شرایط فروش

طرح تبدیل اختیاری دیگنیتی پرایم و فیدلیتی پرایم به ریسپکت 2 اعلام شد [فروردین 1403]

در ادامه می‌توانید شرایط تبدیل فیدلیتی پرایم و دیگنیتی پرایم به ریسپکت 2 را بخوانید.

شرکت خودروسازی بهمن‌موتور در تازه‌ترین اطلاعیه خود، طرح تبدیل اختیاری فیدلیتی پرایم و دیگنیتی پرایم به ریسپکت 2 ویژه فروردین‌ماه سال 1403 را اعلام کرد. درنظر داشته باشید که این طرح اختیاری است و هرکسی که تمایل دارد می‌تواند در زمان اعلام‌شده نسبت‌به تکمیل ثبت‌نام اقدام نماید.

شرایط تبدیل اختیاری فیدلیتی پرایم و دیگنیتی پرایم به ریسپکت 2

طبق اعلام شرکت، این طرح مختص متقاضیانی است که پیش‌تر در طرح جوانی سامانه یکپارچه شرکت کرده‌اند، اولویت آن‌ها زمستان 1402 بوده و برای یکی از محصولات فیدلیتی پرایم و دیگنیتی پرایم ثبت‌نام کرده‌اند. چنانچه شماهم یکی از این افراد هستید و تصمیم دارید بجای دو اتومبیل فوق، سوار ریسپکت تیپ 2 شوید، می‌توانید هم‌اکنون نسبت‌به ثبت‌نام و واریز وجه برای ریسپکت 2 اقدام کنید.

بهمن‌موتور زمان طرح تبدیل را از شنبه 25 فروردین‌ماه تا پایان روز پنجشنبه 13 اردیبهشت‌ماه 1403 تعیین کرده است. متقاضیانی که تمایل دارند فیدلیتی پرایم یا دیگنیتی پرایم خود را با ریسپکت تیپ 2 تعویض کنید، هم‌اکنون می‌توانند به سایت فروش این شرکت به‌آدرس bahman.iranecar.com مراجعه و از قسمت واریز وجه، اقدام به تبدیل خودرو خود کنند.

دیگنیتی پرایم

شرایط فروش ریسپکت تیپ 2

بدین ترتیب مشتریان بایستی مبلغ 1 میلیارد و 106 میلیون و 112 هزارتومان را برای ریسپکت 2 به حساب شرکت واریز کنند تا بتوانند اتومبیل خود را در هفته اول مردادماه 1403 تحویل بگیرند.

بهمن‌موتور برای این طرح هیچ سود انصرافی درنظر نگرفته و صرفاً %3 را بعنوان جریمه تأخیر بصورت ماهانه تعیین کرده است. ریسپکت تیپ 2 در رنگ‌های سفید و مشکی در تریم مشکی عرضه می‌کند.

نوع‌محصولکدمحصولرنگ‌قابل‌عرضهتریمقیمت(تومان)سودانصرافجریمه‌تأخیر(ماهانه)مدلموعدتحویل
ریسپکت‌تیپ2KAYRSP01سفید،مشکیمشکی1.106.112.0000%3%1403هفته‌اول‌مرداد1403

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *