موبایل

فلیپ‌کارت، زمان عرضه سری Poco X6 را فاش کرد

در چند روز گذشته، پوکو از سری Poco X6 رونمایی کرد اما چیزی درباره زمان انتشار و عرضه آن نگفت. اما اکنون سایت جی‌اس‌ام آرنا می‌گوید: غول تجارت الکترونیک هند (Flipkart) با درج بنری در سایت خود، زمان عرضه این سری را اعلام کرده است. در ادامه برای جزئیات بیشتر با رایااستور همراه باشید.

براساس گزارش منتشرشده، فلیپ‌کارت صفحه‌ای تبلیغاتی برای سری پوکو X6 در سایت خود راه‌اندازه کرده اما اطلاعاتی درباره خط تولید این سری فاش نکرده است. بااین‌حال، این غول تجارت‌الکترونیک در صفحه‌اصلی سایت خود، بنری درج کرده که در آن یکی از گوشی‌های این سری را نمایش می‌دهد و در کنار آن اعلام کرده که سری Poco X6 در تاریخ 11 ژانویه در هند عرضه خواهد شد.

بنری که فلیپ‌کار در سایت خود برای سری Poco X6 درج کرده است.
بنری که فلیپ‌کار در سایت خود برای سری Poco X6 درج کرده است.

گفته می‌شود اعضای این سری دو گوشی پوکو X6 و پوکو X6 پرو خواهند بود. براساس گفته‌هایی از قبل، پوکو X6 نسخه از ردمی نوت 13 پرو خواهد بود، درحالیکه پوکو X6 پرو نسخه‌ای از ردمی K70E.

مطمئناً تفاوت‌هایی بین پوکو ایکس6 با ردمی نوت 13 پرو و پوکو ایکس6 پرو با ردمی K70E وجود خواهد داشت. اگر بخواهیم چندمورد آن‌ها را عنوان کنیم، باید بگوییم انتظار داریم که پوکو X6 بجای دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی از یک لنز 64 مگاپیکسلی و بجای دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی از یک لنز اولتراواید 13 مگاپیکسلی استفاده کند. در مورد پوکو X6 پرو نیز انتظار می‌رود بجای سرعت شارژ 90 واتی، از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی کند.

اخیراً پوکو تأیید کرده که یکی از گوشی‌های این سری از تراشه دایمنسیتی 8300 اولترا قدرت می‌گیرد. بنابراین اگر شایعات درست باشند، پوکو X6 پرو باید از تراشه دایمنسیتی 8300 اولترا استفاده کند، چراکه گفته می‌شود نسخه‌ای از ردمی K70E خواهد بود.

نظرشما درباره گوشی‌های جدید شیائومی چیست؟

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید