نرم افزار و اپلیکیشن

مایکروسافت بررسی و ایجاد فرم را با هوش‌مصنوعی Copilot ساده می‌کند

براساس گزارش منتشرشده، دستیار هوش‌مصنوعی Copilot در مایکروسافت فرم ادغام می‌شود.

براساس گزارش mspoweruser، مایکروسافت اعلام کرده که دستیار مجهز به هوش‌مصنوعی Copilot خود را با پلتفرم محبوب مایکروسافت فرم ادغام می‌کند. مایکروسافت، Copilot in Forms را در اوایل ماه مارس برای کاربران تجاری راه‌اندازی کرد؛ این ویژگی فرآیند ایجاد نظرسنجی و ساخت فرم‌ها را متحول کرد.

Copilot in Forms چگونه کار می‌کند؟

  1. طراحی فرم مبتنی‌بر مکالمه: Copilot مخاطبان، نیازها، زمینه و هدف شما از ساخت فرم را تجزیه‌وتحلیل می‌کند و به‌شما پیشنهادهایی برای ایجاد فرم می‌دهد.
  2. پیش‌نویس فوری ایجادشده توسط هوش‌مصنوعی: دراین حالت، Copilot ورودی شما را تجزیه‌وتحلیل می‌کند و یک فرم اولیه با سوالات مرتبط‌با نیازهای شما ایجاد می‌کند.
  3. سفارشی‌سازی و اصلاح: با افزودن، حذف یا پالایش سوال‌ها می‌توانید به‌راحتی پیش‌نویس را بازبینی کنید. همچنین می‌توانید از Copilot بخواهید که مضامین یا موضوعات خاصی را برای ایجاد فرم هدفمندتر، درج کند.
  4. طراحی مناسب: Copilot مضامین بصری جذابی را پیشنهاد می‌کند که با هدف فرم شما همسو هستند و به‌شما این امکان را می‌دهد تا ظاهر و احساس آن‌ها را اصلاح کنید.

ویژگی‌های کلیدی و دردسترس بودن

  • تاریخ راه‌اندازی: Copilot in Forms در ابتدا برای کاربران تجاری (شرکت، SMB و EDU) در اوایل مارس 2024 عرضه شد.
  • ویژگی‌های اضافی: این ویژگی درحال توسعه برای پشتیبانی از آزمون‌ها و 17 زبان دیگر است.
  • مجوز: برای استفاده از این ویژگی به مجوز مایکروسافت 365 با پشتیبانی مصرف‌کننده و گزینه مجوز Copilot Pro به‌زودی احتیاج خواهد شد.

این ابزار نوآورانه، مطمئناً می‌تواند فرآیند ایجاد فرم را متحول و ساده کند؛ همچنین می‌تواند در زمان و تلاش کاربران صرفه‌جویی کند. نظرشما درباره ابزار Copilot in Forms چیست؟

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *