شرایط فروش

طرح فروش فوق‌العاده بستیون T77 آغاز شد + شرایط (اسفند 1402)

در ادامه می‌توانید شرایط فروش فوق‌العاده خودرو بستیون T77 با قیمت‌قطعی را مطالعه کنید.

گروه خودروسازی بهمن در تازه‌ترین طرح فروش خود، اقدام به فروش فوق‌العاده بستیون T77 با قیمت قطعی و شرایط ویژه نموده است. گفتنی است این طرح مخصوص افرادی است که قبلاً در سامانه یکپارچه برای این خودرو ثبت‌نام کرده و اولویت آن‌ها از سوی وزارت صمت اعلام شده است.

بدین ترتیب متقاضیان گرامی، می‌توانند از فردا سه‌شنبه مورخ 1402/12/15 از ساعت 10 صبح اقدام به واریز وجه خودرو نمایند. گفتنی است متقاضیان برای واریز وجه تا پایان روز سه‌شنبه مورخ 1402/12/22 فرصت دارند و بعد از آن این فرصت به‌هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

درخصوص تکمیل ثبت‌نام و واریز وجه، باید بدانید که تمامی فرآیند بصورت آنلاین و از طریق پورتال جامع ایرانی‌کار به آدرس iranecar.com صورت می‌گیرد. اطلاع‌رسانی‌های لازم با ارسال پیامک به متقاضیان واجد شرایط صورت خواهد پذیرفت.

فضای کابین بستیون T77

شرایط فروش فوق‌العاده بستیون T77

دراین طرح فروش، قیمت بستیون T77 مدل 2023، 1 میلیارد و 946 میلیون‌تومان اعلام شده و در رنگ‌های سفید، مشکی و نقره‌ای عرضه می‌شود. در نظر داشته باشید که تریم در رنگ‌های مشکی‌قهوه‌ای و بژ تحویل داده می‌شود؛ البته انتخاب تریم با شرکت و براساس موجودی می‌باشد.

گروه بهمن دراین طرح فروش، هیچ سود انصراف یا مشارکتی را درنظر نگرفته و تنها %2.5 جریمه تأخیر بصورت ماهیانه را درنظر گرفته است. در خصوص زمان تحویل نیز، هفته آخر خردادماه 1403 اعلام شده که البته اولویت با افرادی است که واریز وجه خود را زودتر از بقیه انجام داده‌اند.

در ادامه می‌توانید جدول شرایط فروش فوق‌العاده خودرو بستیون T77 را مشاهده کنید:

نوع محصولکد محصولرنگ قابل‌عرضهرنگ تریممدلجنس‌وسایز رینگقیمت‌مصرف‌کننده(ریال)انصراف(سالیانه)سودمشارکت(ماهانه)جریمه‌تاخیر(ماهانه)زمان‌تحویل
BESTUNE T77FAWT7700سفید،مشکی،نقره‌ایمشکی‌قهوه‌ای،بژ(رنگ‌تریم‌براساس‌موجودی و توسط‌شرکت‌تخصیص‌خواهد شد)2023آلومینیومی 19اینچ 19,460,000,0000%0%2.5%هفته‌آخر خردادماه1403

لازم‌به‌ذکر است باتوجه به اینکه موعد تحویل خودرو در سال 1403 اعلام شده، تمامی هزینه‌های جانبی اعم‌از بیمه، مالیات، عوارض شماره‌گذاری و… بصورت علی‌الحساب در قیمت مندرج در جدول فوق محاسبه‌شده و پس از نهایی‌شدن و اعلام این هزینه‌ها توسط مراجع ذیصلاح درسال 1403، پرداخت مابه‌التفاوت این مبلغ برعهده مشتری بوده و توسط ایشان پرداخت خواهد شد.

اتومبیل بستیون T77 دارای 3 سال یا 150 هزار کیلومتر گارانتی سرویس دوره‌ای رایگان می‌باشد. همچنین سه‌سال بیمه‌بدنه رایگان دارد که شامل بیمه حادثه، سرقت کلی، آتش‌سوزی، انفجار، صاعقه و تعهدات نوسانات قیمت تا سقف %50 ارزش خودرو می‌شود.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید