خودرو

فروش نقد و اقساط کامیون‌های 6 و 12 تنی فورس آغاز شد + شرایط

بهمن‌دیزل به‌تازگی شرایط فروش نقد و اقساط انواع کامیون‌های 6 و 12 تنی فورس را اعلام کرده است که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید.

درتازه‌ترین طرح فروش، گروه خودروسازی بهمن شرایط فروش اقساطی و نقدی کامیون‌های فورس 6 تنی و 12 تنی بهمن‌دیزل را اعلام کرده است. در ادامه باما همراه باشید تا جزئیات این طرح فروش را بررسی کنیم.

گروه بهمن اعلام کرده است که این طرح فروش از ساعت 11 روز گذشته مورخ 3 بهمن‌ماه 1402 آغاز شده و تا ساعت 16 روز شنبه مورخ 21 بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت. متقاضیانی که تمایل دارند دراین طرح شرکت کنند، می‌توانند به عاملیت‌های فروش گروه بهمن‌دیزل در سراسر کشور مراجعه و فرآیند ثبت‌سفارش را انجام دهند.

شرایط فروش نقد و اقساط کامیون‌های فورس

شرایط فروش اقساطی کامیون‌های فورس بهمن‌دیزل

دراین طرح فروش گروه بهمن‌دیزل سه مدل کامیون فورس 6 تنی کابین‌خوابدار بدون‌کاربری، 6 تنی کابین‌خوابدار با کاربری و 12 تنی بدون‌کاربری را عرضه می‌کند. کامیون‌های فورس 6 تنی با کاربری به سه دسته باری‌چوبی با روکش‌فلزی، باری فلزی و مسقف فلزی تقسیم می‌شوند که مشتری می‌تواند بنابر نیازی که دارد، یک مدل را انتخاب کند.

دراین طرح فروش، مشتری می‌تواند هم بصورت نقدی و هم بصورت اقساطی یکی از کامیون‌های فورس را خریداری کند. در صورت نقدی باید کل قیمت کامیون را یکجا واریز کند، اما در صورت خرید اقساطی باید %60 قیمت‌کامیون را بعنوان پیش‌پرداخت، پرداخت کند و مابقی را تسهیلات دریافت کند. برای تمامی کامیون‌ها بازپرداخت در اقساط 3ماهه، 6ماهه و 12ماهه می‌باشد که انتخاب آن‌ها به‌عهده مشتری است.

چنانچه مشتری بخواهد اقساط خود را در سه‌ماه پرداخت کند، هیچ سودی به تسهیلات وی تعلق نمی‌گیرد. اما در صورت پرداخت اقساط در قالب 6ماه، %11 و در صورت پرداخت اقساط در قالب 12ماه، %23 سود به تسهیلات تعلق می‌گیرد. پرداخت اقساط نیز بصورت هر سه‌ماه یکبار انجام می‌شود؛ یعنی اگر شما بخواهید اقساط خود را در 12ماه پرداخت کنید، باید 4 چک با فاصله سه‌ماه را به شرکت تحویل دهید. مورد آخری که وجود دارد، این است که بسته به نوع کامیون و مدت اقساطی که انتخاب می‌کنید، با یک چک بعنوان تضمین به شرکت تحویل دهید.

در ادامه می‌توانید شرایط کامل خرید اقساطی کامیون‌های فورس را مشاهده کنید:

جدول شرایط فروش اقساطی فورس 12 تن و 6 تن

بهمن‌دیزل اعلام کرده که کامیون‌های خریداری‌شده دراین طرح همراه با کاربری در هفته‌سوم اسفندماه 1402 تحویل داده می‌شوند.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید