تبلت

ESR قاب‌های آیپد ایر 12.9 اینچی منتشر نشده را به‌فروش می‌رساند

سازنده لوازم‌جانبی ESR، قاب‌هایی را برای آیپد ایر 12.9 اینچی منتشرنشده در سایت آمازون برای فروش قرار داده است.

درحالیکه شایعات زیادی درباره عرضه قریب‌الوقوع آیپدهای جدید اپل منتشر شده، سازندگان لوازم‌جانبی درحال فروش قاب‌هایی برای آیپد ایر 12.9 اینچی هستند که هنوز عرضه نشده است.

قاب‌های آیپد ایر 12.9 اینچی که هنوز منتشر نشده است

طبق گزارش 9to5mac، تولیدکننده لوازم‌جانبی موبایل و تبلت “ESR”، به‌تازگی قاب‌هایی را برای آیپد ایر 12.9 اینچی اپل در آمازون راه‌اندازی کرده است. در توضیحات این قاب به آیپد مدل 2024 اشاره شده است.

درحالیکه رندرهای مورد استفاده برای نمایش قاب‌ها تقریباً مشابه تصاویر تبلیغ‌کننده قاب‌های آیپد پرو 12.9 اینچی هستند، رندرهای آیپد ایر بزرگتر (12.9 اینچ) بریدگی کوچکتری را برای دوربین پشتی نشان می‌دهند؛ چراکه آیپد ایر تنها یک لنز دارد.

درنظر داشته باشید که لوازم‌جانبی متعلق به اپل نیست، اما سازندگان لوازم‌جانبی معمولاً اطلاعاتی در مورد دستگاه‌های جدید پیش‌از عرضه دریافت می‌کنند تا بتوانند برای آن‌ها قاب بسازند. شرکت ESR در گذشته هم چند هفته قبل از معرفی دستگاه‌ها توسط اپل، قاب‌هایی را برای مدل‌‌های جدید آیپد برای فروش آماده و عرضه می‌کرد.

لوازم‌جانبی آیپدهای جدید

شایعاتی که درباره آیپدهای جدید وجود دارد

اولین‌بار سال گذشته بود که 9to5mac گزارشی را منتشر کرد و در آن به دو نسخه جدید آیپد ایر با کدهای J507 و J537 اشاره کرد. در آن زمان گفته شد که یکی از مدل‌ها تقریباً شبیه آیپدایر فعلی است، درحالیکه مدل دیگر نمایشگری 12.9 اینچی خواهد داشت. انتظار می‌رود نسل جدید آیپد ایر از تراشه M2 استفاده کند، درحالیکه آیپد پروهای جدید به تراشه M3 مجهز می‌شوند.

راس‌یانگ از DSCC اخیراً گزارشی منتشر کرده و درآن مدعی شده که اپل برای آیپد ایرهای جدید خود از یک نمایشگر مینی‌-‌ال‌ای‌دی استفاده می‌کند. مارک‌گورمن از بلومبرگ هم می‌گوید: اپل آیپدهای جدید، کیبورد جادویی و قلم پنسیل 3 را بصورت رسمی در هفته دوم ماه می معرفی خواهد کرد.

از آنجاییکه تقریباً دو هفته تا مراسم معارفه محصولات جدید اپل (طبق گفته مارک‌گورمن) فاصله داریم، انتظار داریم که جزئیات بیشتری درباره آیپدهای جدید اپل منتشر شود. نظرشما درباره استراتژی جدید اپل درباره آیپدها چیست؟

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *