه این وب‌سایت چینی به‌وضوح اعلام می‌کند که ویژن پرو در روز شنبه در ایالات متحده عرضه می‌شود، اما معتقد است که احتمالاً این وب‌سایت منظورش 27 ژانویه در چین بوده است.

به‌گفته مک‌روموس، خیلی کم پیش می‌آید که اپل یکی از محصولات خودش را در روز تعطیل شنبه معرفی کند و بعید است که هدست ویژن پرو دراین روز معرفی شود. این رسانه معتقد است که اپل احتمالاً ترجیح می‌دهد محصولات خودش را در روزهای هفته به بازار عرضه کند که با ساعات اداری مطابقت داشته باشد و بتواند از حداکثر پوشش رسانه‌ای و واکنش بازار سهام بهره ببرد. مک‌روموس اعتقاد دارد که تاریخ 26 ژانویه (6 بهمن 1402)، تاریخ دقیق‌تری است چراکه اپل عمدتاً در روزهای جمعه، دستگاه‌های جدید خود را عرضه می‌کند.

هدست ویژن پرو اپل

اپل فقط اعلام کرده که هدست ویژن پرو را در اوایل سال جاری عرضه می‌کند اما هنوز هیچ چارچوب زمانی مشخصی را تعیین نکرده است. مینگ‌چی‌کو “یکی از تحلیلگران خوشنام”، اخیراً گفته است که انتظار دارد هدست ویژن پرو اپل در اواخر ژانویه یا اوایل فوریه وارد بازار شود، که با گزارش وال‌استریت اینسایت مطابقت دارد. ازطرفی، مارک گورمن از بلومبرگ، بر عرضه ویژن پرو در فوریه تأکید دارد.
حال باید دید تصمیم اپل چیست و چه زمانی هدست جدید ویژن پرو را به بازار عرضه می‌کند.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید