خودرو

تحویل 11000 دنا پلاس تا هفته آینده

براساس گزارشات منتشرشده، ایران‌خودرو تا هفته آینده 11 هزار دنا پلاس را با قیمت قبلی به مشتریان تحویل می‌دهد.

براساس گزارشات منتشرشده و طبق گفته رئیس سازمان تعزیرات حکومتی، در 10 روز آینده بیش‌از 11 هزار خودرو توسط یکی از خودروسازان داخلی به بازار عرضه خواهد شد. گزارشات حاکی از این هستند که این تعداد، مربوط به خودروهای دنا پلاس می‌باشند که به‌تازگی استانداردهای 85 گانه را دریافت کرده‌اند.

درهمین راستا احمد اصانلو گفته است: بعد از اینکه گشت تعزیرات حکومتی به محل دپوی 17 هزار خودرو مراجعه کرد، موانع تحویل این خودروها برطرف و مشکل عرضه آن‌ها حل شد؛ براین‌اساس مقرر شده که طی 10 روز آینده، 11 هزار دستگاه به صاحبانشان تحویل داده شوند.

قبل ازاینکه سازمان تعزیرات حکومتی از انبار شرکت ایران‌خودرو بازدید داشته باشد، سازمان ملی استاندارد کشور، مجوز شماره‌گذاری تعدادی از خودروهای دنا پلاس را صادر کرده بود اما باتوجه به وجود تغییراتی در سیستم قفل این خودروها برای افزایش ایمنی، نیاز بود تا سازمان استاندارد مجوز این کار را نیز بدهد که این خود زمان‌بر بود.

اکنون مدیران ایران‌خودرو با کسب این مجوز اعلام کرده‌اند که طی 10 روز آینده، 11 هزار خودرو دنا پلاس را با همان قیمت قبلی به مشتریان تحویل می‌دهند. حال باید منتظرماند و دید که آیا ایران‌خودرو به وعده خود عمل می‌کند و خودروهای مذکور را در موعد اعلام شده به مشتریان تحویل می‌دهد و نارضایتی مردم را کاهش می‌دهد یا خیر؟

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *