سیستم عامل

جستجو دایره‌ای به‌زودی دو ویژگی جذاب را دریافت می‌کند

به‌زودی دو ویژگی کپی تصویر و اشتراک‌گذاری تصویر به جستجو دایره‌ای اضافه خواهند شد.

ویژگی جستجو دایره‌ای که اکنون به یک قابلیت کاربردی برای دستگاه‌های اندرویدی تبدیل شده، به‌زودی دو ویژگی جدید دریافت می‌کند. همچنین گفته می‌شود که ظاهر جدیدی هم دریافت خواهد کرد.

طبق گزارش اندرویداتوریتی، PiunikaWeb، با همکاری AssembleDebug توانسته‌اند دو ویژگی در دست توسعه گوگل برای جستجو دایره‌ای را کشف کنند. طبق گفته آن‌ها، به‌زودی می‌توانیم شاهد دو ویژگی «کپی تصویر» و «اشتراک‌گذاری تصویر» در هنگام استفاده ازاین ویژگی باشیم.

ویژگی جستجو دایره‌ای اکنون به‌شما اجازه می‌دهد به‌راحتی دور هر چیزی که می‌خواهید خط بکشید یا روی آن ضربه بزنید تا بتوانید اطلاعات درباره آن بدست بیاورید. اما به‌زودی می‌توانید علاوه‌بر جستجو در فضای وب، کارهای دیگری هم انجام دهید که گفته می‌شود می‌توانند در وقت شما صرفه‌جویی کنند. اما این دو ویژگی جدید چگونه کار می‌کنند؟ در ادامه باما باشید:

  • کپی تصویر: زمانیکه دور شی موردنظر خود خط کشید با انتخاب گزینه جدید کپی تصویر، ناحیه انتخاب‌شده بعنوان یک اسکرین‌شات کپی می‌شود. علاوه‌بر عکس‌فوری، یک ویرایشگر تصویر باز می‌شود که به کاربر اجازه می‌دهد تا حاشیه‌نویسی کند یا کارهای لمسی دیگر را انجام دهد. بعداز انجام این‌کارها، کاربر می‌تواند تصویر ویرایش‌شده را کپی کرده و اسکرین‌شات را در برنامه‌های پشتیبانی‌شده به‌اشتراک بگذارد.
  • اشتراک‌گذاری تصویر: این گزینه، راه‌حلی ساده و مستقیم برای اشتراک‌گذاری است. با ضربه‌زدن روی این گزینه، ناحیه انتخاب‌شده به‌یک اسکرین‌شات تبدیل می‌شود که به‌شما اجازه می‌دهد تا فوراً آن‌را با برنامه‌های پشتیبانی‌شده به‌اشتراک بگذارید.

این ویژگی‌های جدید باعث صرفه‌جویی در وقت کاربر می‌شوند و دیگر لازم نیست یک اسکرین‌شات بگیرید، سپس وارد ویرایش شوید تا قسمت‌های غیرضروری را حذف کند و سپس آن‌را به‌اشتراک بگذارید.

ظاهر جدید جستجو دایره‌ای

علاوه‌بر دو ویژگی جدید، گفته می‌شود که ظاهر ویژگی جستجو دایره‌ای هم قرار است کمی تغییر کند. برای مشاهده این تغییرات به تصویر بالا نگاه کنید تا بتوانید تفاوت را در تصویر سمت‌راست نسبت‌به تصویر سمت‌چپ مشاهده کنید.

اوایل این ماه بود که گوگل ویژگی جستجو دایره‌ای را به پیکسل فولد آورد؛ این ویژگی درحال‌حاضر در سری پیکسل 8، سری پیکسل 7، سری پیکسل 6، پیکسل 7a و پیکسل 6a موجود می‌باشد. همچنین می‌توانید این ویژگی را در گوشی‌های سری گلکسی اس24، سری گلکسی اس23، گلکسی زد فولد 5، گلکسی زد فلیپ 5، گلکسی اس23 FE و سری گلکسی تب S9 پیدا کنید.

نظرشما درباره ویژگی‌های جدید جستجو دایره‌ای چیست؟ آیا می‌توانند کاربردی باشند؟ لطفاً نظرات خودتان را باما و سایر کاربران در میان بگذارید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *