گجت

رد مجیک خنک‌کننده کولر 5 پرو را با پشتیبانی از مگ‌سیف معرفی کرد

رد مجیک به‌تازگی خنک‌کننده‌ای را برای گوشی‌های هوشمند معرفی کرده است که از قدرت بالایی برخوردار می‌باشد.

رد مجیک به‌تازگی خنک‌کننده‌ای برای بازی‌های موبایلی با نام Cooler 5 Pro معرفی کرده که از قدرت بالایی برخوردار است و از مگ‌سیف نیز پشتیبانی می‌کند. این مدل دارای یک گیره پشتی است که باعث می‌شود بتوان از آن برای همه گوشی‌های هوشمند استفاده کرد.

کولر 5 پرو

به‌گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا و طبق اطلاعات رسمی کولر 5 پرو می‌تواند در کمتر از 30 ثانیه، دمای دستگاه را از 28 درجه به 0 درجه برساند؛ این خنک‌کننده همچنین دارای کنترل حرارتی هوش‌مصنوعی است که بصورت مستقیم با دمای دستگاه سازگار می‌شود. (متأسفانه این کنترل حراتی فقط برای دستگاه‌های اندرویدی دردسترس است، چراکه از طریق یک برنامه اندروید در دسترس قرار می‌گیرد.)

کولر 5 پرو رد مجیک

رد مجیک تاکنون به مشخصات کولر 5 پرو اشاره‌ای نکرده است؛ اما گفته می‌شود این تراشه، 36 میلیمتر مربع اندازه دارد و این نیروگاه اصلی است که مسئول عملکرد خنک‌کننده 36 واتی است. این درحالیست که قسمت خنک‌کننده با یک صفحه خنک‌کننده مایع 3 بعدی VC که در مجموع 3060 میلیمتر مربع اندازه دارد، همراه است.

ساختار کولر 5 پرو رد مجیک

کولر جدید رد مجیک مانند هر لوازم‌جانبی گیمینگ، به چراغ‌های RGB مجهزشده که از طریق برنامه قابل تنظیم هستند. رد مجیک درباره صدای فوق‌العاده کم فن 7 پره این خنک‌کننده می‌گوید: کولر 5 پرو کمتر از 35 دسی‌بل صدا تولید می‌کند. درنظر داشته باشید که این کولر باتری ندارد و برای کار کردن باید حتماً توسط کابل تغذیه شود.

در خصوص قیمت ردمجیک کولر 5 پرو گفته می‌شود بدون گیره پشتی 59 یورو و با گیره 64 یورو قیمت خواهد داشت. رد مجیک اعلام کرده که این لوازم‌جانبی کاربردی را از 15 آوریل (27 فروردین) در تمام مناطقی که رد مجیک فعالیت می‌کند، عرضه خواهد کرد.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *