ریپورتاژ آگهی

طراحی وب ‌سایت از نان شب واجب‌تر است

داشتن یک وب‌ سایت خوب برای کسب‌وکار شما از اهمیت بسیاری برخوردار است، زیرا فناوری‌هایی مانند اینستاگرام و فیس‌بوک باعث شده است که افراد بیشتری بتوانند شما را پیدا کنند. وب‌ سایت‌ها برای کسب‌وکارها، برندها، مؤسسات، سازمان‌ها و افراد ضروری شده‌اند. طراحی وب سایت تضمین می‌کند که کسب‌وکار شما برای هزاران و میلیون‌ها نفر در سراسر جهان قابل‌دسترسی است. اگر وب‌ سایت ندارید، امروز آن را دریافت کنید، بدون وب‌ سایت نمی‌توانید در دنیای امروز زنده بمانید.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی رایااستور در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

داشتن وب‌ سایت نیز نوعی تبلیغ است. همه کسانی که با آنها ملاقات می‌کنید، قطعاً از شما می‌پرسند، آیا دارای وب‌ سایت هستید؟ شما می‌توانید وب‌ سایت خود را در سایت‌های دیگر تبلیغ کنید و حتی می‌توانید وب‌ سایت‌های دیگر را در سایت خود تبلیغ کنید؛ این «بازاریابی» وابسته است. حضور آنلاین شما، صرف‌نظر از اینکه در چه صنعتی فعالیت می‌کنید، می‌تواند تأثیر چشمگیری در موفقیت شما داشته باشد.

با کمک وب‌ سایت خود را به دیگران ثابت کنید

یک وب‌ سایت به شما این فرصت را می‌دهد تا به مشتریان بالقوه بگویید که در مورد چه چیزی فعالیت می‌کنید و چرا سزاوار اعتماد و اطمینان آنها هستید. در حقیقت، بسیاری از مردم از اینترنت برای تحقیقات پیش از خرید استفاده می‌کنند تا بتوانند خودشان تعیین کنند که آیا تأمین‌کننده یا برند خاصی از نظر آنها شایسته است یا خیر.

با یک وب‌ سایت می‌توانید دستاوردهای نام تجاری خود را به اشتراک بگذارید و همچنین می‌توانید مطالبی در مورد محصولات خود که مردم در اینترنت به دنبال آن هستند به اشتراک بگذارید. اینترنت همچنین امکان بازاریابی دهان‌به‌دهان را از طریق مشتریان فراهم می‌کند.

شما می‌توانید از نظرات و توصیفات مثبت مشتریان مستقیماً در وب‌ سایت خود استفاده کنید. اقدام بهتر این است که یک بخش اختصاصی در صفحه وب ایجاد کنید و یک «نمونه کار» از کارهای خود را همراه با بررسی‌ها به نمایش بگذارید. ایجاد زمینه‌ای برای بررسی‌های مثبت که به‌راحتی در وب‌ سایت مشاغل شما یافت می‌شود، یک روش کاربردی است که شما را از رقبا متمایز می‌کند.

وب‌ سایت هیچ‌گاه تعطیل نمی‌شود

با طراحی وب سایت، دیگر نیازی نیست در زمان تعطیلی مغازه، برای مشتریان یادداشتی بنویسید که «تعطیل است» یا یک پیام در مورد ساعات کاری خود بگذارید. به مشتریان خود بگویید برای دریافت خدمات و کسب اطلاعات لازم از وب‌ سایت شما دیدن کنند.

اینترنت بسیار ارزان‌تر از تبلیغات چاپی تمام می‌شود. تبلیغات شما برای مدت‌زمان بیشتری قابل‌دسترسی است، محتوا را می‌توان به‌راحتی تغییر داد و به طور بالقوه می‌توانید مخاطبان بیشتری را جذب کنید. پس از دریافت یک وب‌ سایت، آن را به تمام پروفایل‌های رسانه‌های اجتماعی برای بازاریابی و تبلیغات ویروسی پیوند دهید.

ارزش خود را با وب‌ سایت بالا ببرید

علاوه بر خرید راحت که مشتریان در وب‌ سایت تجربه می‌کنند، وب‌ سایت شما می‌تواند از راه‌های دیگر نیز ارزش شما را بالا ببرد. با ارائه نکات، توصیه‌ها و مطالب جذاب می‌توانید مشتریان خود را سرگرم کنید. این به مشتریان کمک می‌کند تا شما را بهتر به‌خاطر بسپارند. قالب وب‌ سایت خود را متفاوت از سایرین قرار دهید و از تصاویر و کیفیت محتوای چشم‌نواز استفاده کنید.

با طراحی وب سایت، در صنعت خود مشهور شوید

اگر کسب‌وکار شما در صنعت خاصی قرار دارد، داشتن وب‌ سایت فرصتی عالی برای مشهور شدن در آن صنعت است. در قسمت وبلاگ سایت خود مقالات آموزنده قرار دهید. مشتریان بالقوه‌ای که در مورد مشکلات رایج مربوط به صنعت شما در وب جستجو می‌کنند، به‌احتمال زیاد شما را خواهند یافت. آنها پس از مطالعه مقالات وبلاگ شما، خواهند دید که چقدر می‌توانید برای آنها مفید باشید.

طبق یک نظرسنجی، ۶۱ درصد از مصرف‌کنندگان گزارش داده‌اند که یک وبلاگ بر تصمیم آنها برای خرید تأثیر گذاشته است. از مزایای طراحی وب سایت این است که حتی اگر کسانی که مطالب وبلاگ را می‌خوانند بلافاصله مشتری نشوند، شما نام کسب‌وکار خود را بدون صرف هزینه‌ای تبلیغ کرده‌اید.

طراحی وب سایت

با کمک وب‌ سایت هیچ‌وقت گم نمی‌شوید

برخی از شرکت‌های طراحی سایت به ساخت وب‌ سایت بسنده نمی‌کنند بلکه در زمینه‌های طراحی گرافیک، تولید محتوا، طراحی اپلیکیشن و بازاریابی دیجیتال نیز خدماتی را ارائه می‌دهند. این باعث می‌شود نیازی به شرکت‌های دیگر برای پیش برد اهداف و توسعه وب‌ سایت خود نداشته باشید. با کمک متخصصان در این شرکت‌ها می‌توانید رنکینگ سایت خود را در موتورهای جستجو بالا ببرید و همچنین کسب‌وکار خود را به طرق مختلف تبلیغ کنید.

هنگامی که به‌صورت آنلاین از طریق سایت‌هایی مانند Google یا Yahoo جستجو می‌کنید، لیستی از وب‌ سایت‌ها را برای پاسخ به درخواست خود مشاهده خواهید کرد. با اعمال تاکتیک‌های SEO ( سئو سایت ) در وب‌ سایت خود می‌توانید رتبه آن را در موتورهای جستجو بهبود دهید.

این بدان معناست که وقتی مردم به دنبال یک محصول یا خدمات هستند، این احتمال وجود دارد که وب‌ سایت شما در نتایج نشان داده شود. با داشتن یک وب‌ سایت بهینه‌سازی‌شده، به مشتریان خود دسترسی پیدا می‌کنید. نداشتن وب‌ سایت، رتبه‌بندی، کسب ترافیک و فروش رایگان از طریق موتورهای جستجو را برای شرکت شما بسیار مشکل می‌کند.

هنگامی که افراد شما را آنلاین پیدا می‎کنند و به محصول یا خدمات شما علاقه‎مند می‎شوند، به لطف اطلاعاتی که در وب‎سایت شما وجود دارد، می‎دانند چگونه برای کسب اطلاعات بیشتر با شما تماس بگیرند. این به شما فرصت می‎دهد تا فروش خود را افزایش دهید.

داشتن اطلاعات اولیه مانند مکان‌های فروشگاه، آدرس، ساعت و شماره‌تلفن در وب‌ سایت شما، یک پایگاه‌داده ایجاد می‌کند که توسط موتورهای جستجو جمع‌آوری می‌شود. این مزیت اصلی طراحی وب سایت است. دفعه بعد که شخصی به دنبال فروشگاه شما به‌صورت آنلاین است، احتمالاً با نتایج جستجو که شامل جزئیات فروشگاه شما است مورد استقبال قرار می‌گیرد. این امر به‌ویژه برای مشتریان بالقوه‌ای که از تلفن‌های هوشمند استفاده می‌کنند بسیار مهم است.

علایق مشتریان خود را کشف خواهید کرد

مشتریان می‌توانند به‌سرعت و به‌راحتی درباره محصول و یا روش بازاریابی شما عکس‌العمل نشان دهند. می‌توانید از نظرسنجی‌های آنلاین و آمارهای وب‌ سایت خود استفاده کنید تا دریابید که مشتریان شما بیشتر چه چیزی را دوست دارند و چه احساسی نسبت به جنبه‌های خاصی از کسب‌وکار شما دارند.

اینها تعیین میکنند که چگونه می‌توانید کیفیت محصول و نحوه تجارت خود را بهبود ببخشید. آمار وب‌ سایت به شما نشان می‌دهد که وب‌ سایت شما چقدر ترافیک دریافت می‌کند، بازدیدکننده چگونه به وب‌ سایت شما رسیده است و بازدیدکنندگان از نظر جغرافیایی، کجا هستند.

حرفه‌ای‌ها وب‌ سایت دارند

داشتن یک وب‌ سایت (به‌ویژه یک وب‌ سایت خوب)، این تصور را به وجود می‌آورد که شما جدی هستید و آماده انجام تجارت با انواع مشتریان هستید. طراحی سایت وجهه‌ای رسمی به کسب‌وکار و فعالیت شما می‌دهد و باعث می‌شود حرفه‌ای به نظر برسید.

با طراحی وب سایت، برای خود اعتبار کسب کنید

یکی از دلایل اصلی داشتن وب‌ سایت برای کسب‌وکار شما، افزایش اعتبار است. به‌احتمال زیاد افراد و شرکت‌های بسیاری در زمینه کاری شما فعالیت می‌کنند. یکی از راه‌هایی که می‌توانید برجسته شوید داشتن وب‌ سایتی است که ظاهر خوبی دارد و به‌وضوح اطلاعات کیفی را به مصرف‌کنندگان منتقل می‌کند. بدون وب‌ سایت، افراد ممکن است مشروعیت شما را به‌عنوان یک کسب‌وکار زیر سؤال ببرند. طراحی وب‌ سایت یک فرصت است برای اینکه تأثیرگذار باشید و به مردم این اطمینان را می‌دهد که شما یک تجارت واقعی هستید.

طراحی وب ‌سایت از نان شب واجب‌تر است

وب‌ سایت طراحی کنید و همه کارها را به دوش او بیندازید!

در بسیاری از مشاغل، مشتریان فعلی یا مشتریان احتمالی تماس گرفته و پرسش‎های ساده‌ای درباره مکان و ساعات کار مشاغل می‌پرسند. در صورت ازدست‌دادن تماس، مشتری ناراضی باقی می‌ماند. تماس‌ها همچنین می‌توانند کارکنان شما را از تمرکز بر مهم‌ترین بخش‌های کسب‌وکار منحرف کنند.

یک وب‌ سایت می‌تواند تماس‌ها را کاهش داده و بهره‌وری داخلی را افزایش دهد. درعین‌حال، به مشتریان کمک می‌کند تا بدون نیاز به تماس اطلاعات مفیدی را بیابند و در نهایت تجربه بهتری داشته باشند. از آنجاکه وب‌ سایت شما ۲۴ ساعته و ۷ روزه کار می‌کند، به‌راحتی می‌توانید به‌روزرسانی‌ها و اطلاعیه‌ها را برای مشتریان خود ارسال کنید. این راهی برای به‌روز نگه‌داشتن آنها در مورد همه کارهایی است که انجام می‌دهید.

وب‌ سایت، بالاترین سهم از بازار موجود را در اختیار شما قرار می‌دهد!

برای به‌دست‌آوردن مشتریان جدید، باید بدانید که مشتریان شما برای جستجوی تأمین‌کنندگان، تحقیق در مورد آنها و خرید، به کجا می‌روند. در دنیای امروز، اکثر مردم به اینترنت مراجعه می‌کنند؛ به‌ویژه موتور جستجوی Google . درصد بالایی از تصمیمات خرید با جستجو در موتورهای جستجو شروع می‌شود، بدین معنا که اگر وب‌ سایت ندارید، فقط به درصد کمی از بازار هدف خود می‌فروشید.

با طراحی وب سایت، در هزینه های خود صرفه ‎جویی کنید

داشتن یک وب‌ سایت بسیار مهم است زیرا هزینه بسیار پایینی برای بازاریابی دارد. بسته به مهارت طراح وب‌ سایت که انتخاب می‎کنید و پیچیدگی سایت شما، هزینه‌ها متفاوت است. اما یک واقعیت در مورد طراحی وب سایت وجود دارد، اینکه هرچه بیشتر هزینه کنید چندین برابر در آینده، سود حاصل از بازاریابی دیجیتال را دریافت خواهید کرد!

نکته مهم در مورد یک وب‎سایت این است که وقتی روی آن سرمایه‎گذاری می‎کنید، آن را برای همیشه خواهید داشت و برای همیشه به کار خود ادامه می‎دهد. چه روش‌های تبلیغاتی دیگری وجود دارد که یکبار هزینه آن را پرداخت کنید و برای همیشه برای تجارت شما کار کنند؟ هیچ روشی اعتبار و ماندگاری یک وب‎سایت را ندارد.

باتوجه‌به تمام آنچه که گفتیم، برخی از مشاغل هنوز متوجه نیستند که اکثر مشتریان آنها قبل از خرید از وب‌ سایت آنها دیدن می‌کنند. داشتن یک حضور آنلاین قوی، به‌ویژه یک وب‌ سایت، می‌تواند درآمدزایی بیشتری داشته باشد. وقت آن رسیده به سراغ یک تیم حرفه‌ای در زمینه طراحی سایت بروید.

ما شرکت طراحی سایت دیبا ارتباط را به دلیل اهمیتی که برای خلاقیت، نوآوری، تحقیق و بررسی قائل می‌شود، به شما معرفی می‌کنیم. نیاز شما به تمام خدمات مرتبط به طراحی ‌سایت (طراحی گرافیک، تولید محتوا، طراحی اپلیکیشن و بازاریابی دیجیتال) از طریق این مجموعه برآورده می‌شود. جهت استعلام قیمت طراحی وب سایت می توانید به سایت شرکت دیبا ارتباط مراجعه نمایید یا با شماره 09149747142 تماس حاصل فرمایید

علی ترکاشوند

عضو تحریریه رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید