رایااستور مگ

خرید آیفون اکتیو ZAA با بهترین قیمت بازار (فروش ویژه)

تصمیم اینکه آیفون اکتیو بخرید یا نات اکتیو دست شما است و به خودتان بستگی دارد. اما باید بدانید که این گوشی ها هیچ فرقی با هم ندارند و اگر مایل به خرید آیفون نات اکتیو هستید باید هزینه بیشتری پرداخت کنید‌. همچنین می توانید با هزینه کمتر هم گوشی را به صورت اکیتو شده بخرید.

محصولاتی که در فروش ویژه این ماه فولو قرار گرفته اند:

  • آیفون 13 پرو 256 ZAA اکتیو
  • آیفون 13 پرو مکس 256 ZAA اکتیو
  • آیفون 13 پرو مکس 512 ZAA اکتیو
  • آیفون 12 پرو مکس 256 ZAA اکتیو
  • آیفون 12 پرو مکس 512 ZAA اکتیو

برای بررسی اکتیو یا نات اکتیو بودن آیفون هنگام خرید، قبل از اینکه پلمپ جعبه رو باز کنین، مراحل زیر رو انجام بدین:

  1. وارد آدرس https://checkcoverage.apple.com/ بررسی نات اکتیو یا اکتیو بودن سایت اپل بشین.
  2. شناسه IMEI رو که در روی جعبه گوشی نوشته شده، در قسمت Enter your serial number وارد کنین.
  3. کد امنیتی رو در کادر پایینی وارد کنین.
  4. روی دکمه Continue لمس کنین.

آیفون اکتیو چی هست اصلا؟

به صورت خلاصه به آیفون هایی که برای کسب امتیاز فروش در خارج از ایران توسط نمایندگی اپل روشن می شوند آیفون اکتیو (Active) میگن! به صورت کامل: شرکت اپل برای فروش محصولاتش از قبیل آیفون که طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد، به صورت کاملا مدیریت شده و با حساب و کتاب عمل می کند. به طوری که هر کشور و فروشگاه به صورت حساب شده آیفون برای فروش دریافت می کند. این فروشگاه ها موظف هستند تا آیفون های خود را تنها در کشوری که در آن قرار دارند بفروش برسانند.

داستان از جایی شروع شده که فروشگاه ها برای دریافت سهیمه بیشتر از آیفون نیازمند افزایش فروش خود بودند. اما از آنجایی که اپل به صورت کاملا حساب شده آیفون ها را توزیع می کنند. تقریبا امکان افزایش فروش غیر ممکن است. اما مثل این که ضرب المثل “همیشه یه راهی هست” واقعیه و این فروشگاه ها برای افزایش فروش خود محصولاتشان را به کشور های دیگر هم می فروشند اما چون اپل فکر این قسمت را هم کرده بود. برای دور زدن این شرط، فروشگاه ها دست به حرکت جالبی زدند اونم چیزی نبود جز روشن کردن یک باره آیفون برای فریب اپل که بهش بفهمونن محصول در آن کشور به فروش رفته.

آیفون نات اکتیو چیه؟

به آیفون های صفر و نو نات اکتیو یا فعال نشده میگن. این اسم از موقعی که آیفون اکتیو فروشش همه گیر و زیاد شد مرسوم شده و با هدف جلوگیری از قاطی کردن آن با انواع دیگر آیفون در ایران ادامه دارد مثل آیفون اکتیو، آیفون استوک، آیفون ریپک، آیفون پک اصلی، آیفون رفرش و غیره.

تفاوت بین آیفون های اکتیو و نات اکتیو چیه؟

تفاوت اصلی این دو دسته قیمت آنهاست که نسخه اکتیو قیمت پایین تری دارد اما لذت آنباکسینگ را به همراه ندارد اما قیمتش این

حس رو براتون جبران میکنه، وگرنه عملا هیچ تفاوتی با نسخه نات اکتیو ندارد. از لحاظ سلامت باتری هم گوشی های اکتیو با باتری 100 درصد و تضمین کمتر از 10 بار شارژ شدن فروخته و به دست مشتری می رسد.

خرید آیفون اکتیو ZAA با بهترین قیمت بازار (فروش ویژه)

تفاوت پارت نامبر های مختلف آیفون چیست؟

به صورت کلی هیچ تفاوتی میان آیفون با پارت نامبر مخصوص آمریکا با آیفونی که با پارت نامبر چین یا سنگاپور یا برزیل یا ترکیه تولید شده ندارد و تنها در جزئیات نرم‌افزاری با یکدگیر فرق می‌کنند. این جزئیات نرم‌افزاری اما از اهمیت زیادی برخودرداند. برای مثال دکمه شاتر آیفون‌ با پارت نامبر ژاپن حتی در زمان سایلنت بودن نیز با صدا کار می‌کند. البته تفاوت پارت نامبرها در این یک مورد خلاصه نشده و جزئیات بیشتری دارد.

از کجا ایفون اکتیو بخرم؟

این شرایط رو هر فروشگاه و فروشنده ای در اختیار شما قرار نمی دهد این یک فرصت عالی و محدود برای خرید آیفون اکتیو با پارت نامبر ZAA است که، فروشگاه اینترنتی فولو در اختیار شما عزیزان قرار داده است. پس اگر به دنبال خرید آیفون اکتیو یا نات اکتیو و حتی استوک هستید به فروشگاه اینترنتی فولو با آدرس pholo.ir  مراجعه یا با شماره 09002831111 تماس بگیرید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *