خودرو

شرایط فروش فوق‌العاده دنا پلاس اتوماتیک آپشنال اعلام شد + جزئیات [دی 1402]

براساس آخرین اخبار منتشرشده، گروه خودروسازی ایران‌خودرو قصد دارد خودرو دنا پلاس اتوماتیک آپشنال را بصورت نقد و پیش‌فروش، به‌فروش برساند. در ادامه باما در رایااستور همراه باشید تا جزئیات این طرح فروش را بررسی کنیم.

طبق فراخوانی که ایران‌خودرو به مشتریان خود داده است، دراین طرح فروش تنها متقاضیانی می‌توانند شرکت کنند که قبلاً از طریق سامانه یکپارچه برای دنا پلاس اتوماتیک ثبت‌نام کرده‌اند و اولویت آن‌ها زمستان 1402 اعلام شده است و از سوی شرکت برای آن‌ها پیامک واریزوجه و تکمیل ثبت‌نام ارسال شده و یا اینکه نام آن‌ها در سایت فروش اینترنتی درج شده است.

فضای کابین دنا پلاس اتوماتیک آپشنال

شرایط فروش دنا پلاس اتوماتیک آپشنال

براساس برنامه‌های فروش 107347 و 107348 ایران‌خودرو، اتومبیل دنا پلاس اتومات به دو روش نقدی و پیش‌فروش به مشتریان عرضه خواهد شد. در روش نقدی، متقاضیان بایستی قیمت مصوب 692 میلیون و 166 هزارتومان اعلام‌شده از سوی ایران‌خودرو را در زمان ثبت‌نام به حساب شرکت واریز نمایند. ایران‌خودرو اعلام کرده که دنا پلاس اتوماتیک را در صورت خرید نقدی، 90 روز کاری بعد از تکمیل ثبت‌نام و واریزوجه به مشتری تحویل می‌دهد.

در روش پیش‌فروش، برحسب مبلغ پیش‌پرداختی که واریز می‌کنید، زمان تحویل خودرو نیز متفاوت خواهد بود. بعنوان مثال چنانچه مبلغ 346 میلیون و 83 هزارتومان را بعنوان پیش‌پرداخت واریز کنید، موعد تحویل خودرو شما خردادماه 1403 خواهد بود؛ این درحالیست که اگر مبلغ 311 میلیون و 475 هزارتومان را بعنوان پیش‌پرداخت درزمان ثبت‌نام واریز کنید، موعد تحویل خودرو شما تیرماه 1403 خواهد بود.

در مورد پیش‌فروش نیز بهتر است بدانید که قیمت نهایی خودرو، درزمان تحویل و بصورت به‌روز محاسبه می‌شود و قطعاً از قیمت مصوب 692 میلیون و 166 هزارتومان بیشتر خواهد بود.

در ادامه جدول زیر، می‌توانید شرایط فروش نقدی و پیش‌فروش دنا پلاس اتوماتیک آپشنال را به‌همراه جزئیات و موعد تحویل مشاهده بفرمایید:

خودروموعد تحویل و شرایط قابل انتخابرنگ‌بندی
دنا پلاس اتوماتیک آپشنالشرایط‌فروش‌نقدیشرایط‌پیش‌فروشمشکی‌آبنوس، نقره‌ای‌تیتانیوم، آبی‌کبود، خاکستری،سفید، نقره‌ای
قیمت‌مصوب: ۶۹۲.۱۶۶.۹۰۰ تومانپیش‌پرداخت: ۳۴۶.۰۸۳.۴۰۰ تومانپیش‌پرداخت: ۳۱۱.۴۷۵.۱۰۰ تومان
تحویل:90روزکاریتحویل:خردادماه ۱۴۰۳تحویل:تیرماه ۱۴۰۳

طبق جدولی که ایران‌خودرو منتشر کرده است، این خودرو در رنگ‌های مشکی آبنوس، نقره‌ای تیتانیوم، آبی کبود، خاکستری، سفید و نقره‌ای عرضه خواهد شد.

ایران‌خودرو برای این طرح، چه درحالت نقدی و چه درحالت پیش‌فروش هیچ سود مشارکت و یا انصرافی درنظر نگرفته است. مشتریانی که قصد دارند برای این مدل ثبت‌نام کنند، تنها باید از طریق سامانه ایران‌خودرو به آدرس esale.ikco.ir اقدام کنند و ثبت‌نام فقط اینترنتی صورت می‌گیرد و از سمت نمایندگی‌های هیچ ثبت‌نامی انجام نمی‌شود.

دنا پلاس اتوماتیک 6 دنده آپشنال

مشخصات دنا پلاس اتوماتیک آپشنال

ایران‌خودرو برای دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک آپشنال از یک موتور EF7 با حجم 1645 سی‌سی استفاده کرده که قادر است 150 اسب‌بخار قدرت و 215 نیوتن‌متر گشتاور را به چرخ‌ها منتقل کند و آن‌ها را به حرکت درآورد.

دراین مدل از یک گیربکس 6 دنده اتوماتیک استفاده شده است. سرعت اتومبیل می‌تواند در 5.1 ثانیه از 0 به 100 کیلومتر برسد و همچنین قادر است با حداکثر سرعت 205 کیلومتربرساعت حرکت کند. مصرف سوخت این اتومبیل برای هر 100 کیلومتر 8.12 لیتر است که کمی زیاد است.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید