خودرو

ایران‌خودرو: به‌زودی بیش‌از 8000 خودرو دنا پلاس تحویل مشتریان خواهد شد

بسیاری از متقاضیان اتومبیل دنا پلاس، از اینکه خودرو دیرتر از موعد اعلامی تحویل آن‌ها شده و یا اینکه هنوز تحویل آن‌ها نشده، ابراز ناراحتی کرده‌اند و خواستار حل این مشکل شده‌اند. اما به‌نظر می‌رسد این مشکل حل شده و ایران‌خودرو می‌تواند خودروهای مشتریان را تحویل دهد. در ادامه باما همراه باشید تا جزئیات این خبر را بررسی کنیم.

فضای کابین دنا پلاس

ماجرای تحویل 8000 خودرو دنا پلاس چیست؟

امروز گروه خودروسازی ایران خودرو در اطلاعیه‌ای از مساعدت‌ها و همکاری‌های سازمان ملی استاندارد قدردانی کرد و وعده تحویل و شماره‌گذاری بیش‌از 8000 دستگاه دنا پلاس را به مشتریان داد.

این گروه صنعتی گفت: پروژه بهبود قفل درب‌های دنا با موفقیت به پایان رسیده و این تغییرات و بهبودها نیز به تأیید سازمان ملی استاندارد رسیده است؛ از این رو باوجود مجوز صادر شده از سوی این نهاد دولتی، شماره‌گذاری دنا پلاس از سر گرفته خواهد شد و در روزهای آتی می‌توانیم دنا پلاس را به مشتریان تحویل دهیم.

بااین‌وجود باید طی روزهای آتی، شاهد عرضه دنا پلاس به مشتریانی باشیم که مدت‌هاست منتظر این اتفاق هستند. بسیاری از متقاضیان دنا پلاس، مدت طولانی است که قیمت خودرو مذکور را پرداخت نموده‌اند و همچنان منتظر تحویل آن از سوی ایران‌خودرو هستند.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید