سیستم عاملبرگزیده

به‌روزرسانی macOS 14.4 را نصب نکنید!!

براساس گزارش منتشرشده، اوراکل هشدار می‌دهد که فعلاً آپدیت macOS 14.4 را نصب نکنید.

هفته گذشته اوراکل در یک پست وبلاگی نسبت‌به دریافت به‌روزرسانی macOS 14.4 هشدار داد. این شرکت می‌گوید: آپدیت macOS 14.4 می‌تواند بطور غیرمنتظره‌ای، فرآیندهای جاوا را متوقف کند.

به‌گزارش مک‌روموس، روز جمعه مدیر ارشد مدیریت محصول اوراکل “Aurelio Garcia-Ribeyro” در پست وبلاگی خود اعلام کرد، کاربران مک سیلیکونی اپل که به جاوا متکی هستند، تا زمانیکه مشکل توسط اپل رفع نشده، از به‌روزرسانی macOS 14.4 خودداری کنند.

وی در پست وبلاگی خود این‌چنین نوشت:

macOS 14.4 باعث می‌شود فرآیند همه نسخه‌های جاوا از جاوا 8 گرفته تا بیلدهای دسترسی اولیه JDK 22 بطور غیرمنتظره‌ای خاتمه پیدا کنند. درحال‌حاضر هیچ راه‌حلی برای حل این مشکل وجود ندارد و از آنجایی که راه آسانی برای بازگرداندن وجود ندارد، توصیه می‌شود قبل از به‌روزرسانی سیستم‌عامل، یک نسخه پشتیبان کامل از سیستم خود داشته باشید.

اوراکل می‌گوید این مشکل را به اپل اعلام کرده، اما اپل تاکنون به آن جوابی نداده است. چنانچه آپدیت macOS 14.4 برای سیستم‌عامل مک شما منتشرشده است، فعلاً آن را نصب نکنید تا مشکل از سوی اپل مرتفع شود.

همچنین گفته می‌شود که macOS 14.4 با افزونه‌های صوتی محافظت‌شده توسط PACE/iLok نیز مشکل سازگاری دارد.

آیا شما این به‌روزرسانی را نصب کرده‌اید؟ آیا جاوا در سیستم‌عامل شما به مشکل خورده است؟ لطفاً نظرات خودتان را باما و سایر کاربران در میان بگذارید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *