سیستم عامل

سامسونگ این ویژگی کاربردی برای باتری را احیا می‌کند

سامسونگ جدیدترین برندی است که گزینه «از آخرین شارژ» را احیا کرده است.

شرکت‌هایی مانند سامسونگ، شیائومی، هواوی و… قبلاً ویژگی از زمان آخرین شارژ «since last charge» را از منوی باتری خود حذف کرده‌اند. اما به‌نظر می‌رسد که سامسونگ این ویژگی را مجدداً احیا کرده است.

براساس گزارش اندرویداتوریتی، Tarun Vats در شبکه‌اجتماعی X مدعی است که سامسونگ گزینه «از آخرین شارژ» را بعنوان بخشی از آپدیت برنامه Device Care (نسخه 13.8.6.11) احیا کرده است. گفته می‌شود این به‌روزرسانی ازطریق APKMirror دردسترس است؛ البته اگر نمی‌خواهید از روش‌های جانبی برای دریافت ویژگی‌های جدید استفاده کنید، می‌توانید صبر کنید تا به‌روزرسانی به فروشگاه گلکسی برسد.

مشاهده گزینه جدید از آخرین شارژ در Device Care

گزینه «از زمان آخرین شارژ»، سطح باتری و زمان روشن‌شدن صفحه‌نمایش از آخرین باری که دستگاه شارژ شده است را نشان می‌دهد. این گزینه جدید، معیار بهتری نسبت‌به گزینه قبلی است که تنها عمر باتری را در 24 ساعت گذشته بدون درنظر داشتن شارژ دستگاه، اندازه‌گیری می‌کرد.

از آنجاییکه این یک به‌روزرسانی Device Care است، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که هر دستگاهی که One UI 6 را اجرا می‌کند می‌تواند این گزینه را داشته باشد. نظرشما درباره حرکت جدید سامسونگ چیست؟ آیا با احیای گزینه last charge موافق هستید؟

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *