ریپورتاژ آگهی

بازی‌های اندرویدی محبوب بین ایرانی‌ها

در سال های اخیر روند طراحی و توسعه ی اپلیکیشن های بازی برای گوشی های اندروید با سرعت بسیار بالایی در حال پیشرفت است و از این رو بازی کنندگان نیز با انتخاب های بسیار گسترده ای مواجه هستند. در این نوشته به معرفی برخی از محبوبترین بازی های اندرویدی بین کاربران ایرانی می پردازیم. اطلاعات مورد استفاده در این مقاله از وبسایت کافه اپس اندروید جمع آوری شده اند.

بازی‌های استراتژی اندروید

بازی های استراتژی از اولین سری بازی های آنلاینی بودند که طیف گسترده ای از کاربران را به سرعت جذب خود کردند. این بازی ها که شاید معروفترین و البته محبوبترین آن بین کاربران اندرویدی کلش اف کلنز باشد، شرایطی را ایجاد میکنند که چندین کاربر در گروه های مختلف امکان همکاری با هم داشته و بدین ترتیب تیم های گیم مختلفی ایجاد میشود. چنین رویکردی در کلن های کلش اف کلنز سبب جذب کاربران بسیاری به سمت بازی های اندرویدی آنلاین و بخصوص بازی های استراتژی شد و به نوعی حداقل در بین بازی خورهای ایرانی ، نامی ماندگار از خود برجا گذاشت. نسخه کلش هک شده نسخه ای ویژه از این بازی می باشد که توسط توسعه دهندگانی بجز سوپرسل تولید کننده ی اصلی بازی عرضه میشود. در این نسخه ها که به سرورهای ورژن اصلی متصل نیست، امکاناتی که در نسخه ی اصلی با استفاده از الماس و … که بیشتر به صورت خرید از فروشگاه قابل دسترسی هستند، به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار میگیرد.

چنین امکاناتی شما را با قابلیت های مختلف کارکترهای بازی اشنا کرده و نحوه ی صحیح حمله را به شما می آموزد . نسخه ی هک شده کلش اف کلنز دانلود بسیار بالایی در بین بازی خورهای ایرانی دارد.

بازی‌های مبارزه‌ای

بازی‌های مبارزه‌ای

بازی های اول شخص یا سوم شخص اکشن و مبارزه ای که می تواند شامل بازی های شوتر نیز شود در سال های اخیر طرفداران بسیاری در بین بازی کننده های موبایلی پیدا کرده است. در گذشته این بازی ها به دلیل کنترل ضعیفی که روی کاراکترها وجود داشت با مشکلاتی مواجه بودند که کم کم با تغییر نوع طراحی بازی ها و همخوانی بیشتر با نحوه ی کنترل توسط گوشی های همراه، این بازی ها نیز محبوبیت بسیاری پیدا کردند.

بی شک سری بازی های سبک بتل رویال شامل کالاف دیوتی موبایل، پابجی و … از محبوبترین بازی های این سبک ها به شمار می روند.

گرافیک فوق العاده ی بازی های اکشن و شوتر تک نفره ، هیجان بالای مبارزه های تک نفری و دسته جمعی و … از جمله ویژگی های بازی های این سبک می باشد که سبب حفظ بازی خورهای پیگیر اندرویدی و جذب بازی خورهای جدید شده است.

بازی‌های خانه‌سازی و جورچین

سبک بعدی بازی ها که شاید در نظر بسیاری محبوبیت کمی دارند ، بازی های جورچین یا در اصطلاح همان بازی های خانه سازی و … می باشند. این سبک از بازی ها بیشتر در بین بانوان و یا افرادی با سن بالا محبوبیت بسیار بالایی دارد و دانلود های انها در برخی موارد چند ده برابر بازی های شوتر و اکشن می باشد !

استفاده از طراحی های متریال و زیبا در کنار موزیک جذاب و چگونگی انجام بازی از جمله مواردی می باشد که در موفقیت این سبک از بازی ها تاثیر گذار بوده است. بسیاری از بازی های این سبک در زیر مجموعه ای از بهترین بازی های دخترانه اندروید قرار میگیرند و بانوان بسیاری را به خود جذب میکنند.

در بازی های خانه سازی، یوزر با کنار هم قرار دادن چندین خانه ، میتواند از پر شدن باکس مرحله ی بازی جلوگیری کرده و خانه ها را یکی پس از دیگری رد کند. این سبک از بازی ها تنوع بسیار بالایی دارند ، یکی از بازی های بسیار محبوب این سبک ، بازی بریدن طناب می باشد. Cut the Rope چه از نظر طراحی ، چه از نظر کارکتر بامزه ای که دارد و چه از نظر مراحل گاها معمایی و … بازی خاصی محسوب می شود که در کنار سری بازی های انگری بیرد توانسته است دانلود بالای 100 میلیون در فروشگاه گوگل پلی استور را به خود اختصاص دهند.

بازیهای ماشین‌سواری و بازی‌های موتور سواری

اخرین سبکی که در این مقاله می خواهیم به آن اشاره کنیم سبک ماشین سواری و موتورسواری می باشد. این سبک چه در دنیای بازی های اندرویدی و چه در دنیای کنسول ها و … بسیار محبوب است. محبوبیت بالای این سری از بازی ها بیشتر به خاطر هیجان بالای آنها و همینطور استفاده از خودروهای روز و … می باشد که سبب افزایش محبوبیت سری بازی های ماشین سواری در بین بازی کنندگان شده است.

بازیهای ماشین سواری و بازی‌های موتور سواری

از جمله محبوبترین عناوین این سری بازی ها می توان به بازی های آسفالت اشاره کرد. آسفالت که نسخه های مختلفی از آن در دسترس می باشد توسط کمپانی گیم لافت طراحی و تولید شده است و بی شک هم از نظر گرافیکی و هم از نظر گیم پلی ، میتواند بهترین عنوان در این سری از بازی ها محسوب شود. گیم لافت این بازی را به گونه ای طراحی کرده است که در بین بهترین بازی های موتورسواری اندروید نیز قرار میگیرد. استفاده از بخشی مخصوص برای موتورسواری که پس از ارائه ی نسخه ی 8 آسفالت اضافه شد، سبب افزایش محبوبیت این بازی در بین بازی خورهای علاقه مند به موتور سواری شد .

بازی ایرانی کلاچ نیز از جمله بازیهای بسیار محبوب می باشد که در بین جوانان و نوجوانان ایرانی بسیار محبوب شده است. این بازی که از آن می توان به عنوان یکی از 10 بازی محبوب ایرانی در سال های اخیر نامبرد ، با طراحی بروز و اضافه کردن ماشین های ایرانی کاربران بسیاری را به خود جذب کرده است. گیم پلی این بازی نیز کاملا متناسب با نیازهای رده ی سنی بیان شده می باشد و میتواند بسیاری از هیجان های آنها و تجربیاتی که برای رانندگی دارند مهیا سازد.

جمع بندی

بازی های اندرویدی در سبک های مختلفی ارائه شده اند که هر کدام طرفداران مخصوص به خود را دارند. در این بین برخی از بازی ها به محبوبیت بالایی در بین کاربران ایرانی رسیدند که در این مقاله به معرفی برخی از انها پرداختیم. در صورتی که علاقه مند به دانلود بازیهای معرفی شده باشید می توانید به وبسایت کافه اپس اندروید مراجعه کرده و آخرین نسخه ی بازی های معرفی شده را همراه با نسخه ی مود شده ی آنها دانلود کنید.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی رایااستور در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *