موبایل

ایسوس رسماً نمرات آنتوتو و گیک‌بنچ راگ‌فون 8 پرو را منتشر کرد + مشخصات

ایسوس قرار است در تاریخ 16 ژانویه 2024، از سری گوشی‌های گیمینگ راگ فون 8 رونمایی کند. اکنون گزارشی از سایت گیزموچاینا منتشرشده، که نشان می‌دهد این شرکت بصورت رسمی امتیازات راگ فون 8 پرو را در پنچمارک منتشر کرده است. در ادامه باما همراه باشید تا جزئیات منتشرشده توسط این برند را بررسی کنیم.

براساس گفته‌های ایسوس، راگ‌فون 8 پرو در پنچمارک‌های آنتوتو توانسته امتیاز فوق‌العاده 2.359.969 را بدست آورد. همچنین به‌نظر می‌رسد که امتیاز این دستگاه در بخش چندهسته‌ای گیک‌بنچ، 7422 باشد.

مشاهده امتیازات و نتایج راگ فون 8 پرو در آنتوتو و گیک بنچ

مشخصات راگ فون 8 پرو

براساس گزارش‌های منتشرشده، مدل راگ‌فون 8 پرو باید دارای یک نمایشگر 6.78 اینچی امولد فول‌اچ‌دی‌پلاس باشد که نرخ رفرش 165 هرتز و حداکثر روشنایی 2500 نیت را ارائه می‌دهد. نمایشگر توسط فناوری گوریلا گلس ویکتوس محافظت می‌شود، درحالیکه اسکنر اثرانگشت زیر نمایشگر قرار دارد.

این تلفن گیمینگ از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 قدرت می‌گیرد، درحالیکه انرژی خودش را از باتری 5500 میلی‌آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع 65 واتی تأمین می‌کند. گفته می‌شود این مدل دارای 16 و 24 گیگابایت حافظه رم LPDDR5x و 512 گیگابایت و 1 ترابایت حافظه ذخیره‌سازی UFS 4.0 خواهد بود.

تصویر رسمی راگ فون 8 پرو

درحالیکه برای دوربین سلفی از یک لنز 32 مگاپیکسلی بهره می‌برد، برای دوربین‌های سه‌گانه پشتی از یک لنز برای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی (Sony IMX890)، یک لنز فوق‌عریض 13 مگاپیکسلی و یک لنز تله‌فوتو 32 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابری استفاده می‌کند.

از دیگر مزایای این تلفن هوشمند می‌توان به این اشاره کرد که دستگاه با اندروید 14 اجرا می‌شود و دارای گواهی IP68 است که نشان می‌دهد تلفن بصورت کامل ضدآب است. این گوشی گیمینگ بلندگوهای باکیفیتی دارد و دارای جک 3.5 میلی‌متری نیز میباشد.

نظرشما درباره گوشی گیمینگ راگ‌فون 8 پرو ایسوس چیست؟

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید