نرم افزار و اپلیکیشن

نسخه وب یوتیوب موزیک، اجازه دانلود آهنگ بدون اتصال اینترنت را صادر کرد

برنامه وب یوتیوب موزیک به‌شما اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به اینترنت، آهنگ دانلود کنید.

اپلیکیشن یوتیوب موزیک، مدت‌هاست که از دانلود آفلاین آهنگ پشتیبانی می‌کند و به‌شما اجازه می‌دهد تا آهنگ موردنظر خود را حتی زمانیکه به اینترنت متصل نیستید، دانلود کنید.

براساس گزارش جدید اندرویداتوریتی، گوگل این ویژگی را به‌نسخه وب یوتیوب موزیک نیز اضافه کرده تا کاربران فضاهای بیشتری برای گوش‌دادن به موسیقی مورد علاقه‌یشان در حالت آفلاین در اختیار داشته باشند.

براین‌اساس، اکنون کاربرانی که از نسخه وب برنامه موسیقی اختصاصی گوگل استفاده می‌کنند، می‌توانند آهنگ‌ها، پادکست‌ها و یا حتی آلبوم‌ها را بدون اتصال به اینترنت دانلود و گوش کنند.

اسکرین‌شات از صفحه یوتیوب موزیک

گفته می‌شود، یوتیوب مدتی است که این ویژگی را آزمایش کرده، اما آن‌را از 10 فروردین 1403 در دسترس کاربران قرار داده است. درحال‌حاضر این ویژگی برای همه نشان داده نشده و فقط برخی از کاربران با گزینه “New! Download music to listen offline” در کنار برگه کتابخانه آن‌ها مواجه شده‌اند.

برای ذخیره موسیقی درحال آفلاین، تنها کافیست دکمه دانلود در صفحه آلبوم یا تک آهنگ را کلیک کنید تا موسیقی موردنظر در برگه دانلود‌ها در کتابخانه شما ذخیره شود. گفتنی است با استفاده از فیلترهای موجود در برگه «Library» می‌توان آهنگ‌ها را براساس فهرست‌های پخش، پادکست‌ها، آهنگ‌ها یا آلبوم‌ها مرتب‌سازی کرد.

درنظر داشته باشید که نسخه وب، همانند برنامه تلفن از محدودیت اتصال به اینترنت برخوردار است؛ یعنی اگر در طی 30 روز به اینترنت وصل نشوید، دانلودهای آفلاین منقضی شده و پاک می‌شوند. در خصوص عرضه گسترده این ویژگی، انتظار می‌رود که به‌زودی برای همه کاربران منتشر شود.

نظرشما درباره دانلود آفلاین در نسخه وب یوتیوب موزیک چیست؟

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *