گجت

گزارش: ساعت‌های هوشمند فسیل دیگر با Wear OS اجرا نمی‌شوند

از آخرین باری که فسیل، ساعت هوشمند ارائه کرده است، دو سال می‌گذرد. فسیل دو سال پیش ساعت فسیل نسل 6 را عرضه کرد و از آن زمان تاکنون مدل جدیدی را معرفی نکرده است. اکنون گزارشی منتشرشده مبنی‌براینکه فسیل دیگر ساعت‌های هوشمند مبتنی‌بر سیستم‌عامل WearOS را عرضه نمی‌کند. در ادامه با رایااستور همراه باشید تا جزئیات این خبر را بررسی کنیم.

به‌گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، کارمندان و افراد نزدیک به فسیل اعلام کرده‌اند که این برند از Wear OS انصراف داده و دیگر ساعت هوشمندی را با این سیستم‌عامل عرضه نمی‌کند. این یعنی ساعت هوشمند فسیل نسل 7 عرضه نخواهد شد.

فسیل نسل 6

فسیل براساس برنامه معمول خود، میبایست در تابستان امسال از نسل 7 ساعت‌های هوشمند خود رونمایی کند، اما اینطور نشد. گفته می‌شود فسیل درحال‌حاضر مشغول عرضه گسترده ساعت‌های نسل 6 خود با %50 تخفیف (ازطریق سایت) است؛ برخی از کارشناسان معتقد هستند که فسیل این فروش را برای تخلیه انبار از ساعت‌های نسل 6 خود انجام می‌دهد.

تاکنون هیچ اطلاعاتی درباره اینکه چرا فسیل از Wear OS انصراف داده و اینکه ساعت‌های هوشمند نسل آینده آن از چه نرم‌افزاری و یا سیستم‌عاملی استفاده خواهند کرد، دردسترس نیست.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید