ریپورتاژ آگهی

چرا خرید پنل اس ام اس دائمی باعث شکست کسب و کارتان می شود؟

نرم افزار پنل اس ام اس یا سامانه پیامکی یک نرم افزار آنلاین و تحت وب برای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی یا اتصال به سایت و اپلیکیشن و یا حسابداری، دستگاه حضور و غیاب برای ارسال پیامک اطلاع رسانی یا ارسال پیامک یک بار رمز (otp) می باشد و شما با استفاده از سامانه پیامک می توانید علاوه بر جذب مشتری با مشتری در ارتباط باشید و از مشتری نگه داری کنید. در این صفحه می خواهیم در مورد راهنمای خرید سامانه پیامک صحبت کنیم تا بتوانید از بین  سامانه های پیامکی موجود بهترین سامانه پیامکی را انتخاب کنید که در اینده از انتخابتان پشیمان نشوید و همچنین پیامک های شما به درستی ارسال شود.  پس همراه ما باشید تا بتوانید یک پنل اس ام اس معتبر خریداری نمایید.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی رایااستور در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

پنل اس ام اس مادام العمر به صرفه است؟

اگر جنبه پرداخت­های ریالی برای خرید سامانه پیامکی را در نظر بگیرید شاید این­طور باشد و پنل اس ام اس مادام العمر به صرفه باشد. شرکت هایی که پنل اس ام اس دائمی می فروشند به سامانه پیامک به دید یک محصول نگاه می کنند اما سامانه پیامک نیازمند پشتیبانی دارد و شرکت های معتبر سامانه پیامکی، به دید خدمات به مشتری به این سرویس نگاه می کنند همان نگاهی که چند سالی است که از زمان عرضه ویندوز ۱۰ در مایکروسافت نیز قابل مشاهده است تا قبل از ان نرم افزار ویندوز به عنوان یک محصول فروخته می شد تا اینکه سانتیا نادلا اعلام کرد ما ویندوز را به عنوان یک خدمت دائما بروزرسانی می کنیم و دیدگاه SAAS مطرح شد.

این جا یک سوال مطرح می شود که اگر پنل اس ام اس را به عنوان یک محصول در نظر بگیریم چه مشکلی ایجاد می شود؟ چرا باید پول بیشتری پرداخت کنیم و پنل اس ام اس را به صورت سالانه بگیریم؟ ایا سامانه پیامکی به پشتیبانی نیاز دارد؟ بهترین شرکت پشتیبانی سامانه پیامکی ippanel کیست؟ بسیار رخ می دهد که پیامک به دلیل خطاهای مخابراتی ارسال نمی شود یا اگر از افزونه ها و پلاگین های پیامکی استفاده می کنید با اپدیت یک افزونه ممکن است کل سرویس های پیامکی شما غیر فعال شود بنابراین کل سرویس شما با اختلال مواجه می شود و نیازمند مجدد برنامه نویسی و کانفیگ نرم افزار ها باشیم.

شرکت هایی که پنل اس ام اس دائمی یا مادام العمر می فروشند به شما اعلام می کنند که برای تنظیمات افزونه به پشتیبانی افزونه یا طراح سایت و… مراجعه کنید زیرا به شما خدمات پشتیبانی نمی دهند و فقط شما را پاسکاری می کنند که باعث می شود که وقت ارزشمند شما گرفته شود و در دنیا چیزی ارزشمندتر از وقت نیست بنابراین نمی توانیم به سامانه پیامکی به عنوان یک محصول نگاه کرد و باید پشتیبانی سامانه پیامکی  را به عنوان خدمات در نظر گرفت زیرا پشتیبانی کاربران در سامانه پیامکی یا ارائه اپدیت های به موقع بسیار ضروری است.

در شرکت هایی که پنل پیامکی دائمی یا مادام العمر می فروشند آیا می­توانید کمک بخواهید؟ این شرکت­ها کلا پاسخگو نیستند و پشتیبانی درست و حسابی ارائه نمی­دهند. در واقع می­توان گفت اصلا شرکت نیستند! و یک فرد حقیقی با خرید نمایندگی پنل اس ام اس نسبت به فروش سامانه پیامکی اقدام کرده است.

در بحث اتصال سایت یا اپلیکیشن به سامانه پیامکی مثلا اتصال پنل پیامکی به افزونه پیامکی گرویتی فرم بسیار پیش می اید که پیامک به دلایل مختلف ارسال نشود و یا نیاز به توسعه افزونه های پیامکی جدیدی وجود داشته باشد. افراد حقیقی که نمایندگی سامانه پیامکی هستند معمولا از انجام این کار عاجز و ناتوان هستند و شما به جای همکاری با یک شرکت قدرتمند نرم افزاری در حال همکاری با نماینده دست چندم شرکت پیامکی هستید.

افرادی که نمایندگی سامانه پیامک خرید می کنند و به صورت حقیقی فعالیت می کنند مسائلی مربوط به ارائه بازخورد مشتریان یا گزارشات فصلی را ندارند چون برای امتداد همکاری و رضایت همیشگی شما هزینه­ ای نمی­کنند. به هیچ عنوان تعهدی نسبت به این همکاری ندارند. شما را شبیه به یک مشتری یک بار مصرف می­بینند و بعد از فروش پنل چون فرایند فروش به إتمام رسیده است شاید دیگر پاسخگوی شما نباشند اما اگر پنل اس ام اس سالانه باشد تمام کسب و کارها سعی می کنند برای اینکه بتوانند در سال اینده قراردادشان با شما را تمدید کنند برای جلب رضایت شما در این مدت تمام تلاششان را انجام دهند و این باعث می شود که به شما پشتیبانی بهتری ارائه دهند درخواست های شما را با گوش شنوا بشنوند و تمام انچه نیاز دارید را برای شما فراهم کنند.

همواره دقت داشته باشید که هر گرانی بی علت نیست و هر ارزانی هم بی دلیل ارزان نیست.

متاسفانه ما ایرانی­ها همین که عنوان­هایی از قبیل حراج، تخفیف، زیر قیمت، مقرون به صرفه و رایگان را مشاهده می­کنیم بی درنگ بله می­گوییم. بله من هم مثل شما کسی هستم که می­خواهم کم­تر هزینه کنم و سود بیشتری دریافت کنم. می­گوییم این فروشنده یا خدمات دهنده منصف است و دیگری قصد فریب من را دارد. اول از همه باید سابقه یک شرکت را در نظر بگیرید. اعتبار به راحتی کسب نخواهد شد.

اعتبار یک شرکت دلیلی برای ارائه خدمات گران قیمت نیست، اما متوجه خواهید شد اگر هزینه بیشتری دریافت می­کنند، آپشن­های بیشتری را نیز در اختیارتان قرار خواهند داد. در واقع اجاره دفتر کار، نیروی پشتیبانی، برنامه نویس و توسعه دهنده سامانه پیامک و افزونه های پیامکی، هزینه های مربوط به سرور و… همه از مواردی است که می بایسیت به صورت ماهانه به شرکت های مختلف پرداخت شود بنابراین این مورد طبیعی است که سامانه پیامکی دائمی نبوده و می بایست به صورت سالانه تمدید سامانه پیامکی را انجام دهید.

پنل اس ام اس ارزان یا پنل اس ام اس رایگان چون در واقع یک پنل پیامکی بی نام و نشان را به دست شما می­دهند و در برابر سوالات و مشکلات تنهایتان می­گذارند معلوم نیست که ایا در اینده این فرد پاسخگو شما باشد یا نه و همچنین افرادی که محصولات برندهای معتبر همانند Apple, Benz, Adidas, Toyota, Beats,… را خریداری می‌کنند هزینه را قربانی کیفیت نکرده‌اند.

یکی از شرکت های قدرتمند در زمینه سامانه پیامکی پنل اس ام اس فراز اس ام اس است که افزونه های مختلف پیامکی مانند افزونه دیجیتس، افزونه رایگان گرویتی فرم، افزونه پیامک edd و… را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد که به راحتی بتوانید بدون نیاز به پرداخت هزینه به برنامه نویس و طراحت سایت قابلیت ارسال پیامک را به سایت خود واگذار نمایید.

آیا شرکت فراز اس ام اس پنل اس ام اس مادام العمر یا پنل اس ام اس سالانه؟همانطور که در صفحه درباره ما شرکت زرین ارتباطات آسیا نوشته شده است اعتقاد بر این است که ما در برابر کاربرانمان مسئول هستیم و برای اینکه بتوانیم تعداد کارشناسان پشتیبانی را افزایش دهیم که شما در صف پاسخگویی به مکالمات معطل نشوید یا افرادی باشند که در سریع ترین زمان ممکن مشکل شما را بررسی کنند می بایست تعداد کارشناسان را افزایش دهیم و این باعت می شود که هزینه سالانه برای تمدید سامانه پیامکی وجود داشته باشید تا بتوانیم هزینه ها و مخارج را تامین کنیم هدف ما از دریافت هزینه تمدید کسب درامد نیست و افزایش کیفیت خدمات مشتریان است.

ایا پنل اس ام اس دائمی و مادام العمر وجود دارد؟

ایا پنل اس ام اس دائمی و مادام العمر وجود دارد؟

پنل پیامکی و قرارداد اپراتور به صورت سالانه است. به جهت مسائل پشتیبانی، پنل­ های پیامک طبق اساس نامه قیمت گذاری به صورت سالانه و مقرون به صرفه ارائه شده است. متاسفانه بعضی از شرکت­های بی­نام و نشان و تازه کار یک نمایندگی مجازی تهیه می­کنند. پنل پیامک را به صورت دائمی ارائه می­دهند. شاید تصور کنید چه چیزی از این بهتر! یک قرارداد و دریافت پنل اس ام اس دائمی!

زمانی که با چنین شرکتی همکاری دارید، نباید توقع پشتیبانی درست و حسابی داشته باشید. اگر مشکلی بروز پیدا کند چه می­کنید؟ از مراجع قضایی قابل پیگیری است؟ متاسفانه خیر. این شرکت­ها نه مکان فیزیکی دارند و نه فاکتور رسمی ارائه می­دهند! زمانی که با شرکت ما قرارداد می­بندید، تمامی بندهای قرارداد شامل مواردی است که تعیین می­کند در قبال خدمات رسانی به شما متعهد خواهیم شد.

ممکن است در مورد تبلیغات پیامکی که از آن به عنوان پنل اس ام اس دائمی یاد می­شود، چیز­هایی شنیده باشید. فروشنده این پنل­ها همان سایت­هایی هستند که شما را در نیمه راه رها می­کنند.

چرا نباید از پنل اس ام اس مادام العمر استفاده کنیم؟ چون اشتراک سالانه مطمئن­تر است

پنل اس ام اس به صورت سالانه است. اصلا چرا باید پنل پیامکی سالانه باشد؟ پشتیبانی برای شرکت هزینه دارد. در این همکاری صادقانه قراردادی را دریافت خواهید کرد که تمامی خدمات و کیفیت آن ذکر شده است. تصور کنید از یک برند بی­نام و نشان یک اتومبیل خریداری می­کنید. شما مکانیک نیستید و مهندسی صنعتی هم نخوانده ­اید. به شما می­گویند اتومبیل را بیمه نمی­کنند و هرچه که شد پای خودتان!

و اما قسمت جذاب ماجرا! این اتومبیل ارزان است. همین و بس. آیا حاضر هستید سوار اتومبیلی شوید که نمی­دانید چگونه تولید شده است؟ در صورت بروز تصادف و خطرات احتمالی اصلا چاره­ ای برای این اتفاق وجود دارد؟ باید اتومبیل را به قبرستان ماشین­ها منتقل کنید. همیشه هم استرس بروز یک اتفاق ناخوشایند با شما خواهد بود. هزینه­ای که برای پنل اس ام اس دائمی پرداخت کرده اید به باد خواهد رفت.

ارائه پنل اس ام اس دائمی تخلف صنفی است و می توانید این مورد را در سایت أصناف نیوز در مورد پنل اس ام اس دائمی است یا سالانه؟ مشاهده کنید و متن کامل خبر را مطالعه بفرمایید.

ارسال پیامک تبلیغاتی مانند یک دعوت نامه با ارزش است

ارسال پیامک تبلیغاتی مانند یک دعوت نامه با ارزش است

وقتی که برای یک میهمانی بزرگ تدارک می­بینید، تعداد مشتریان را در نظر می­گیرید. فرقی ندارد که فروشنده باشید یا یک شرکت خدماتی داشته باشید. شما روی مشاهده این پیامک­ها حساب می­کنید. باید از ارسال به موقع و درست پیام­ها اطمینان داشته باشید. اگر در روز میهمانی با صندلی­های خالی و تدارکات انبار شده رو به رو شوید چه احساسی خواهید داشت؟ مسلما تمام برنامه­ های شما به هم می­ریزد.

استفاده از سامانه های پیامکی رایگان یا پنل پیامکی که شرکت حقوقی ثبت شده نیستند ممکن است چنین مشکلاتی برای شما بوجود بیاورد اما استفاده از پنل پیامک حقوقی و معتبر و رسمی از پیشامدهای این چنینی جلوگیری می کند.

در تمامی سامانه های پیامکی معتبر بابت پشتیبانی به شما و اپدیت هایی که انجام می شود سالانه مبلغی از شما دریافت می شود.

جمع بندی

پنل اس ام اس مادام العمر بدون قرارداد، بدون پشتیبانی، بدون تضمین کیفیت خدمات رسانی رایگان هم که باشد اعتبار شما را به خطر می­ اندازد. نمی­توانید روی بازدهی این شیوه تبلیغاتی حساب کنید مگر این که شرکت در یک لوکیشن حقیقی واقع شده باشد، با مجوز رسمی فعالیت داشته باشد و کلیه خدمات را با پشتیبانی صددرصدی ارائه کند. برای خرید سامانه پیامک پیشنهاد ما پنل پیامک خدماتی فراز اس ام اس از شرکت زرین ارتباطات آسیا است که به صورت حقوقی چندین سال است مشغول فعال می باشد. برای خرید سامانه پیامکی به سایت www.farazsms.com مراجعه نمایید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *