گجت

این گجت به‌شما اجازه می‌دهد تا Samsung Dex را روی نمایشگر خودرو خود اجرا کنید

با استفاده از گجت جدید، می‌توانید از حالت Dex سامسونگ در نمایشگر خودرو خود استفاده کنید و به برنامه‌ها و امکانات بیشتری دسترسی داشته باشید.

یکی از نقاط قوت گوشی‌های سامسونگ، حالت Dex است که با تصال گوشی به‌یک نمایشگر خارجی، رابطی شبیه‌به کامپیوتر را ارائه می‌دهد. اکنون گزارشی منتشرشده که خبر از یک گجت جدید برای استفاده از حالت Dex سامسونگ در نمایشگرهای خودرو می‌دهد.

به‌گفته اندرویداتوریتی، Auto Pro X گجت 199 دلاری است که می‌تواند تجربه حالت Dex را به نمایشگر خودروهای شما بیاورد. با اتصال این دانگل از طریق پورت USB ماشین و انتخاب حالت Dex در تنظیمات دستگاه گلکسی خود می‌توانید تجربه‌ای شبیه‌به لپ‌تاپ را روی نمایشگر اتومبیل داشته باشید.

دانگل Auto Pro X

Mayton سازنده این دانگل درباره محصول خود می‌گوید: مزیت اصلی این محصول نسبت‌به اندروید اُتو، این است که به‌شما اجازه می‌دهد برنامه‌های بسیار بیشتری را روی صفحه‌نمایش استفاده کنید؛ همچنین گفته می‌شود احتمالاً برنامه‌ها و بازی‌های استریم پشتیبانی‌نشده را می‌توان همراه‌با گیم‌پدهای بی‌سیم استفاده کرد.

وقتی صحبت از رابط‌کاربری شبیه‌به کامپیوتر می‌کنیم، منظورمان نمادهای بسیار کوچکتری نسبت‌به نمایشگر یک کامپیوتر می‌باشد که شاید در حین رانندگی کمی دردسرساز شوند.

حالت Dex سامسونگ

گفته می‌شود که با استفاده ازاین دانگل می‌توانید از نمایشگر وسیله نقلیه خود در صورت جفت‌شدن با صفحه‌کلید و ماوس بعنوان یک لپ‌تاپ استفاده کنید. البته نمی‌تواند گزینه خیلی کاربردی باشد، اما اگر شخصی هستید که زمان زیادی را در خودرو می‌گذرانید، می‌تواند یک انتخاب تقریباً مناسب باشد.

درخصوص قیمت، این محصول دارای قیمت پایه 140 دلار و قیمت معمولی 199 دلار می‌باشد که فروش آن از ژوئن آغاز می‌شود. این شرکت پیش‌تر دانگل Auto Pro را معرفی کرده بود که از Android Auto بی‌سیم پشتیبانی می‌کرد و ظاهراً موفق شده که بیشتر از 200000 دستگاه بفروشد.

نظرشما درباره دانگل جدید Auto Pro X چیست؟ آیا می‌تواند یک گجت کاربردی باشد؟ لطفاً نظر خودتان را باما در میان بگذارید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *