کالای دیجیتال

هندزفری بلوتوثی نیا مدل AirPods Pro2 را با %53 تخفیف خرید کنید

اگر قصد انتخاب و خرید یک هندزفری بلوتوثی باکیفیت و مناسب را دارید، همین‌الان هندزفری بلوتوثی نیا را خریداری کنید و 1 میلیون و 550 هزار تومان سود کنید.

فروشگاه اینترنتی دیجیکالا، امروز هندزفری بلوتوثی نیا مدل AirPods Pro2 را با %53 تخفیف عرضه می‌کند. این هندزفری 2 میلیون و 900 هزار تومان قیمت دارد که دیجیکالا آن‌را در شگفت‌انگیز امروز با قیمت 1 میلیون و 350 هزار تومان به‌فروش می‌رساند. اگر امروز این هندزفری را خریداری کنید، 1 میلیون و 550 هزار تومان سود خواهید کرد.

هندزفری بلوتوثی نیا مدل AirPods Pro2 را با %53 تخفیف خرید کنید

نسل دوم ایرپادهای سری پرو نیا (AirPods Pro2) با ویژگی‌های تازه، چندی پیش معرفی شد. این سری از هدفون‌های نیا به دلیل ویژگی‌های خاص مورد توجه علاقه‌مندان قرار گرفته است. هندزفری بلوتوثی نیا مدل AirPods Pro2 به نسخه بلوتوث ۵.۳ مجهز شده و با محدوده عملکرد ۱۰ متر روانه بازار شده است. عمر باتری این هدفون در حالت مکالمه و پخش موسیقی به ترتیب به 5 و 7 ساعت میرسد. لازم به ذکر است که زمان مورد نیاز برای شارژ محفظه این هندزفری 1 ساعت می‌باشد.

ویژگی منحصربه‌فردی که این هدفون دارد این است که از قابلیت مقاومت در برابر رطوبت و عرق بهره می‌برد. آداپتور شارژ -کابل شارژ ۱ متری -سری سیلیکون ۳ سایز -دفترچه راهنما و بند برای کیس نیز اقلام همراه هندزفری نیا مدل AirPods Pro2 هستند.

مشخصات هندزفری بلوتوثی نیا

محدوده عملکرد۱۰ متر
نوع آکوستیکباز
بسته
نیمه‌باز
نیمه‌بسته
عمر باتری هدفون در حالت مکالمه۵ ساعت
عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی۷ ساعت
زمان مورد نیاز برای شارژ محفظه۱ ساعت
نسخه بلوتوث۵.۳
قابلیت‌های مقاومتیمقاومت در برابر رطوبت و عرق
سایر مشخصاتکیس نگهدارنده این ایرپاد، علاوه بر شارژ گوشی ها به صورت پاوربانک نیز عمل می کند و زمانی که شارژ گوشی ها به پایان رسید با گذاشتن آنها در کیس بدون نیاز به منبع برق گوشی ها را شارژ می کند همین طور قابلیت شارژ وایرلس را هم دارا میباشد قابلیت اتصال به IOS , Android ایرپاد پرو AirPods ۳ Airpod pro ۲ AirPods Pro apple iPhone iPhone ۱۲ Pro max iPhone ۱۲ iPhone ۱۱ Pro max iPhone ۱۱ iPhone ۱۳ pro max iPhone ۱۳ هندزفری بلوتوثی ایرپادز ۳ iphone ۱۴ pro max iphone ۱۴ iphone ۱۵ pro max iphone ۱۵
اقلام همراه هدفون-آداپتور شارژ -کابل شارژ ۱ متری -سری سیلیکون ۳ سایز -دفترچه راهنما -بند برای کیس

هندزفری بلوتوثی نیا مدل AirPods Pro2 را با %53 تخفیف خرید کنید

درنظر داشته باشید مدت زمان این تخفیف محدود است. اگر قصد استفاده از آن را دارید، همین‌حالا ازطریق دکمه خرید، وارد صفحه محصول شوید و نسبت‌به مطالعه جزئیات و خرید اقدام کنید.

نکته: تمامی اخبار مربوط‌ به بخش تکنولوژی قسمت پیشنهاد روز، مربوط به محصولاتی هستن که بصورت روزانه تخفیف خوردن و تخفیف‌های اونا دائمی نیست. پس اگه میخواید از آخرین تخفیف‌های سایت‌های بزرگ آگاه بشید، این صفحه رو ذخیره کنید تا هر روز اون رو چک کنید و آخرین تخفیف‌ها رو مشاهده کنید.

علی ترکاشوند

عضو تحریریه رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *