گجت

بلک‌شارک به‌تازگی یک حلقه هوشمند راه‌اندازی کرده است

بلک‌شارک بجای گوشی‌هوشمند، حلقه‌های هوشمند تولید می‌کند.

وقتی اسم بلک‌شارک می‌آید، ناخودآگاه به‌یاد گوشی‌های گیمینگ شیائومی می‌افتیم. این شرکت دو سالی است که هیچ تلفن مخصوص‌‌بازی ارائه نکرده و گفته می‌شود که تجارت تلفن‌همراه خود را بصورت کامل تعطیل کرده است؛ البته این شرکت تاکنون واکنشی به این خبر نشان نداده است. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد این شرکت در بخش دیگری فعالیت خود را ادامه می‌دهد، چراکه یک حلقه هوشمند راه‌اندازی کرده است.

طبق گزارش اندرویداتوریتی، بلک‌شارک در ویبو اعلام کرده که یک پوشیدنی مشابه حلقه Oura و گلکسی رینگ تولید کرده که ازاین دو مدل بسیار ارزان‌تر است و تنها 82 دلار قیمت دارد.

تمرکز حلقه بلک‌شارک روی ورزش و نظارت‌بر سلامت خواب می‌باشد. طبق پست‌های منتشرشده توسط این شرکت در ویبو، این حلقه می‌توانند قدم‌ها را بشمارد، مسافت و انرژی مصرف‌شده را محاسبه کند و همچنین کاربران می‌توانند بین سه‌حالت دویدن، پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری یک حالت را انتخاب کنند.

گفته می‌شود ویژگی نظارت بر خواب حلقه، کیفیت خواب را براساس ضربان قلب، HRV و سایر پارامترها تعیین می‌کند. درحال‌حاضر مشخص نیست که حلقه بلک‌شارک، چه کارهایی دیگر می‌تواند انجام دهد.

حقله فقط 2.2 میلیمتر ضخامت دارد و گفته می‌شود که این حلقه با قاب شارژ همراه خود، با یکبار شارژ می‌تواند تا 180 روز عمرباتری داشته باشد. به‌نظر می‌رسد این حلقه فقط برای بازار چین منتشر می‌شود و فعلاً هیچ خبری درباره عرضه آن برای بازارهای جهانی در دسترس نیست.

گمانه‌زنی‌ها براین است که اگر بلک‌شارک یک حلقه هوشمند ساخته باشد، مطمئناً شیائومی هم نسخه‌ای تولید کرده که به‌زودی آن‌را برای بازارهای جهانی عرضه خواهد کرد. نظرشما درباره حلقه‌های هوشمند چیست؟ آیا تاکنون از آن‌ها استفاده کرده‌اید؟ لطفاً نظرات خودتان را باما و سایر کاربران در میان بگذارید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *