نرم افزار و اپلیکیشن

با ویژگی جدید واتساپ، لیست مخاطبین خود را بسازید

در آپدیت جدید واتساپ، شما قادر خواهید بود که لیستی از مخاطبینی که زیاد با آن‌ها صحبت می‌کنید را ایجاد کنید.

ویژگی جدید و کاربردی برای کاربران نسخه اندروید واتساپ مشاهده شده که باعث می‌شود در وقت آن‌ها برای برقراری تماس یا چت‌کردن صرفه‌جویی شود.

طبق گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، این ویژگی ابتدا توسط WABetaInfo مشاهده شده است؛ طبق گزارش منتشرشده، واتساپ درحال کار برروی یک تب با عنوان “مورد علاقه” (Favorites) می‌باشد. این تب جدید به کاربر اجازه می‌دهد تا مخاطبینی که بیشتر از همه با آن‌ها در ارتباط هست را دراین لیست قرار دهد تا هربار که نیاز به چت‌کردن یا برقراری تماس صوتی یا تصویری با آن‌ها داشت، خیلی سریع و راحت به آن‌ها دسترسی داشته باشد.

کاربران می‌توانند مخاطبین موردنظر خود را به این لیست اضافه کنند، آن‌ها را مرتب کنند و یا اینکه آن‌ها را از لیست حذف نمایند. با انتشار این ویژگی دیگر نیازی نیست هربار کل مخاطبین را اسکرول کنید تا فرد خاص را پیدا کنید.

نکته‌ای که وجود دارد، زمان انتشار آن می‌باشد. گفته می‌شود این ویژگی حتی برای آزمایش‌کنندگان بتا هم منتشر نشده، یعنی احتمالاً باید فعلاً منتظر باشیم تا واتساپ این ویژگی جدید را منتشر کند. نکته دیگر اینکه، احتمالاً تب مورد علاقه، ابتدا برای نسخه اندروید منتشر می‌شود سپس برای نسخه iOS.

نظرشما درباره ویژگی جدید واتساپ چیست؟ آیا از آن استفاده خواهید کرد؟

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *