شرایط فروش

تمدید طرح فروش فوری لاماری ایما هیبرید (اسفند 1402) + جزئیات

براساس گزارش منتشرشده، شرکت آرین‌پارس‌موتور، طرح فروش فوری لاماری ایما را تمدید کرده است.

در تازه‌ترین اقدام، شرکت آرین پارس موتور طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که ظرفیت فروش خود را برای طرح فروش فوری لاما ایما هیبرید افزایش داده و مشتریان این فرصت را دارند که تا پایان روز سه‌شنبه مورخ 22 اسفندماه 1402 دراین طرح شرکت کنند.

این طرح که از روز 16 اسفندماه آغاز شده، با نظر شرکت آرین‌پارس‌موتور و با توجه‌به شرایط موجود تا پایان روز سه‌شنبه تمدید شده است. بنابراین مشتریانی که قبلاً ازطریق سامانه یکپارچه برای لاماری ایما ثبت‌نام کرده بودند، این فرصت را دارند که به‌صورت اینترنتی مراحل تکمیل ثبت‌نام و واریز وجه را از طریق سایت saleauto.ir انجام دهند.

فضای کابین لاماری ایما

شرایط فروش فوری لاماری ایما HEV (هیبرید)

دراین طرح فروش، آرین‌پارس‌موتور خودرو لاماری ایما هیبرید مدل 2023 را با قیمت 1 میلیارد و 898 میلیون‌تومان عرضه می‌کند که مشتریان بایستی درزمان ثبت‌نام آن‌را به حساب شرکت واریز نمایند.

درحالیکه درابتدای طرح، اعلام شده بود خودرو طی 120 روز کاری تحویل مشتریان می‌شود، اما این شرکت اعلام کرده که خودرو را 30 روزه و در رنگ‌های مشکی، سفید و خاکستری تحویل می‌دهد. برای این طرح فروش، هیچ سود مشارکت یا انصرافی درنظر گرفته نشده، درعوض برای جریمه تأخیر در تحویل %30 سالیانه اتخاذ شده است.

نام خودرولاماری ایما هیبرید
مدل۲۰۲۳
کد فروشHEV-O-3001
قیمت مصوب۱.۸۹۸.۴۰۰.۰۰۰ تومان
روش فروشنقدی
رنگ بندیمشکی، سفید، خاکستری
جریمه تأخیر۳۰ درصد (سالیانه)
سود مشارکت/ سود انصرافصفر درصد

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *