کالای دیجیتال

جدیدترین ساعت‌هوشمند اپل، 2 میلیون و 600 هزارتومان تخفیف خورد

اگر به‌دنبال یک ساعت‌هوشمند مطمئن با امکانات کامل هستید، همین‌حالا اپل‌واچ سری 9 اپل را با تخفیف ویژه 2 میلیون و 600 هزارتومانی خرید کنید.

فروشگاه اینترنتی دیجیکالا، امروز اپل‌واچ سری 9 سایز 45 میلیمتر را با %12 تخفیف عرضه می‌کند. این اسمارت‌واچ 21 میلیون‌تومان قیمت دارد که دیجیکالا آن‌را در شگفت‌انگیز امروز با قیمت 18 میلیون و 399 هزار تومان به‌فروش می‌رساند. اگر امروز این ساعت‌هوشمند را خریداری کنید، 2 میلیون و 600 هزارتومان سود خواهید کرد.

اپل‌واچ سری 9 برای همه آقایان و بانوان مناسب است. این مدل به‌دلیل طراحی زیبایی که دارد به‌شما اجازه می‌دهد آن را با هر لباس و موقعیتی هماهنگ کنید. فرم صفحه‌نمایش ساعت مستطیل است و جنس شیشه از یاقوت. بدنه ساعت از آلومینیوم ساخته‌شده و کلاً 51.5 گرم وزن دارد.

صفحه‌نمایش 1.9 اینچی Retina LTPO OLED از وضوح و دقت‌رنگ فوق‌العاده‌ای برخوردار است؛ همچنین 2000 نیت روشنایی دارد که باعث می‌شود بتوانید از آن به‌راحتی زیر نور آفتاب استفاده کنید. این مدل برای دستگاه‌های آیفون از XS به بعد (iOS 17) سازگاری دارد.

از تراشه Apple S9 بعنوان پردازنده‌مرکزی دراین مدل استفاده شده که باعث می‌شود امکانات بسیاری را با دقت بالا در اختیار شما قرار دهد. برخی از مواردی که اپل‌واچ سری9 ارائه می‌دهد عبارتند از: قطب‌نما، شتاب‌سنج، فشارسنج، شمارنده ضربان‌قلب، سنجش اکسیژن خون، ژیروسکوپ، ارتفاع‌سنج و سنجش دمای‌بدن.

درنظر داشته باشید که زمان این تخفیف محدود است و اگر تمایل به خرید آن دارید، بهتر است که همین‌الان اقدام به‌خرید کنید. پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه از جدیدترین تخفیفات سایت‌های بزرگ آگاه باشید، ما را همیشه دنبال کنید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *