موبایل

ایسوس زنفون 11 با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 در گوگل‌پلی مشاهده شد

به‌تازگی لیستی در کنسول گوگل‌پلی ظاهر شده که نشان می‌دهد ایسوس قصد دارد پرچمدار بعدی خود را عرضه کند.

سال گذشته شایعه‌ای منتشرشد مبنی‌بر اینکه ایسوس قصد دارد تولید سری زنفون خود را متوقف کند و گوشی زنفون 10 آخرین پرچمدار کوچک این سری است. این شایعه خیلی زود توسط ایسوس تکذیب شد و اکنون می‌توانیم ببینیم که ایسوس این سری را با عرضه گوشی جدیدی ادامه می‌دهد.

به‌گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، به‌تازگی گوشی زنفون 11 نسل آینده در گوگل‌پلی لیست شده که نشان می‌دهد ایسوس قصد دارد تولید این سری را ادامه دهد.

مشاهده مشخصات ایسوس زنفون 11 در گوگل پلی

سال گذشته ایسوس در ژوئن 2023، تلفن پرچمدار زنفون 10 را معرفی کرد و یک ماه بعد آن را عرضه کرد. بااین‌تفاسیر با معرفی رسمی جانشین زنفون 10 فاصله زیادی داریم. بااین‌حال، در فهرست ایجاد شده در گوگل‌پلی، برخی از مشخصات زنفون 11 لیست شده است که در ادامه به‌معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

دراین لیست آمده که پرچمدار نسل آینده ایسوس، از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 قدرت می‌گیرد و با اندروید 14 راه‌اندازی می‌شود. همچنین گفته می‌شود که این مدل دارای 16 گیگابایت حافظه رم خواهد بود و رزولوشن نمایشگر آن، نسبت‌به نسل قبل تغییری نخواهد داشت و دارای رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل خواهد بود.

گوگل‌پلی در لیستی که درباره زنفون 11 منتشر کرده است، فقط این جزئیات را فاش کرده و هنوز مشخصات بیشتری از آن در دسترس نیست؛ اما انتظار داریم که در آینده اطلاعات بیشتری از این تلفن منتشر شود. نظرشما درباره گوشی پرچمدار جدید ایسوس چیست؟

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید