ریپورتاژ آگهی

بهترین پاوربانک برای گوشی سامسونگ

با وجود تنوع بسیار در پاوربانک در مشخصات و برندهای متفاوت، انتخاب یکی از آنها کار آسانی نیست. جدیدترین گوشی های سامسونگ از فناوری های شارژ سریع پشتیبانی میکنند که لازم است پاوربانک انتخابی شما هم از این فناوری ها پشتیبانی کند. در این مطلب قصد داریم بهترین پاوربانک برای گوشی سامسونگ که میتوانید بخرید، را به شما معرفی کنیم.

گوشی های سامسونگ با فناوری شارژ سریع 25 وات

پاور بانک سامسونگ 20000 میلی آمپر ساعت EB-P5300

در سال اخیر سامسونگ در گوشی های پرچمدار و برخی گوشی های میانرده خود از فناوری شارژ سریع 25 وات استفاده کرده است تا بتواند فرآیند شارژ شدن گوشی های خود را سریع تر از قبل رقم بزند. بهترین پاوربانک برای گوشی سامسونگ آنهایی هستند که دارای این فناوری شارژ سریع 25 وات میباشند. کمپانی سامسونگ برای ارائه یک محصول باکیفیت که بیشترین سازگاری را با گوشی های موبایل خودش داشته باشد، اقدام به تولید پاوربانک هایی کرده است که کاملا منطبق بر استاندارد شارژ 25 واتی است.

پاور بانک سامسونگ 10000 میلی آمپر ساعت EB-P3300

پاوربانک سامسونگ 10000 میلی آمپر ساعت 25 وات مدل P3300 و پاوربانک سامسونگ 20000 میلی آمپر ساعت 25 وات مدل P5300، محصولات این برند کره ای هستند که میتوانید در فروشگاه اینترنتی آسیاتل، مشاهده و خرید کنید. قیمت حدودی پاوربانک سامسونگ 10000 میلی آمپر ساعت 25 وات برابر 900.000 تومان و حدود قیمت نسخه 20000 پاوربانک سامسونگ برابر 1.450.000 تومان است.

شارژ گوشی سامسونگ با پاور بانک

این دو مدل از پاوربانک ها سازگارترین محصولات برای گوشی های سامسونگ هستند که میتوانید انتخاب کنید. اما در صورتی که از گوشی های سامسونگ استفاده میکنید که از شارژ 25 وات پشتیبانی نمیکنند، میتوانید پاوربانک های ارزان قیمت تری را هم انتخاب کنید.

گوشی های سامسونگ بدون فناوری شارژ سریع 25 وات

بیشتر گوشی های سامسونگ از شارژ سریع 25 وات پشتیبانی نمیکنند و با توان حدود 15 وات شارژ میشوند. در این میان، بسیاری از پاوربانک هایی در برند های متفاوتی مانند انکر، راوپاور، باسئوس و … وجود دارند که شارژ PD با توان 18 وات را پشتیبانی میکنند.

پاور بانک راوپاور مدل  RP-PB096 CamuflageRP

از بهترین پاور بانک برای گوشی های سامسونگ میتوان محصولات راوپاور مخصوصا مدل RP-PB096 را نام برد چرا که از گواهینامه های مختلفی برخوردار است و از شارژ سریع 18 وات پشتیبانی میکند. همچنین باید گفت که این پاوربانک مقاوم در برابر ضربه، فشار، گرد و غبار و آب است. این محصول میتواند بهترین انتخاب برای افرادی باشد که زیاد در سفر هستند و امکان ضربه خوردن پاوربانک وجود دارد؛ برای مثال ورزش هایی مانند کوهنوردی، دوچرخه سواری، دویدن و … !
قیمت حدودی این محصول برابر 950 هزار تومان است که بسیار نزدیک پاوربانک سامسونگ 10000 میلی آمپر ساعت است.

پاور بانک شیائومی 10000 میلی آمپر ساعت مدل Redmi

از محبوب‌ترین برندهای سازنده گوشی و لوازم جانبی که مخصوصا در بخش پاوربانک و شارژر همراه بسیار پرفروش هستند، پاور بانک شیائومی 10000 میلی آمپر ساعت مدل Redmi است. این پاوربانک دارای دو خروجی USB با توان 18 وات دارد و همچنین مجهز به دو درگاه میکرو یو اس بی (MicroUSB) و تایپ سی (USB Type-C) است. نکته دیگری که در این شارژر همراه باید به آن اشاره کرد، بخش ظرافت در طراحی و کیفیت ساخت آن است. قیمت حدودی این پاوربانک: 450 هزار تومان

پاور بانک شیائومی 20000 میلی آمپر ساعت مدل Redmi

یکی دیگر از بهترین پاوربانک ها برای گوشی سامسونگ که میتوانید خریداری کنید، پاور بانک شیائومی 20000 میلی آمپر ساعت مدل Redmi است. با توجه به ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعتی این پاوربانک، میتوانید در نظر داشت که اکثر گوشی های سامسونگ میتوانند حدود 3 مرتبه از صفر تا 100 درصد توسط این پاوربانک شارژ شوند. این شارژر همراه مانند نسخه 10000 میلی آمپر ساعت اش دارای دو درگاه خروجی USB با توان 18 وات، یک درگاه تایپ سی و یک درگاه میکرو یو اس بی است. وزن این پاوربانک برابر 470 گرم است و با طراحی مستطیلی شکل با لبه های گرد اش جذابیت خوبی به این محصول داده است. قیمت حدودی این محصول: 550 هزار تومان

پاوربانک انکر مدل PowerCore Metro Essential A1281

محصولات انکر همیشه از پرطرفدارترین محصولات در لوازم جانبی به خصوص در بخش پاوربانک، شارژر و کابل بوده است که اکنون قصد داریم شما را با پاوربانک PowerCore A1271 آشنا کنیم که یکی از محصولات هوشمند و البته گران قیمت این کمپانی محسوب میشود.

پاوربانک PowerCore A1271 انکر دارای یک پورت خروجی USB-A و یک پورت خروجی و ورودی تایپ سی (USB Type-C) است که از فناوری شارژ PD پشتیبانی میکند. از دیگر فناوری های این شارژر همراه VoltageBoost است که باعث میشود گوشی موبایل شما با بهترین راندمان شارژ شود. فناوری شارژ ایمن (MultiProtect) و شارژ هوشمند (PowerIQ) از دیگر ویژگی های این پاوربانک انکر است که آن را یک انتخاب جذاب برای بیشتر گوشی های سامسونگ کرده است. قیمت حدودی این پاوربانک برابر 1.350.000 تومان هست.

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم شما را با بهترین پاوربانک برای گوشی سامسونگ خود که میتوانید خرید کنید، آشنا کنیم. هر کدام از این شارژر های همراه نام برده شده ممکن است نیاز به مطالعه و تحقیق بیشتر داشته باشد تا بتوانید همه مشخصات فنی و ویژگی های آنها را بشناسید. همچنین در بخش قیمت این محصولات لازم است این نکته را بگوئیم که این مطلب در اواخر مرداد 1401 نوشته شده است و ممکن است مدت زیادی با زمان مطالعه شما فاصله داشته باشد و قیمت این محصولات و یا موجودی آنها در بازار ایران متغیر باشد؛ قیمت این محصولات را میتوانید در فروشگاه های اینترنتی مختلفی همچون دیجی کالا، تکنولایف، کالاتیک یا آسیاتل موبایل، مشاهده و خرید کنید.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی رایااستور در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *