گجت

سامسونگ تولید گلکسی رینگ را آغاز می‌کند: تاریخ فروش این محصول مشخص شد!

براساس گزارش منتشرشده، سامسونگ برای مرحله اول، 400,000 حلقه‌هوشمند تولید می‌کند.

گلکسی رینگ، حلقه‌هوشمند سامسونگ که در تابستان برای اولین بار از آن رونمایی شد، گفته می‌شود در مراحل ابتدایی تولید قرار دارد. این حلقه توسط سامسونگ در نمایشگاه MWC نیز معرفی شد که با استقبال کاربران روبه‌رو شد و باید دید در فروش واقعی چگونه عمل می‌کند و آیا می‌تواند ذهنیت خوبی برای کاربران ایجاد کند یا خیر؟

درگزارش اندرویداتوریتی به‌نقل از The Elec آمده، احتمالاً سامسونگ تولید انبوه این گجت هوشمند را در ماه می (اردیبهشت-خرداد 1403) آغاز می‌کند و قصد دارد برای مرحله‌اول 400,000 حلقه را با قابلیت کنترل تولید براساس واکنش بازار تولید کند. این کار سامسونگ به‌این دلیل است که این اولین محصول در دسته جدید است که تولید می‌شود و هنوز شناخت کافی درباره بازار و واکنش کاربران وجود ندارد.

گلکسی رینگ طلایی رنگ

دست سامسونگ برای افزایش تولید، باز است

گفته می‌شود، دست سامسونگ برای افزایش تولید گلکسی رینگ در زمانیکه تقاضای کاربران افزایش پیدا کند باز است؛ چراکه این حلقه‌های‌هوشمند فرم کوچکی دارند و با کمبود قطعات مواجه نیستند.

درخصوص ویژگی‌های پزشکی مانند کنترل فشار خون، اندازه‌گیری ECG و اعلام ریتم نامنظم قلب (IHRN) گفته می‌شود احتمالاً اولین نسخه گلکسی رینگ فاقد آن‌ها باشد. دلیل این گزارش این است که سامسونگ باید گواهی‌های دستگاه پزشکی برای استفاده از این ویژگی‌ها را دریافت کند. درحال‌حاضر، گلکسی‌واچ‌ها این ویژگی‌ها دارا می‌باشند.

البته گزارش‌هایی منتشرشده‌اند که اعلام می‌کنند گلکسی رینگ دارای ویژگی‌هایی مانند ECG، اندازه‌گیری فشار خون، پرداخت‌های بی‌سیم و کنترل دستگاه‌های بی‌سیم است، اما سامسونگ تاکنون بصورت رسمی آن‌ها را تأیید نکرده است. علاوه‌براین، گفته می‌شود حلقه‌هوشمند سامسونگ با همه گوشی‌های اندرویدی سازگار است؛ اما احتمالاً با تلفن‌های آیفون سازگاری نخواهد داشت.

هنوز جزئیات زیادی از گلکسی رینگ نمی‌دانیم، تنها می‌دانیم که در سه رنگ طلایی، نقره‌ای و مشکی با 9 سایز مختلف عرضه می‌شود و عمر باتری آن 9 روز است.

درخصوص زمان معرفی و عرضه محصول جدید سامسونگ نیز، انتظار می‌رود این غول فناروی آن را در ماه جولای (تیر-مرداد 1403) در رویداد آنپکد همراه با جدیدترین گوشی‌های تاشو سامسونگ معرفی کند و فروش آن‌را از ماه آگوست (مرداد-شهریور 1403) آغاز نماید.

نظرشما درباره گلکسی رینگ سامسونگ چیست؟ آیا ارزش خرید کردن را دارد؟ اگر به بازار بیاید، شما آن را خریداری می‌کنید؟

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید