موبایل

فروشگاه اپیک گیمز، برای اندروید نیز راه‌اندازی می‌شود

خبرها حکایت از راه‌اندازی فروشگاه اپیک گیمز برای اندروید دارند.

در تازه‌ترین خبر منتشرشده، اپیک اعلام کرده که قصد دارد فروشگاه بازی خود را علاوه‌بر iOS برای تلفن‌های اندرویدی نیز راه‌اندازی کند. به‌زودی می‌توانید شاهد حضور بازی‌های فورتنایت و… در دستگاه‌های اندروید نیز باشید.

به‌گزارش اندرویداتوریتی، حساب اپیک گیمز استور در شبکه‌اجتماعی X پستی منتشر کرده و این خبر را اعلام کرده است؛ اما متأسفانه هیچ صحبتی از زمان عرضه این فروشگاه برای این پلتفرم‌ها نشده است.

در پست به‌اشتراک گذاشته‌شده، علاوه‌بر اعلام راه‌اندازی فروشگاه برای هردو سیستم‌عامل اندروید و iOS، درباره شرایط منصفانه یکسان برای همه توسعه‌دهندگان نیز صحبت شده است.

پست اپیک گیمز در شبکه‌اجتماعی X

فروشگاه اپیک گیمز در دسکتاپ، تنها %12 از درآمد توسعه‌دهندگان را به اپیک می‌دهد و %88 درآمد به‌خود توسعه‌دهنده تعلق می‌گیرد. بنابراین زمانیکه این شرکت در پست خود درباره شرایط منصفانه صحبت می‌کند، احتمالاً منظورش این است که این شرایط برای نسخه‌های موبایل نیز اعمال می‌شود.

اگر این خبر صحت داشته‌باشد، می‌تواند برای شرکت‌ بزرگی مانند گوگل یک مشکل باشد؛ چراکه گوگل از اولین 1 میلیون دلار درآمدی که توسعه‌دهنده در هرسال به‌دست می‌آورد، %15 کمیسیون دریافت می‌کند و زمانیکه به‌این آستانه درآمدی برسد، کارمزد خود را تا %30 افزایش می‌دهد.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *