ریپورتاژ آگهی

معرفی بهترین کیس‌های کامپیوتر 2024

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی رایااستور در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

شما هنگام خرید کیس کامپیوتر به چه مواردی توجه می‌کنید؟ این را می‌دانیم که هر کامپیوتر از اجزا و قطعات مختلفی ساخته می‌شود. بسیاری از قطعات مختلف یک سیستم کامپیوتری مانند قطعات سخت‌افزاری در داخل محفظه‌ای به نام کیس قرار می‌گیرند. در گذشته از کیس‌ها فقط به عنوان محفظه قرارگیری این قطعات استفاده می‌شد اما با پیشرفت تکنولوژی و گسترش تعداد گیمرها، کیس‌ها دارای زیبای بصری بسیاری شدند و در طراحی آنها تحولات بسیاری ایجاد شد. آیا شما با نکات پیش از خرید کیس کامپیوتر آشنا هستید؟ آیا بهترین کیس‌های کامپیوتر ۲۰۲۴ را می‌شناسید؟ فروشگاه اینترنتی بروزکالا در ادامه نکات خرید کیس را ذکر خواهد کرد و به معرفی چند نمونه از بهترین محصولات ۲۰۲۴ می‌پردازد تا شما دوستان گرامی محصول مورد نظرتان را راحت‌تر انتخاب نمایید.

نکات مهم برای خرید بهترین کیس کامپیوتر های 2024

اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که هنگام خرید این محصول باید به آن دقت کنید، اندازه و ابعاد آن است. کیس در سه اندازه Mid Tower و Mini Tower و Full Tower تولید و عرضه می‌شود. متداول‌ترین نوع آن که در ادارات و منازل به کار می‌رود، Mid Tower است. نکته بعدی که باید به آن دقت کنید، طراحی و ظاهر آن است. در حقیقت بخش ظاهری و طراحی کیس یکی از عواملی است که در قیمت آن نیز تاثیرگذار خواهد بود. بسیاری از کاربران مانند گیمرها به نورپردازی داخلی و یا پنل شیشه‌ای کیس اهمیت ویژه‌ای می‌دهند تا ظاهر این قطعه زیبا باشد و نورپردازی قطعات داخلی نیز کاملاً مشخص شود.

هنگام خرید کیس باید به سیستم تهویه هوا نیز دقت کنید. به این مورد توجه کنید که قطعاتی مانند پردازنده و کارت گرافیک گرمای زیادی منتشر می‌کنند که حتماً باید از کیس خارج شود. به همین منظور کیس مورد نظر شما باید قابلیت پشتیبانی از فن‌های بادی سی پی یو و قابلیت پشتیبانی از خنک‌کننده مایع را داشته باشد. نحوه چیدمان قطعات و طراحی داخل کیس نیز اهمیت دارد. به این موضوع توجه کنید که فضای کافی برای نصب قطعات کامپیوتر شما در کیس در آینده هنگام ارتقای سیستم و وصل کردن قطعه جدید وجود داشته باشد. اتصالات و پورت‌های داخلی، جنس بدنه، برند کیس، رنگ آن و… برخی دیگر از موارد مهم هنگام خرید این محصول محسوب می‌شود.

راهنما خرید کیس کامپیوتر

کیس کولر مستر Cooler Master HAF 700 EVO

یکی از بهترین کیس های کامپیوتر در سال 2024 کیس کولر مستر Cooler Master HAF 700 EVO است. کیس کولر مستر Cooler Master HAF 700 EVO یک محصول Full Tower است. این قطعه با مادربردهای Mini ITX, Micro ATX, ATX, E-ATX, SSI CEB, SSI EEB سازگاری دارد. از نقاط قوت این محصول می‌توان به طراحی زیبا و چشم‌نواز آن اشاره کرد. 5 فن قابل تنظیم در این کیس به چشم می‌خورد. 2 فن 200 میلی‌متری در جلو، 2 فن 120 میلی‌متری در پشت و 1 فن 120 میلی‌متری در کف این کیس نصب شده است.

از امکانات نورپردازی آن باید به کنترلر ARGB و امکان شخصی‌سازی لوگوی LCD جلوی کیس اشاره کرد. این کیس دارای پنل شیشه‌ای حرارت دیده است. جنس شاسی آن از فولاد و پلاستیک می‌باشد. این محصول دارای مدیریت کابل‌کشی است. فیلتر گرد و غبار آن در قسمت‌های جلو، کف و سمت راست تعبیه شده است. در این کیس امکان نصب کارت گرافیک به صورت عمودی وجود دارد. قیمت این کیس کمی بیشتر از 26 میلیون تومان می‌باشد.

کیس کوگار مدل Cougar Conquer 2 Full-Tower RGB Sync

مورد دوم که به عنوان یکی از بهترین کیس های کامپیوتر انتخاب کردیم کیس کوگار مدل Cougar Conquer 2 Full-Tower RGB Syncهست. این کیس با فرم فاکتور Full Tower با مادربردهایMini-ITX ، Micro-ATX، CEB و ATX سازگاری دارد. طراحی این محصول با رنگ مشکی و نارنجی بسیار خاص و جذاب است. از شیشه حرارت دیده در دو طرف پنل کنار این قطعه استفاده شده است. جنس شاسی این محصول از فولاد می‌باشد. فیلتر گرد و غبار آن در سقف قرار دارد.1 عدد فن ARGB 120 میلی‌متری در جلو نصب شده است.

قابلیت نصب 3 عدد فن 120 میلی‌متری در قسمت جلوی محصول و 3 عدد دیگر در سقف وجود دارد. از امکانات نورپردازی این کیس می‌توان به نوار Strip Bar جلوی کیس اشاره کرد. این قطعه دارای دکمه تغییر رنگ نورپردازی، دکمه پاور و درگاه‌های ورودی و خروجی مانند 1 عدد Type-C، 2 عدد Type A و جک 3.5 میلی‌متری است.

بهترین کیس کامپیوتر 2024

کیس گیمینگ لیان لی مدل Lian Li Lancool 216 white

مورد سوم از بهترین کیس کامپیوتر کیس گیمینگ لیان لی مدل Lian Li Lancool 216 white هست که با مادربردهای ATX, E-ATX, ITX, M-ATX سازگار است. گیمرهای بسیاری به استفاده از کیس‌های این شرکت علاقمند هستند. فرم فاکتور این کیس Mid Tower است و از جمله محصولات مقرون به صرفه گیمینگ محسوب می‌شود. این قطعه که در رنگ‌های سفید و مشکی تولید می‌شود، دارای پنل شیشه‌ای کنار می‌باشد. جنس شاسی آن از فولاد است.

2 عدد فن ARGB 160 میلی‌متری در جلوی کیس، 1 عدد فن 140 میلی‌متری در پشت نصب شده است. این کیس قابلیت نصب فن‌هایی در جلو، پشت، کف و اطراف را دارد. درگاه‌های ورودی و خروجی مانند 2 عدد Type A نسخه USB 3.0، 1 عدد USB Type-C و جک 3.5 میلی‌متری در این قطعه تعبیه شده‌اند. قیمت این محصول حدود 9 میلیون تومان است.

کیس کامپیوتر مسترتک مدل S500

مورد چهارم از بهترین کیس های کامپیوتر 2024، کیس کامپیوتر مسترتک مدل S500 است . این کیس با کیفیت با مادربردهای ATX، E-ATX، Micro-ATX و Mini-ITX سازگار است. این محصول با رنگ مشکی تولید می‌شود و دارای پنل شیشه‌ای نیز می‌باشد. جنس شاسی آن از فولاد و پلاستیک است. در این کیس از برند مسترتک مدیریت کابل‌کشی، محفظه پاور و فیلتر گرد و غبار وجود دارد.

3 عدد فن ARGB 120 میلی‌متری در جلو و 1 عدد فن ARGB 120 میلی‌متری در پشت این کیس تعبیه شده است. قابلیت نصب فن‌هایی در جلو، پشت، کف و سقف محصول وجود دارد. از درگاه‌های ورودی و خروجی آن می‌توان به 1 عدد Type-A نسخه USB 2.0، 1 عدد Type-A نسخهUSB 3.0 و جک 3.5 میلی‌متری اشاره کرد.

راهنمای خرید کیس کامپیوتر از بروزکالا

خرید بهترین کیس‌های کامپیوتر 2024 از بروزکالا

در مقاله‌ای که خواندید متوجه شدید که هنگام انتخاب بهترین کیس کامپیوتر باید به مواردی مانند ابعاد و فرم فاکتور، قابلیت پشتیبانی از فن‌های بادی سی پی یو، قابلیت پشتیبانی از خنک‌کننده مایع، سیستم گردش هوا، رنگ‌پردازی و زیبایی ظاهری، طراحی، برند و جنس بدنه توجه نمایید. با هم ۴ تا از بهترین کیس‌های کامپیوتر ۲۰۲۴ بازار را بررسی کردیم. اگر قصد خرید محصولاتی با قیمت بسیار مناسب را دارید، می‌توانید به وب‌سایت بروزکالا مراجعه نمایید و از کیس‌هایی از برندهایی مانند گرین، اوست، مسترتک، ام اس آی، کوگار، سیلوراستون، لیان لی و… دیدن کنید.

این فروشگاه محصولات با کیفیت و جدید بازار را با بهترین قیمت ممکن به شما دوستان گرامی ارائه خواهد داد. به خاطر بسپارید که کارشناسان مجرب فروشگاه بروزکالا همواره پاسخ‌گوی سوالات شما عزیزان هستند و شما می‌توانید با این کارشناسان مشاوره رایگان نیز داشته باشید تا بهترین کیس کامپیوتر با بودجه مد نظرتان را انتخاب کنید. در وب‌سایت این مجموعه امکاناتی مانند اسمبل آنلاین کامپیوتر و خرید اقساطی اجناس مورد نظر فراهم شده است و شما می‌توانید از امکانات بی‌نظیر این فروشگاه اینترنتی بهره‌مند شوید. برای اسمبل کردن یک سیستم یا تهیه قطعات مختلف مانند خرید هارد اکسترنال، پردازنده، کارت گرافیک و… به وب‌سایت فروشگاه بروزکالا مراجعه نمایید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *