ریپورتاژ آگهی

راه‌های خرید تلویزیون 55 اینچ سامسونگ

خرید تلویزیون 55 اینچ سامسونگ

تلویزیون‌ها امروزه در تنوع اندازه بسیار بالا راهی بازار جهانی می‌شوند. شرکت‌های سازنده مختلف همواره در تلاش‌اند با تولید و دیزاین تلویزیون‌ها در اندازه‎‌های متنوع به نیازهای متفاوت کاربران توجه کنند. انتخاب تلویزیون در اندازه ایده‌آل همواره به یکی از دغدغه‌های جدی کاربران تبدیل شده است. در میان سایزهای مختلف تلویزیون، تلویزیون‌های 55 اینچ از محبوبیت غیرقابل انکاری در بین کاربران برخوردار شده‌اند. بیشتر تلویزیون‌های میان رده و بالارده از سازندگان مختلف در اندازه 55 اینچ به فروش میرسند. شرکت کره‌ای سامسونگ یکی برترین سازندگان این صنعت است و خرید تلویزیون 55 اینچ سامسونگ در سال‌های اخیر رشد بی‌سابقه‌ای به خود دیده است. اما باید دید که این تلویزیون‌ها چرا تا این حد به محبوبیت رسیده‌اند؟! این تولیدات شامل کدام دسته‌بندی‌ها هستند و چه امکاناتی دارند؟

انتخاب تلویزیون برحسب سایز

بی‌توجهی و یا حتی خیلی حساسیت بخرج دادن در مورد انتخاب تلویزیون برحسب سایز کار درستی نیست. برای انتخاب تلویزیون برحسب اندازه باید به یک شناخت کلی از آن دست پیدا کرد. اندازه نمایشگر تلویزیون برحسب وتر از اتصال دو گوشه روبروی آن قابل محاسبه است. این مقدار برحسب اینچ در مورد تلویزیون‌های مختلف متغیر است. تلویزیون‌های 55 اینچ با ارتفاع و عرض تقریبی به ترتیب 68 و 121 سانتی‌متر برای قرارگیری در محیط‌هایی با متراژ متوسط تا بزرگ همچون بیشتر اتاق‌های نشیمن مناسب هستند.

صرف کوچک یا بزرگ بودن تلویزیون مهم نیست بلکه متراژ و اندازه قرارگیری آن مورد توجه است. برای ممانعت از آسیب وارد شدن به چشم‌ها باید به فاصله‌ی بیننده تا صفحه نمایش توجه نمود. به طور معمول تلویزیون باید در حدود 3 متر از چشم انسان فاصله داشته و زاویه دید در حدود 40 درجه باشد.

محبوبیت تلویزیون‌های 55 اینچ در بین کاربران

عمدتاً موارد مختلفی هستند که در تصمیم‌گیری کاربران برای انتخاب تلویزیون تاثیر می‌گذارند و در وهله‌ی اول احتمالاً این پرسش مطرح می‌شود که چرا تلویزیون‌های 55 اینچ انتخاب بیشتر کاربران هستند. در بازار ایران احتمالاً افراد زیادی هستند که بدون توجه به نیاز خود و صرفاً برای پرداخت هزینه‌ی کمتر اقدام به خرید یک تلویزیون با اندازه کوچکتر می‌کنند. در کنار این افرادی نیز وجود دارند که تمایل دارند ژانر محتوای مورد علاقه‌ی خود را در یک نمایشگر بزرگ مشاهده کنند و به احتمال قریب به وقوع طرفداران فیلم و سریال رتبه‌ی اول این لیست را به خود اختصاص می‌دهند. طبیعتاً بیننده محتوای بصری بودن در یک صفحه بزرگ برای همه‌ی افراد تجربه‌ای هیجان انگیز خواهد بود. تلویزیون‌های 55 اینچ به خوبی پاسخگوی نیاز این دو طیف خواهند بود. این تلویزیون‌ها در عین برخورداری از نمایشگری بزرگ یا نسبتاً بزرگ از دیدگاه بسیاری کاربران برای تماشای محتوا، ایده‌آل هستند. محبوبیت چشمگیر این تولیدات شرکت‌های سازنده زیادی را به تولید آن‌ها واقف ساخته است و چنانچه گفتیم تلویزیون‌های 55 اینچ سامسونگ جایگاه ویژه‌ای در این لیست دارند.

چرا تلویزیون های سامسونگ رو خرید کنیم؟

چرا تلویزیون‌های 55 اینچ سامسونگ؟

  • قیمت مناسب

مطابق انتظار قیمت تلویزیون کلیدی‌ترین پارامتریست که کاربران در انتخاب تلویزیون به آن توجه می‌کنند. قیمت کمتر یا بیشتر یک تلویزیون هرگز دلیل خوبی برای برچسب گذاشتن روی کارایی آن نیست. قیمت تلویزیون‌ها بسته به کیفیت تصویر، صدا، امکانات اسمارت، گیمینگ و غیره متغیر است و پیش از خرید باید نیازهای واقعی خود را بسنجید. در مجموع یکی از مواردی که کاربران را به خرید تلویزیون‌های 55 اینچ سامسونگ ترغیب می‌کند، قیمت مناسب این تولیدات است.

  • ظرافت و زیبایی

سامسونگ برای دیزاین تلویزیون‌های تولیدی خود اهمیت خاصی قائل است. تلویزیون‌های سامسونگ در انواع میان رده و پرچمدار از باب ظرافت و زیبایی بی‌سابقه هستند. این برند در عین توجه به معیارهای زیبایی شناختی از بهترین متریال در تولیدات خود استفاده می‌کند. در حالیکه تلویزیون‌های سامسونگ تا سال 2020 همچنان در لیست بهترین‌های طراحی به چشم میخوردند در سال 2021 سنگ تمام گذاشت و ثابت کرد که پیشرفت هرگز متوقف نمی‌شود بلکه به تکامل میرسد. به طور کلی تلویزیون‌های 55 اینچ سامسونگ در مقایسه با تولیدات سایر رقبا از ظرافت و زیبایی بیشتری برخوردار هستند. ناگفته نماند سامسونگ یک خط تولید ویژه تحت عنوان سبک زندگی (Lifestyle) دارد. این تولیدات با هدف قرارگیری در اتاق درست شبیه به یک اثر هنری بهینه شده‌اند. خرید تلویزیون 55 اینچ سامسونگ با همین رویکرد به بیشترین میزان خود در چند سال اخیر رسیده است.

چرا تلویزیون 55 اینچ سامسونگ رو خرید کنیم؟
  • کیفیت تصویر

بیشتر تلویزیون‌های امروزه با کیفیت تصویر بالا از اهمیت اندازه تلویزیون می‌کاهند چرا که در زاویای مختلف می‌توانند بیننده تصاویری سرشار رنگ و جزئیات بود. تلویزیون‌های سامسونگ در حال حاضر در انواع کریستال (Crystal)، کیولد (QLED) و نئوکیولد (Neo QLED) در بازار ایران ارائه می‌شوند؛

  1. تلویزیون‌های سری کریستال با کیفیت تصویر 4K در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. این تلویزیون‌ها به لطف نمایشگر LED با تکنولوژی رنگ کریستال پویا بهتر از تلویزیون‌های LED معمول هستند بنابراین منطقیست که تلویزیون‌های 55 اینچ سامسونگ در این لاین از محبوبیت قابل توجهی در بین کاربران برخوردار باشند.
  2. تلویزیون‌های بالارده QLED سامسونگ که در چند سال اخیر بشدت مورد استقبال کاربران بوده‌اند در انواع 4K و 8K به تولید رسیده‌اند. تلویزیون‌های 55 اینچ سامسونگ کیولد 4K جایگاه ویژه‌ای در بازار دارند. این تولیدات رقیب جدی اولدهای سونی و ال‌جی هستند. نمایشگر QLED از فناوری نقاط کوانتومی برای پوشش دهی 100 درصدی استاندارد رنگی استفاده می‌کند و برای ارائه رنگ و روشنایی بی‌نظیر است. سامسونگ با استفاده از فناوری‌هایی همچون کوانتوم HDR، تجربه‌ی نوینی از تماشا را به کاربران هدیه می‌بخشد.
  3. تلویزیون‌های Neo QLED جدیدترین لاین تولیدات سامسونگ هستند. این تلویزیون‌ها با ترکیب فناوری کوانتوم دات و مینی LED قادر به انتشار دقیق و کارآمد نور بوده و نه تنها از نظر رنگ بلکه کنتراست بی‌نظیر هستند. این تلویزیون‌ها از نظر امکانات تصویر بشدت قابل تحسین‌اند.
همه چیز در مورد خرید تلویزیون 55 اینچ سامسونگ
  • کیفیت و توان صدا

کیفیت و توان صدا نیز یکی از دلایل روی آوردن کاربران به خرید تلویزیون 55 اینچ سامسونگ بوده است. باید گفت مدل‌های متنوع از این برند از جنبه‌ی توان صدا به تولیدات بیشتر برندها شباهت دارند. سامسونگ با رویکردی متفاوت از فناوری‌های انحصاری در بخش صدای تلویزیون استفاده می‌کند. به طور مثال فناوری Q-Symphony برای همگام سازی صدای تلویزیون و ساندبار سامسونگ سازگار در این دستگاه‌ها ارائه می‌شود. این شرکت در جدیدترین اقدام از فناوری دالبی اتموس در تعدادی از تلویزیون‌های منتخب 2022 پرده برداشت.

  • سرگرمی و امکانات اسمارت

تمام انواع تلویزیون‌های 55 اینچ سامسونگ از سیستم عامل اختصاصی تایزن استفاده می‌کنند. این دستگاه‌ها با ارائه تعداد خیلی زیادی از سرویس‌های استریم، برنامه‌های ویژه سامسونگ، دستیار بیکسبی و بعضاً برخورداری یا پشتیبانی از دستیارهای گوگل و الکسا برای تجربه‌ی سرگرمی و مدیریت از راه دور فوق العاده هستند. جدیدترین تلویزیون‌های 55 اینچ سامسونگ همچنین از امکانات گیم فوق العاده‌ و نرخ تازه سازی بالا برخوردار شده‌اند اما خب از این نظر تفاوت‌های بارزی با هم دارند.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی رایااستور در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *