ریپورتاژ آگهی

سیم کارت بین المللی چیست؟

سیم کارت بین المللی، یکی از  روش‌های برقراری تماس با کشورهای مختلف می باشد. سیم کارت های بین المللی امکاناتی نظیر مکالمه و سایر امکانات سیم کارت های معمولی را در کل جهان براورده میکند. این سیم کارت ها اصولا از طریق آنتن‌های کشور های مقصد برای برقراری مکالمه هستند که از این نظر عملکردی شبیه رومینگ بین الملل دارند. و میتوانند تا ۸۵ درصد از هزینه های رومینگ بین الملل را حذف کنند. این نوع سیم کارت ها در کشور هایی نظیر ایران، عربستان، روسیه، ژاپن، آمریکا، ترکیه و… هزینه ای در پی ندارد و می توان به صورت رایگان از آن استفاده کرد.

همچنین سیم کارت های بین المللی می توانند پیام کوتاه دریافت و ارسال کنند و صندوق پستی رایگان میباشند و در گوشی های مختلف مشکلاتی ایجاد  نمیکند. در این نوع سیم کارت ها انتقال تماس یا همان دایورت کردن در تماس های صوتی وجود دارد یعنی کاربر می‌تواند در صورت نیاز، خط خود را به خط دیگری دایورت کرده و تماس های صوتی خود را انتقال دهد. همچنین سیم کارت one sim اولین سیم کارت بین المللی است که سیم کارتی اعتباری میباشد. وام سیم کارت همراه اول در بنیتاسیم با کمترین سود برای مشتریان. سیم کارت one sim توسط شرکت بلمونت تلکام آمریکا (Belmont Telecom) که یک شرکت مخابراتی است ارائه می گردند. و طرح های مختلفی دارد که طرح سوم سیم کارت های oneSim سیم کارت اروپاست که طی آن تماس ها، پیام ها و داده ها در کشور های اروپایی فعال می‌باشند. این سیم کارت ها دو شماره مجزا دارند که یکی مختص کشور های آمریکا، انگلیس، کانادا و استرالیا است و دومی مختص دیگر کشورهای اروپایی است و بصورت پیش پرداخت است و در ضمن تماس های ورودی oneSim به صورت کلی رایگان هستند و ارسال پیام نیز در بسیاری از کشور ها بدون هزینه و کارمزد انجام می‌شود.

ایا سیمکارت های بین المللی دارای اینترنت میباشند؟

به طور کلی سیم کارت های بین المللی به دو دسته سیم کارت بین المللی دارای اینترنت و سیم کارت بین المللی مخصوص تماس و ارسال پیام تقسیم بندی میشوند. سیم کارت بین المللی دارای اینترنت پوشش دهی وسیع و مناسب داده های اینترنتی، پهنای باند بزرگ، هزینه خدماتی بسیار کم و نیز بسته های اینترنتی متنوع، مقرون به صرفه می باشد. در ادامه به معرفی سیم کارت های بین المللی میپردازیم که دارای اینترنت میباشند؛

۱.Gigsky

سیم کارت های GigSky هم مانند کیپ گو روی داده ها تمرکز می‌کنند؛ به این ترتیب امکان برقراری تماس صوتی با آن وجود ندارد. سیم کارت GigSky با سرعت 300MB تا 5GB از 1 تا 30 روز است.

۲.KeepGo

سیم کارت keepGo در ۲ قالب استاندارد، میکرو ونانو بوده و اکنون نیز با عنوان Lifetime Data SIM تقریبا پوشش اینترنتی برای بیش از 110 کشور جهان را فراهم می کند.

۳.Surfroam

این سیم کارت از بهترین سیم کارت ها برای استفاده از خدمات اینترنت همراه مخصوصا در کشورهای اروپایی است. هزینه تهیه این سیم کارت مربوط به هزینه اعتبار اولیه می باشد که شما دیگر نیازی به خرید بسته نداشته و فقط کافی است که هزینه اشتراک را از قبل ایجاد حساب کاربری به حساب اینترنتی معرفی شده واریز کنید.

قیمت سیمکارت های بین المللی به چه صورت می باشد ؟

سیم کارت های بین المللی همواره نمونه های مختلفی دارند که اصولا هر کدام برای کشوری مناسب هستند، این سبک کارت ها براساس نکات متعددی قیمت گذاری می شوند و در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرند، شما در زمان سفارش سیم کارت بین المللی همواره با لیستی مواجه خواهید شد که در آن تمام نمونه های این سیم کارت ها به همراه اطلاعاتی که دارند به صورت دقیق ثبت شده است تا شما بتوانید بهترین نوع را طبق نیاز خود انتخاب کنید، برخی سیم کارت های بین المللی همواره تنها برای استخراج از سایت های خارجی کاربرد دارند و توان برقراری تماس و پیامک ندارند از این رو قیمت آنها مناسب تر می باشد و امروزه هم طرفداران زیادی دارند. گرفتن سیم کارت همراه اول با امکان بین المللی بودن.

برخی سیم‌کارت ها برای برقراری تماس و پیامک و اینترنت کاربرد دارند که مسلما هزینه آنها بالاتر می باشد، این نوع سیم کارت ها بیشتر برای افرادی که مسافرت های خارجی زیاد می روند مناسب هستند تا بتوانند ارتباطراخت تری با کشور خود داشته باشند. لازم به ذکر است که قیمت آنها متناسب با همین نکات تعیین می شود و در لیست ها ثبت می شود، شما می توانید به سایت ما مراجعه کنید آن هم در هر زمانی از شبانه روز که هستید و سپس بهترین سیم کارت را متناسب با نیاز خود انتخاب کرده و تهیه نمایید و مورد استفاده قرار بدهید. هزینه سیم کارت ها اصولا با پول همان کشور محاسبه و تعیین می شود و شما باید طبق بودجه خود نوع سیم کارت را انتخاب نمایید. باید بگوییم که در زمان استعلام قیمت ها امر با نرخ های متفاوتی روبه رو شدید دلیل اصلی آن می تواند هم برند های مختلف تولید کننده باشد و هم می تواند وجود تورم ها و شرایط اقتصادی جامعه ها و کشور ها باشد.

شما می توانید با اطلاع از قیمت های دقیق و به روز که در لیست قیمت ها ثبت شده است همواره به راحتی خطی بین المللی را انتخاب کنید که در اکثر مشور ها پوشش دهی داشته باشد و بتوان به راحتی با ان ارتباط تلفنی و پیامکی و اینترنتی برقرار کرد.

بهترین سیمکارت بین المللی کدام است ؟

سیم کارت های بین المللی همواره نمونه ها و مدل های مختلفی دارند که از جهت های مختلفی با هم متفاوت هستند مانند قدرت آنتن دهی و کاربرد، در میان آنها برخی نمونه ها از کیفیت بالاتری برخوردار هستند، از بهترین سیم کارت های بین المللی موجود در بازار های جهانی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. OneSim یکی از بهترین سیم کارت های موجود در بازار های جهانی می باشد که توسط یک شرکت بزرگ و معتبر آلمانی ساخته شده است، این سیم کارت برد بالایی دارد و اصولا در سه پکیج کامل در اختیار شما قرار می گیرد تا بتوانید به راحتی هم تماس برقرار کنید، هم پیامک ارسال نمایید و هم آنلاین و رومینگ شوید. این سیم کارت  در پکیج خود همواره یک سیم‌کارت برای تماس های بین المللی و پیام ها دارد، یک سیم کارت برای تماس بین المللی و خارجی و اینترنت دارد و یک سیم کارت هم برای تماس ها و پیامک ها در اروپا دارد از این رو پشتیبانی آن فوق‌العاده می باشد.
  2. WorldSIM این سیم کارت هم توانسته عملکرد عالی از خود نشان بدهد، این سیم کارت همواره قابلیت میرایی و آنتن دهی در 200 کشور دنیا را دارا می باشد و می توان با کمک آن به راحتی ارتباط تماسی و پیامکی را برقرار کرد. هزینه رومینگ این سیم کارت همواره بسیار مناسب و پایین می باشد و کمک می کند تا افراد با اطمینان بیشتری از آن استفاده کنند.

سیم کارت های بین المللی نمونه های دیگری هم دارند که برخی از آنها تنها اینترنت دارند و کمک می کنند تا افراد بتوانند به شبکه های اجتماعی خود به راحتی دسترسی پیدا کنند بدون این که سرعت اینترنت آنها کاهش پیدا کند و دچار قطعی شود. این مدل سیم کارت های بین المللی اصولا با نام های KeepGo و GoSIM وKnowRoaming  و GigSky و غیره شناخته می شوند و هر کدام دارای قابلیتی هستند اما دو نمونه گفته شده جزء بهترین ها هستند که بهترین عملکرد را آزمود نشان داده اند و توانسته اند در تمام کشور ها جایگاه ویژه به دست بیاورند. با شناخت بهترین و با کیفیت ترین سبک کارت های بین المللی موجود در بازار های جهانی همواره می توان با اطمینان کامل اقدام به خرید نمود و بهترین نوع را تهیه کرد.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی رایااستور در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. سیم کارت بین المللی وان سیم و ورد سیم در ایران کارایی ندارند و آنتن نمی دهند ، onesim card یه شرکت آمریکایی است نه آلمانی ، در حال حاضر در ایران فقط سیم کارت بین المللی نایت سیم میلاد کارت کاریی دارد و فعال است و همچنین نمایندگی رسمی از این برند در ایران هم هست که میشه ازشون خدمات هم گرفت ، از لحاظ امکاناتی و تعرفه هم حداقل 15 درصد از ورد سیم و وان سیم کارت ارزان تر هست و یک سیم کارت و چندین شماره بین المللی میشه داشت ، توصیه می کنم حتما یکبار هم که شده تجربه کنید ، شرکت ما که بی نهایت ازش راضیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *