ریپورتاژ آگهی

تاثیر استفاده از جم دربازی پابجی چیست؟

انتشار بازی پابجی موبایل در سال 2017 منجر به ایجاد طوفانی از بازی ها با سبک بتل رویال گردید. با گذشت چند سال از عرضه اولیه این بازی، هنوز هم از علاقه مندان آن کم نشده و شرکت سازنده بازی هر بار با انتشار به روز رسانی هایی باعث بهتر شدن بازی و جذب بازیکنان بیشتری می شوند. اگر از علاقه مندان سبک بتل رویال هستید و یا اگر از بازیکنان بازی محبوب پابجی هستید در ادامه با معرفی بازی پابجی و اصول پیشرفت و آزاد سازی امکانات و ویژگی های مختلف آن با ما همراه باشید.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی رایااستور در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

معرفی بازی پاپجی

بازی پابجی (PUBG) که اختصار یافته ی Player unknown`s battlegrounds است یک بازی آنلاین چند نفره (Online multiplayer) در سبک بتل رویال است. این بازی به علت مولتی پلتفرم بودن و انتشار نسخه های مختلف آن برای کامپیوتر های خانگی، کنسول های بازی نسل جدید و پلتفرم تلفن همراه، از همان ابتدای انتشار به محبوبیت بسیار بالایی دست پیدا کرد. به طوری که در هر کجای دنیا اگر فردی با یکی از تجهیزات کامپیوتری خود به اینترنت متصل می شد و بازی پابجی را نصب می کرد می توانست به مبارزه با حریفان خود در زمین نبرد بپردازد.

در ابتدای انتشار این بازی در سال 2018 توانست عنوان محبوب ترین و پرطرفدار ترین بازی پلتفرم موبایل را از آن خود کند و در همان سال های ابتدایی تعداد بازیکنان فعال این بازی به 400 میلیون نفر رسید. محبوبیت این بازی رایگان بعد از گذشت چند سال به حدی است که در حال حاضر نیز روزانه برای شرکت سازنده درآمد دو میلیون دلاری را به همراه دارد.

در هر بازی شما در مقابل 99 بازیکن دیگر قرار خواهید گرفت که با استفاده از چتر نجات بر روی جزیره ای فرود می آیید که باید بتوانید در زمان مشخص به منطقه ای که بازی بر روی نقشه مشخص کرده برسید و علاوه برتلاش برای رساندن خود به این منطقه باید یک استراژدی برای از بین بردن بازیکنان دیگر نیز داشته باشید.

با شروع بازی، شما به لابی وارد می شوید که میتوانید در آن طیف کاملی از تنظیمات را تغییر دهید، نوع بازی خود را انتخاب کنید، ادعای پاداش کنید و موجودی پول پابجی خود را مدیریت کنید.

گیم پلی بازی محبوب پابجی

همانگونه که پیش تر اشاره کردیم بازی پابجی با انتشار خود در سال 2017 سبک جدیدی از بازی ها را برای گیمر ها به نمایش گذاشت. یکی از عوامل محبوبیت این بازی نیز همین سبک جدید آن بود که به بتل رویال معروف شد. بازی های سبک بتل رویال به صورت جنگ و بقا هستند. در این بازی نیز این قانون پا بر جا است.

در ابتدای بازی پابجی بعد از انتخاب کاراکتر با توجه به خصوصیات آن، شما به همراه 99 بازیکن دیگر که هر کدام ممکن است از هر جای دنیا مشغول به بازی کردن با شما باشند در یک هواپیما قرار می گیرید و بعد از چند لحظه با چتر نجات بر روی زمین نقشه که همان میدان نبرد شما است فرود می آیید. نقشه بزرگ بازی رفته رفته کوچکتر می شود و باعث رویارویی و مواجه شدن بازیکنان با یکدیگر می گردد.

در ابتدا هیچ سلاحی را در اختیار ندارید و اولین فعالیت شما برای بقا و نجات یافتن به دنبال سلاح گشتن است. ای سلاح ها در ابتدای بازی در خانه ها و صندوق ها پنهان شده اند. مسلما در لحظه فرود مخصوصا در نقاطی که تعداد زیادی از شرکت کنندگان در آن قسمت فرود می آیند، کسی که اولین نفر در پیدا کردن سلاح باشد شانس بالایی برای زنده ماندن دارد.

در این بازی شما می توانید به صورت تک نفره به مقابله با دیگر حریفان بپردازید یا می توانید تیم های چند نفره تشکیل بدهید. نکته جذاب این بازی این است که می توانید با داشتن نام کاربری از دوستان خود برای ملحق شدن به شما دعوت کنید و به وسیله ی هدفون با یکدیگر صحبت کرده و یک استراتژی را تا زمان پیروزی دنبال کنید.

جم پابجی یکی از عوامل موفقیت

جم پابجی یکی از عوامل موفقیت

همانطور که اشاره شد در این بازی در ابتدا همه ی بازیکنان با دست خالی و بدون هیچ سلاحی در نقشه فرود می آیند و این شانس شما برای پیدا کردن سلاح و قدرت ها و توانایی کاراکتر و تجهیزات جنگی آن و استراتژی شماست که منجر به پیروزیتان می شود. در همین راستا امتیازاتی در بازی وجود دارد که می تواند بسیار حائز اهمیت و تعیین کننده باشد. به این امتیازات جم می گویند که استفاده از آن ها تاثیر زیادی در بازی پابجی و پیروزی شما می گذارد.

تاثیر استفاده از جم در بازی پابجی می تواند بسیار مهم و غیر قابل چشم پوشی باشد به این جم ها که ارز رایج پابجی هستند اصطلاحا یوسی نیز می گویند. جم این بازی پول رایج بازی پابجی است که به وسیله ی آن می توانید سطح و کیفیت بازی خود را بالا برده و شانس بیشتری برای بقا در زمین نبرد داشته باشید. همچنین به وسیله ی این عنصر کلیدی بازی می توانید در یک سری از مسابقات و تورنومنت های خاص بازی شرکت کنید و برخی از ماموریت های خاص را انجام دهید.

با استفاده از این جم ها می توانید آیتم های مختلفی را برای کاراکتر خود آزاد کنید. می توانید سلاح های مختلف با قابلیت های کشنده ی جدیدی را آزاد کنید و یا به قدرت ها و توانایی های کاراکتر خود بیفزایید. می توانید پوسته های مشخصی بر روی سلاح ها و کاراکتر خود اضافه کرده و یا حتی به طور کلی از شخصیت ها و کاراکتر های محدود شده ی بازی که در حالت عادی امکان انتخاب آن ها نیست استفاده کنید.

نحوه به دست آوردن جم پابجی

نحوه به دست آوردن جم پابجی

برای به دست آوردن این جم ها و استفاده از آن ها در روند بازی و غافلگیر کردن حریفان دو راه پیش رو دارید.

یک روش روشی است که جم رایگان را در اختیار شما می گذارد. برای به دست آوردن این جم ها به صورت رایگان می بایست در مسابقات بتل رویال سخت و طاقت فرسای بسیاری شرکت کنید و حریفان خود را از پیش رو بردارید تا رفته رفته بازی به تعداد محدودی از این جم ها در اختیار شما قرار بدهد. این روش بسیار زمان بر و مشکل است.

اما روش دوم روشی است که بسیار کار شما را راحت تر می کند. با استفاده از این روش شما به صورت نقدی به خرید جم پابجی اقدام می کنید. با خرید جم پابجی به صورت آنلاین می توانید هر مقدار از جم که مد نظر دارید را با پرداخت پول خریده و در عرض چند دقیقه به حساب کاربری خود منتقل کنید تا بتوانید از خصوصیات و ویژگی های مختلف بازی با کمترین دردسر استفاده کنید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *