شرایط فروش

طرح فروش فوری پیکاپ آسنا دستی توربو با تحویل 60 روزه آغاز شد + شرایط

در ادامه می‌توانید شرایط فروش فوری پیکاپ آسنا توربو دنده‌ای را مشاهده کنید.

بنابر اعلام شرکت خودروسازی آمیکو، فروش پیکاپ آسنا توربو دنده‌ای با مدل 1403، قیمت قطعی و تحویل فوری از دیروز سه‌شنبه 22 اسفندماه 1402 آغاز شده و تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

متقاضیانی که قصد دارند این مدل را خریداری کنند، می‌توانند به نمایندگی‌های مجاز این گروه خودروساز در سراسر کشور مراجعه کنند تا از شرایط کامل ثبت‌نام باخبر شوند.

فضای کابین پیکاپ آسنا دستی توربو

شرایط فروش فوری پیکاپ آسنا توربو دنده‌ای

دراین طرح فروش، شرکت آمیکو وانت آسنا دستی توربو را با مدل 1403 و قیمت قطعی 1 میلیارد و 840 میلیون‌تومان به‌فروش می‌رساند.

خودرو مذکور در رنگ‌های سفیدروغنی، مشکی‌متالیک، قرمز‌متالیک، آبی‌کاربنی‌متالیک، سبزمتالیک، خاکستری‌نوک‌مدادی‌متالیک و بنفش‌بادمجانی‌متالیک عرضه می‌شود.

آمیکو اعلام کرده که پیکاپ آسنا را 60 کاری بعد از تکمیل ثبت‌نام و واریز وجه به مشتریان تحویل می‌دهد. درضمن برای این طرح فروش، هیچ سود مشارکت یا انصرافی درنظر گرفته نشده و صرفاً %16 جریمه تأخیر درنظر گرفته‌شده که زمان پرداخت آن 7 روز پس‌از تحویل پیکاپ می‌باشد.

مشخصات‌محصولقیمت(تومان)رنگ‌های‌قابل‌عرضهمدلزمان‌تحویل
پیکاپ‌ آسنا توربو دنده‌ای1,840,000,000سفیدروغنی،مشکی‌متالیک، قرمز‌متالیک،آبی‌کاربنی‌متالیک، سبزمتالیک،خاکستری‌نوک‌مدادی‌متالیک و بنفش‌بادمجانی‌متالیک140360روزکاری

مشخصات پیکاپ وانت آسنا توربو دستی

برای این مدل از یک موتور 2378 سی‌سی بنزینی 4 سیلندر استفاده شده که می‌تواند 218 اسب‌بخار قدرت و 320 نیوتن‌متر گشتاور را به چرخ‌های پیکاپ وارد کند و آن را به حرکت درآورد. جعبه‌دنده اتومبیل نیز شامل 6 دنده می‌شود که در کنسول میانی خودرو قرار گرفته است. مصرف سوخت خودرو برای هر 100 کیلومتر 10.5 لیتر است و از استاندارد آلایندگی یورو 5 برخوردار می‌باشد.

از جمله امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو عبارتند از: سیستم ضد قفل ABS، فرمان هیدرولیکی، دو عددد کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری ESP، سیستم کنترل کشش TCS، قفل مرکزی، ایموبلایزر متصل‌به ECU، درب‌های تقویت‌شده، تهویه الکتریکی با تنظیم دستی و…

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *