گجت

بلکین برای ویژن پرو اپل «گیره باتری» می‌سازد

براساس گزارش منتشرشده، بلکین شریک تجاری اپل درحال‌ساخت گیره باتری برای هدست ویژن پرو اپل است. در ادامه می‌توانید جزئیات این گزارش را مطالعه کنید.

مارک‌گورمن می‌گوید بلکین قصد دارد اولین لوازم‌جانبی رسمی ویژن پرو اپل را همزمان با عرضه ویژن پرو در تاریخ 2 فوریه به‌فروش برساند. این گیره باتری در تمامی فروشگاه‌های خرده‌فروشی اپل در دسترس خواهد بود.

گیره باتری که بلکین آن را تولید کرده است، به کاربران این اجازه را می‌دهد که باتری ویژن پرو را به لباس خود متصل کنند. هدست ویژن پرو یک دستگاه متصل است، اما بی‌سیم نیست. مهندسان اپل برای اینکه ویژن پرو وزن کمی داشته باشد، باتری آن را خارج از دستگاه قرار دادند که از طریق مکانیزم مغناطیسی به هدست متصل می‌شود. ویژن پرو بدون اتصال باتری کار نمی‌کند و کاربر باید آن را با خود حمل کند.

در زمان توسعه این محصول، مهندسان اپل نگران بودند که این طراحی باعث بیگانه‌شدن برخی مشتریان با ویژن پرو شود. چراکه در برخی موارد ممکن است لباس‌هایی که پوشیده می‌شود، فاقد جیب‌های مناسب برای حمل باتری شود. ازاین‌رو به‌نظر می‌رسد گیره باتری بلکین، یک راه‌حل مناسب برای رفع این مشکل باشد.

معمولاً اپل برای ساخت لوازم‌جانبی‌های مهم محصولات خود که قصد ندارد خودش آن‌ها را بسازد، با شرکایی مانند بلکین و لاجیتک همکاری می‌کند. امکان پیش‌سفارش ویژن پرو اپل از 19 ژانویه (29 دی‌ماه) فراهم می‌شود و اولین دستگاه‌ها از تاریخ 2 فوریه (13 بهمن) برای مشتریان ارسال خواهند شد. قیمت این دستگاه برای مدل 256 گیگابایتی 3499 دلار اعلام شده است.

منبع
9to5mac

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید