لوازم‌خانگی برقی

این جاروبرقی هوشمند شیائومی 14 میلیون تخفیف خورد + فرصت محدود

اگر به‌دنبال خرید یک جاروبرقی رباتیک حرفه‌ای و قابل برنامه‌ریزی هستید، همین‌الان دریم W10 پرو را با 14 میلیون‌تومان تخفیف خرید کنید.

فروشگاه اینترنتی دیجیکالا، امروز جاروبرقی شیائومی مدل دریم W10 پرو را با %23 تخفیف عرضه می‌کند. این جاروبرقی هوشمند 62 میلیون 332 هزارتومان قیمت دارد که دیجیکالا آن‌را در شگفت‌انگیز امروز با قیمت 47 میلیون و 900 هزارتومان به‌فروش می‌رساند. اگر امروز این جاروبرقی را خریداری کنید، 14 میلیون و 432 هزارتومان سود خواهید کرد.

این مدل نسخه ارتقاءیافته جاروبرقی رباتیک W10 است. برای این مدل از یک دوربین با فناوری Action AI استفاده‌شده که کمک می‌کند جارو در زمان نظافت، به‌هیچ‌عنوان به دیوار یا اشیاء برخوردی نداشته باشد.

طراحی زیبا و شیک و D مانند این جاروبرقی رباتیک باعث می‌شود کف‌ منزل، اتاق، اداره و… به‌کمک دو پد پاک‌کننده بزرگ به‌خوبی تمیز شوند. جاروبرقی شیائومی مدل دریم W10 پرو 4.9 کیلوگرم وزن دارد؛ البته وزن سنگین این دستگاه بخاطر بدنه محکم و مخزن آب 4500 میلی‌لیتری آن است.

جاروبرقی رباتیک شیائومی دارای قدرت‌مکش 4200 پاسکال است. البته به‌لطف هوش‌مصنوعی Action AI استفاده‌شده در دوربین این جاروبرقی، می‌توانید خیالتان راحت باشد که هیچ آسیبی به کابل‌ها و تکه‌ کاغذهای روی زمین نمی‌رسد.

از جمله ویژگی‌های جذاب این جاروبرقی، ایستگاه docking است. جاروبرقی زمانی از این ایستگاه استفاده می‌کند که بخواهد شارژ شود، پدهای پاک‌کننده خود را تمیز کند و آب کثیف مکیده‌شده را به ظرف آب کثیف ایستگاه منتقل کند.

درنظر داشته‌باشید که زمان این تخفیف محدود است و اگر تمایل به خرید آن دارید، بهتر است که همین‌الان اقدام به‌خرید کنید. پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه از جدیدترین تخفیفات سایت‌های بزرگ آگاه باشید، ما را همیشه دنبال کنید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *