خودرو

تولید پژو پارس در بهار 1403 از سر گرفته می‌شود

براساس اطلاعات رسیده به ایران‌خودرو، امکان تولید خودرو پارس در بهار سال آینده فراهم شده است.

چندماهی است که گفته می‌شود پژو پارس دیگر تولید نمی‌شود و از رده خارج خواهد شد. حتی هفته گذشته خبری منتشر کردیم که درآن اعلام‌شده بود که این خودرو تنها در تعداد محدودی به برخی از متقاضیان این محصول که قبلاً برای آن ثبت‌نام کرده‌ بودند، تحویل داده می‌شود.

چرا تولید پژو پارس متوقف شد؟

دلیل اصلی توقف پژو پارس، ورود سازمان استاندارد و بررسی کیفیت محصول بود. سازمان استاندارد بعداز بررسی‌هایی که انجام داد، کیفیت و ایمنی خودرو محبوب پژو پارس را تأیید نکرد و به ایران‌خودرو تنها تا نیمه‌ اسفندماه سال جاری فرصت داد تا خودروهای فروخته‌شده را به مشتریان تحویل دهد و بعداز آن دیگر اجازه تولید نداشت.

حتی در خبری که چندروز پیش منتشر کردیم، کیفیت و ایمنی این محصول با سمند سورن پلاس مقایسه شده بود که درآن مقاله نیز اشاره کردیم که سورن پلاس هم‌اکنون باکیفیت‌ترین محصول ایران‌خودرو است و پژو پارس کیفیت و ایمنی مناسبی ندارد و به‌زودی برای همیشه فراموش می‌شود.

پژو پارس

پژو پارس فعلاً نفس می‌کشد

روز گذشته خبری منتشرشد، مبنی‌براینکه تولید پژو پارس از سر گرفته می‌شود و متوقف نمی‌شود. گفته می‌شود ایران‌خودرو قطعات لازم برای تولید این محصول را سفارش داده و در بهار سال آتی، تولید این ماشین خاطره‌انگیز را با تمام ظرفیت ادامه می‌هد.

حال باید دید که سازمان استاندارد، کیفیت و ایمنی پژو پارس را تأیید می‌کند یا مجدد آن‌را رد خواهد کرد. امیدواریم که ایران‌خودرو بتواند استانداردهای لازم برای تولید پژو پارس را بدست بیاورد و این محصول را به روزهای اوج خود برگرداند.

بنابراین افرادی که قبلاً برای این محصول ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند منتظر دریافت فراخوان از سوی این شرکت خودروساز باشند تا برای واریز وجه و تحویل خودرو خود اقدام نمایند.

نظرشما درباره تولید مجدد پژو پارس چیست؟ آیا با از سر گرفتن تولید این خودرو موافق هستید؟

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *