موبایل

پیکسل فولد 2 را فراموش کنید و به پیکسل 9 پرو فولد سلام کنید

نامگذاری گوشی تاشو بعدی گوگل، تغییر خواهد کرد.

آخرین گوشی تاشو گوگل که هم‌اکنون در بازار وجود دارد، پیکسل فولد 2 می‌باشد. درحالیکه همه انتظار داریم مدل بعدی از نام پیکسل فولد استفاده کند، اما گزارشی منتشرشده که می‌گوید نام گوشی تاشو بعدی گوگل تغییر خواهد کرد و قرار است با عنوان پیکسل 9 پرو فولد فروخته شود.

طبق گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، به‌تازگی تصمیم گرفته‌شده تا نام تلفن تاشو بعدی گوگل به پیکسل 9 پرو فولد تغییر کند. این رسانه مدعی است که گوگل دستگاه تاشو خود را در مراسم Google I/O ماه آینده معرفی نمی‌کند، بلکه قرار است آن‌را در رویداد رونمایی سالانه سخت‌افزار گوگل که در اکتبر برگزار می‌شود، معرفی کند.

بنابراین ممکن است گوگل در ماه اکتبر، بجای 2 گوشی هوشمند، چهار دستگاه را معرفی کند. طبق این گزارش انتظار داریم که گوگل در آن مراسم تلفن‌های پیکسل 9، پیکسل 9 پرو، پیکسل 9 پرو XL و پیکسل 9 پرو فولد را معرفی کند.

رندر پیکسل فولد 3

پیکسل 9 و پیکسل 9 پرو XL قرار است جانشین پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو فعلی شوند، درحالیکه گفته می‌شود پیکسل 9 پرو اندازه کوچکتری (شبیه‌به پیکسل 9) خواهد داشت، اما مشخصات قدرتمندتری را ارائه می‌دهد و احتمالاً با تراشه تنسور G4 عرضه می‌شود.

گفته می‌شود تصمیم تغییر نام از پیکسل فولد 2 به پیکسل 9 پرو فولد به‌تازگی در ارتباطات داخلی گوگل گرفته‌شده و هنوز هیچ‌چیز قطعی نیست. بنابراین امکان دارد که دوباره اوضاع تغییر کند و گوگل تصمیم بگیرد که گوشی‌تاشو خود را بانام پیکسل فولد عرضه کند.

نظرشما درباره این تغییر نام چیست؟ لطفاً نظر خودتان را باما و سایر کاربران در میان بگذارید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *