قیمت خودرو

کوشا خودرو قیمت نهایی کیا K5 وارداتی را اعلام کرد + جدول

شرکت خودروسازی کوشا خودرو با فراخوان تکمیل وجه، قیمت نهایی سدان وارداتی کیا K5 را اعلام نمود. در ادامه می‌توانید قیمت نهایی این سدان را مشاهده کنید.

شرکت خودروسازی کوشا خودرو، با ارسال پیامک واریز وجه برای متقاضیان خودرو کیا K5 که قبلاً برای این دستگاه ثبت‌نام کرده بودند، قیمت نهایی این محصول را نیز اعلام کرده‌ است. براساس اعلام این گروه صنعتی، اتومبیل کیا K5 با قیمت 2 میلیارد و 467 میلیون و 321 هزارتومان به دست مشتری خواهد رسید.

براین‌اساس آن دسته از متقاضیانی که از طریق سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی اقدام به ثبت‌نام اولیه برای خودرو کیا K5 نموده‌اند و از طرف شرکت برای آن‌ها پیامک واریز وجه و تکمیل ثبت‌نام ارسال شده است، تنها 5 روز فرصت دارند تا وارد سایت رسمی کوشا خودرو شوند و نسبت‌به تکمیل ثبت‌نام و واریز وجه اقدام نمایند.

فضای کابین کیا K5

مطمئناً متقاضیانی که تا پنجم بهمن‌ماه اقدام به تکمیل ثبت‌نام و واریز وجه نکنند، از اولویت‌بندی سامانه حذف می‌شوند. درنظر داشته باشید که مبلغ را حتماً به یکی از حساب‌های اعلامی توسط کوشا خودرو واریز کنید و از رسید، پرینت بگیرید.

نام‌خودروقیمت‌قطعی (تومان)مهلت تسویه حساب
کیا K52.467.321.500از زمان ارسال‌پیامک به‌مدت ۵ روز (تا پنجم بهمن‌ماه)

طبق پیامکی که برای متقاضیان ارسال شده است، متقاضی بایستی تا پنجم به وب‌سایت رسمی کوشا خودرو مراجعه کند و روی لینک انتخاب عاملیت کلیک کند و عاملیت منتخب خود را برای تحویل مدارک و عقد قرارداد انتخاب کند. برای این منظور وارد آدرس kooshakhodro.com شوید و در قسمت منوی سایت، روی دکمه انتخاب عاملیت که به‌رنگ قرمز مشخص شده است، کلیک کنید.

در ادامه باید کدملی و شماره موبایلی که با آن در سامانه برای خودرو مذکور ثبت‌نام کرده‌اید را وارد کنید تا به مراحل بعدی وارد شوید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *