ریپورتاژ آگهی

درآمد میلیاردی با احداث باغ مدرن در کرج

همه‌ی ما کرج و استان البرز را به عنوان یکی از شهرهای خوش آب و هوای ایران می‌شناسیم، این شهر با داشتن آب و هوای معتدل و باغات میوه‌ای که به آنها سردرختی می­گویند معروف است، میوه­های سردرختی شامل انواع میوه­هایی هستند که مدت انبارداری نسبتا کوتاهی دارند مانند انواع درختان هلو، گیلاس، آلبالو، گوجه سبز و دیگر درختان میوه‌ی هسته دار در باغات این شهر کاشته می­شود.

مشکل باغداری در کرج این است که بسیاری از باغداران باغات کوچک خود را به شیوه­های قدیمی اداره کرده و بسیاری از آنها ممکن است حتی پس از گذراندن سن مفید بازهم درخت مسن را جایگزین نکنند، در این شرایط هزینه­های باغداری بسیار بیشتر از درآمد حاصل از آن خواهد بود.

در این نوشتار قصد داریم راهکاری را برای کسب درآمد میلیاردی از باغات شما باغداران کرجی ارائه کنیم پس خواندن این متن را هرگز از دست ندهید.

واکاری باغات کرج با هدف کسب درآمد بالا

درختان میوه هر کدام بسته به نوع خود سن باردهی مفید خاص خود را دارند، ارقام مختلف درختان میوه از نوع میوه‌های  سر درختی معمولا سن مفیدی حدود 25 تا 30 سال دارند و بیش‌تر از این سن نگهداری از آنها تنها صرف هزینه‌ی بیشتر است، بنابراین واکاری این درختان با نهال جوان می­تواند مجددا باغ شما را به سود دهی برساند.

اما در اینجا اگر به شما بگوییم که با انتخاب ارقام تجاری از همان درخت میوه‌ای که قبلا می‌کاشتید می­توانید به درآمد بسیار بالاتر از آنچه قبلا به دست می‌آوردید برسید چه واکنشی خواهید داشت؟ بله درست است هرچه زودتر این کار را انجام دهید از اتلاف زمان، انرژی و سرمایه‌ی خود جلوگیری خواهید کرد.

برنامه ریزی جهت واکاری

برای داشتن یک باغ مدرن به جای باغ سنتی قبلی باید این کار را با برنامه‌ریزی پیش ببرید، اولین گام انتخاب رقم درخت میوه‌ای است که قصد واکاری باغ را با آن دارید، در این سال­ها نهالستان­های پیشرو در زمینه‌ی تولید ارقام مختلف درختان میوه در سطح کشور مانند برتر نهال توانسته‌اند ارقام بسیار تجاری و سود دهی را با وارد کردن ارقام تجاری و پیوند زدن آنها بر پایه‌های  بومی تولید کنند که شما می­توانید خرید نهال در ارقام تجاری را نیز از آنها انجام دهید.

اما تنها مزیت این نهالستان­ها تولید ارقام تجاری نیست، مزیت دیگر آنها داشتن تیم متخصص و مجرب در زمینه‌ی احداث باغات جدید است که می­توانند شما را در احداث باغ جدید و یا واکاری باغ قدیمی راهنمایی کنند.

شما می­توانید به عنوان مثال برای خرید نهال گردو ( https://bartarnahal.ir/karaj-walnut-seedlings )  به یک نهالستان در کرج مراجعه کرده و خرید خود را انجام دهید اما ممکن است آن نهالستان­ها این خدمات مشاوره‌ای را به شما به صورت رایگان ندهند و یا اینکه تنوع ارقام تولیدی آنها آنقدر زیاد نباشد که شما با دست باز بتوانید نهال مورد نظر خود را انتخاب کنید.

گام دوم در واکاری باغات بررسی سابقه‌ی مشکلات باغ قبلی و اقدام جهت برطرف کردن آنها در باغ جدیدی است که قرار است به صورت نوین اداره شود، به عنوان مثال آفات و بیماری‌های غالب در باغ، سابقه‌ی مصرف کود و سموم در خاک تمامی اینها باید به صورت دقیق مورد بررسی قرار بگیرد تا برای واکاری ارقام جدید مشکلی پیش نیاید.

بررسی تمام این فاکتورها را نیز شما می­توانید به دست مشاوران این نهالستان­ها سپرده و واکاری باغ خود را با خیال راحت انجام دهید، در نهایت با کاشت ارقام تجاری درختان میوه و اداره کردن باغ به صورت نوین می­توانید با کاهش هزینه و افزایش درآمد به سود بسیار بالا دست پیدا کنید. در نظر داشته باشید که در احداث باغ نوین علاوه بر کاشت ارقام تجاری و پر بار باید مراحل باغداری مانند آبیاری درختان، کود دهی و مدیریت آفات و بیماریها را به صورت اصولی و با مشورت گرفتن از مشاوران زبده انجام دهید بنابراین پیدا کردن مشاورانی که آگاهی کامل نسبت به ویژگی­های درختان شما و آفات و بیماری­های غالب در منطقه داشته باشند نیز بسیار اهمیت دارد، پس چه بهتر که این مشاوران را در همان ابتدای کار و در زمان خرید نهال پیدا کنید.

درآمد میلیاری با احداث باغ مدرن در کرج

ارقام تجاری درختان میوه‌ی سردرختی

در این قسمت برخی از ارقام درختان میوه سردرختی که کاشت آنها در کرج ( https://bartarnahal.ir/buy-fruit-and-walnut-seedlings-in-karaj ) بسیار مناسب است و می­توانید در واکاری باغات تجاری خود از آنها استفاده کنید آشنا خواهیم کرد:

  1. ارقام تجاری نهال هلو: هلو انجیری زعفرانی، هلو سفید و قرمز، هلو انجیری خونی، هلو استار، هلو مخملی
  2. ارقام تجاری گیلاس: گیلاس زرد و قرمز ارومیه، گیلاس بارتلت
  3. ارقام سیب: سیب گلاب کهنز، سیب میراکل، سیب جرومین، سیب گالا، سیب سفید شیشه ای
  4. ارقام گوجه سبز: گوجه سبز برغان، گوجه سبز ترکیه، گوجه سبز شهریار
  5. ارقام انگور: انگور لعل، انگور زرد و سفید بی دانه، انگور بلک ویلیام، انگور دیز ماری
  6. ارقام زرد آلو: زرد آلو شکر پاره، زرد آلو پالیز، زرد آلو جهانگیری، زرد آلو قیسی
  7. ارقام شلیل: شلیل مغان، شلیل شمس، شلیل قرمز بهاره، شلیل سان گلد، شلیل پالیز
  8. ارقام انجیر: انجیر سه وقته، انجیر گلابی زرد، انجیر زرد عسلی، انجیر پالیز، انجیر ازمیر ترکیه،
  9. ارقام نهال آلو: آلو شابلون کالیفرنیا، آلو زرد بخارا، آلو بخارا قرمز، آلو قطره قطلا

تعداد ارقام تجاری درختان میوه سردرختی بسیار زیاد است و شما باید با توجه به شرایط خاص منطقه‌ی خود مناسب­ترین رقم را انتخاب کنید و همانطور که پیش­تر عنوان شد می‌توانید در این امر از مشاوران نهالستان بهره بگیرید.

درآمد میلیاری با احداث باغ مدرن در کرج

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ارقام مختلف درختان میوه، قیمت نهال میوه و همینطور اطلاعات کامل در رابطه با نحوه‌ی کاشت اصولی این درختان در باغداری نوین می­توانید به وبسایت (www.bartarnahal.ir) سر بزنید و یا اینکه از مسیر ساده­تر استفاده کرده و به طور مستقیم با مشاوران ما از طریق شماره تماس­های اعلام شده در ارتباط باشید، از این طریق شما باغداران عزیز می‌توانید علاوه بر بخرید بهترین ارقام نهال درختان میوه از مشاوره رایگان در زمینه احداث باغ، واکاری درختان باغ و مدیریت اصولی باغ خود بهره ببرید.

شماره­های تماس:

09144501003

09141832393

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی رایااستور در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *